Youngtimers

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.723
113
tudi pri registraciji cestnina 25% rabiš klubsko izkaznic (jaz sem sicer vedno nekak zmutil)...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.628
113
Marlbor
tudi pri registraciji cestnina 25% rabiš klubsko izkaznic (jaz sem sicer vedno nekak zmutil)...
Za popust pri cestnini moraš imeti v prometno dovoljenje vnešeno vrsto vozila "staorodobno vozilo". Ne rabiš niti certifikata kazati, niti ne rabiš biti član kluba. To je že vsaj 10 let tako ...

Edit: pa višina cestnine je 20% običajnega zneska.

V bistvu je postopek takšen: najprej res moraš biti član kluba, da lahko pridobiš certifikat (ne vem, morda obstaja tudi kakšna finta, da brez članstva prideš do certifikata). Certifikat se izda za obdobje 5let, 10let, ali trajno, odvisno od stanja vozila.
Ko imaš certifikat, si že upravičen do 90% popusta pri zavarovanju. Kot rečeno pri večini zavarovalnic ni pogoj, da ostaneš tudi član kluba.
Ko imaš certifikat, lahko greš še na homologacijo vozila, da ti v prometno vnesejo, da gre za "starodobno vozilo" in na podlagi tega vnosa imaš potem tudi cenejšo cestnino. Ta vnos je trajen, ker je vozilo tako homologirano.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Hanzi

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
To je za starodobnike. Pa za youngtimerje to tudi po novem velja? Ali so v AM pomešali informacije s starodobniki.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
To je za starodobnike. Pa za youngtimerje to tudi po novem velja? Ali so v AM pomešali informacije s starodobniki.

Pa saj youngtimer ni nič drugega kot starodobnik. Samo jim je pod častjo ta imena uporabljat za stroje iz 80/90-tih... Vsak "youngtimer" pa bo slej ko prej star 30 let. Ali 40, ali 50. Bo še vedno youngtimer ali oldtimer? :D
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
Trenutno so youngtimerji avti letnika 2000! ;)

Pa ajd če filozofiramo malo, recimo Passat W8. Je to reariteta (10k narejenih skupno) in tehnična posebnost (W8 motor in precej ostalih tehničnih razliko od navadnega passata)? Majstri pri oldtimerski zvezi pravijo da ne, če prideš pa z 911 ti pa podpišejo papirje brez da vidijo avto.
 
  • Jezen sem
Reactions: Hanzi

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Pa saj youngtimer ni nič drugega kot starodobnik. Samo jim je pod častjo ta imena uporabljat za stroje iz 80/90-tih... Vsak "youngtimer" pa bo slej ko prej star 30 let. Ali 40, ali 50. Bo še vedno youngtimer ali oldtimer? :D
Hvala za popolnoma nekoristen odgovor. A ti več ali manj za šankom visiš?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.723
113
Trenutno so youngtimerji avti letnika 2000! ;)

Pa ajd če filozofiramo malo, recimo Passat W8. Je to reariteta (10k narejenih skupno) in tehnična posebnost (W8 motor in precej ostalih tehničnih razliko od navadnega passata)? Majstri pri oldtimerski zvezi pravijo da ne, če prideš pa z 911 ti pa podpišejo papirje brez da vidijo avto.
911 je drk drk, ni vazno kak je, passat je pa samo pasat.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
Hvala za popolnoma nekoristen odgovor. A ti več ali manj za šankom visiš?

Zakaj? Pač povem stanje :) Sej bi tut mene bolel če bi kak Passat W8 imel za starodobnika :D
In btw, v članku so lepo napisal da je to to, enako sem prebral v reviji SVAMZ-a ;)


Dovolj konstruktivno? V vsakem primeru ko bo tako vozilo staro 30 let, bo avtomatično starodobnik (oz. takrat dejansko pridobi certifikat starodobnika z vsemi ugodnostmi).


BTW: Šank, kaj je to?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Hvala.
Torej iz tega sledi, da popust na zavarovanje dobiš, na registracijo pa ne. Seveda, če prideš do certifikata.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.723
113
nobenga problema ni, ko pa se kaj zgodi pa znajo bit. že če vse štima, kaj šele če kaj ne štima.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.628
113
Marlbor
nobenga problema ni, ko pa se kaj zgodi pa znajo bit. že če vse štima, kaj šele če kaj ne štima.
Daj napiši, katera zavarovalnica bi naj imela takšne pogoje in kdaj okvirno, bom pobrskal po arhivu pogojev.
Mislim, da tega nobena ni imela. Je pa bilo govora o tem (zgolj ideja nekje na nekem zavodu ali pa državnem organu), ampak ta vozila bi naj imela tudi posebno registrsko tablico, pa je potem vse skupaj bilo opuščeno, ker nima smisla.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.723
113
ne vem daleč nazaj je (10 let), triglav..ne vem, sem bral na netu mislim da njihovih straneh, ampka to se je itak spreminjalo vsako leto mal drugače

ena debata na to temo, relativno aktualna.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
Včasih je triglav dal 90% popusta na AO pod pogojem da je to drugo vozilo istega lastnika zavarovano pri njih in da je starejše od 25 let. Sploh se ni rabilo nobenih certifikatov ipd. se je dalo tako zavarovat tudi "neuradni" starodobnik. Je pa bil ta popust izkjučujoč z raznimi kaski in dodatnim zavarovanjem. Torej ja, nek fičo ni problem se ga je zavarovalo, če si imel pa 30 let starega ferrarija je bil pa problem. Tam ti nobena zavarovalnica ne da popusta, klasičen kasko ni možen, lahko pa zavaruješ stvar "na vrednost" in plačaš konkretno več skupaj dobiš pa individualno pogodbo s pogoji kot jih določijo (skratka stvar sploh ni vezana na avtomobilsko zavarovanje, ampak na ločeno polico).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey