Imam čisto novo indukcijsko ploščo Gorenje Simplicity, ki se na vseh stopnjah (z izjemo najvišjih 9 in Power) konstantno zaganja in spušča. Tako je popolnoma nemogoče vzdrževati konstantno kuhanje oz. vretje na neki zmerni temperaturi, kot je recimo 6 ali 7. Rižota, ki jo želim vreti na temperaturi 6 oz. 7, se ves čas zaganja in spet spušča, kar je ekstremno neprijetno. Vsak dober kuhar ve, kako pomembna je konstantna temperatura. Zato je tudi zelo težko peči palačinke, umešana jajca in še marsikaj drugega.
Na Gorenje servisu pravijo, da je to popolnoma normalno delovanje in da mi ne morejo pomagati, saj mi serviser ne more popraviti napake, glede na to, da napake sploh ni.
Kako lahko plošča, ki stane toliko kot osnovna plača, tako deluje? Od modernega izdelka bi pričakoval brezhibno delovanje in predvsem sem upal, da sem z indukcijo nadgradil mojo prejšnjo staro ploščo, zdaj pa se mi zdi, da bi raje kar staro nazaj.
A imam pravico do vrnitve izdelka oz. menjave? Me na tem področju kaj ščiti zakon o varstvu potrošnikov, če sem kupil izdelek, ki sicer deluje pravilno, a sem z njim popolnoma nezadovoljen?
Na Gorenje servisu pravijo, da je to popolnoma normalno delovanje in da mi ne morejo pomagati, saj mi serviser ne more popraviti napake, glede na to, da napake sploh ni.
Kako lahko plošča, ki stane toliko kot osnovna plača, tako deluje? Od modernega izdelka bi pričakoval brezhibno delovanje in predvsem sem upal, da sem z indukcijo nadgradil mojo prejšnjo staro ploščo, zdaj pa se mi zdi, da bi raje kar staro nazaj.
A imam pravico do vrnitve izdelka oz. menjave? Me na tem področju kaj ščiti zakon o varstvu potrošnikov, če sem kupil izdelek, ki sicer deluje pravilno, a sem z njim popolnoma nezadovoljen?