Cene kitajskih avtomobilov

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
850
113
2035 bo milom ali ili silom.
Po 2025 bosta dizel in bencin na pumpi itak šla počasi cenovno v višave - obračun emisijskih kuponov tudi za goriva in kuriva.
Tako, da bo stroškovno gledano izpuhar vsako leto bolj postajal nerentabilen.
Za električarja boš si pa lahko naftno polje z rafinerijo postavil kar doma.

Aja, ker vem, da jamrate glede izpada davkov pri električarjih. Ja to pride, v obliki dodatnih dajatev in cestnin na prevožene kilometre, tudi za navadne ceste. Tam po 2030. In bo veljalo tudi za obstoječe izpuharje.
država trenutno pri vsakem prodanem litru goriva pobere približno polovico, v obliki davkov, prispevkov, trošarine... tako da ko bodo uvedli cestnine na prevožene kilometre tudi za električne avtomobile, boš z domačo fotovoltaiko v najboljšem primeru pokril polovico stroškov. ob nezanemarljivi začetni investiciji v fotovoltaiko, hranilnik...
dejstvo je, da tako poceni, kot se trenutno vozimo, se ne bomo nikoli več vozili, pa naj bo to na elektriko ali katero drugo gorivo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Sass
Ce gledas z okoljskega vidika je prevozov bistveno preveč in nepotrebnih (luksus, turizem...)
Skoda je edino to, da se zelo majgenndelez "eko davka" nameni za ohranjanje okolja potomcem.
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.777
1.608
113
Iskajoč brata
dejstvo je, da tako poceni, kot se trenutno vozimo, se ne bomo nikoli več vozili, pa naj bo to na elektriko ali katero drugo gorivo.
Zakaj?
Nafte bi moralo že ene 4x zmanjkat, pa še vedno pumpajo ven brez težav...
Ker so države nevzdržne in je davek, na davek, na davek na gorivo....

Da bodo ceste postale prazne, da se bo lahko zgornja klasa vozila na morje in v službo brez zastojev

Europa se bo sama obesila s to elektriko in ekologijo... Kot da imamo izoliran podnebje od indije in kitajske....

Super je nekdo zgoraj opisal... Tehnološki napredek ne rabi subvencij in davkov za drugo tehnologijo... Če je dovolj dober gre se bi ljudje sami odločali za njega..
Zakaj nima nobeden več CRT-ja? Ker je RTV prispevek dražji, če imaš CRT?

Kje so pa avti na vodik obstali? Enkrat sem vidl na topgearu, da je to prihodnost...
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.267
4.097
113
Itaq osebni avti povzročijo 14% Co2..

In koliko bomo skupno bilanco Co2 zmanjšali do 2035?

Brezveze vse skupaj.
Kje so Ladje, letala delovni stroji kmetijski stroji tovornjaki......
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomazpog in Hanzi

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.174
1.183
113
Itaq osebni avti povzročijo 14% Co2..

In koliko bomo skupno bilanco Co2 zmanjšali do 2035?

Brezveze vse skupaj.
Kje so Ladje, letala delovni stroji kmetijski stroji tovornjaki......

Kitajci so te dni splavili prvo baterijsko-električno tovorno ladjo za razsuti tovor. Slab mesec dni nazaj pa prvo električno kontejnersko ladjo.
Kmetijski stroji, traktorji, so pa že stara reč.

Skratka, če je Slovenistan zahojen, še ne pomeni, da je preostanek sveta zahojen.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.174
1.183
113
Celotna poanta pa je pa prehod na obnovljive vire energije v čim večji meri na eni strani in na drugi strani korenit dvig energetske učinkovitost naprav. En bencinski avto 80% energije pretvori v dim, električen le 20%, učinkovitost krat 5.

Ena zelo dobra peč za ogrevanje energije porabi 2x energije za 1x ogrevanja. Toplotna črpalka z povprečnim COP zgolj 2, pa za 1x ogrevanja potroši le 0,5x energije. V praksi se pa da dosegati tudi COP 4, torej 0,25x energije za 1x ogrevanja.

Zakaj bi za vsak šit ogreval planet, če tega ni treba? Plus še eliminacija CO2 emisij kot toplogrednega plina. Plus obnovljivi viri energije, da nisi v strahu, a boš čez 10 let še v zelenem ali pa bo panika, ko bo že 10% upad, cena energenta bo pa šla krat 5.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: trance0 in jendomen

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
850
113
Celotna poanta pa je pa prehod na obnovljive vire energije v čim večji meri na eni strani in na drugi strani korenit dvig energetske učinkovitost naprav. En bencinski avto 80% energije pretvori v dim, električen le 20%, učinkovitost krat 5.

Ena zelo dobra peč za ogrevanje energije porabi 2x energije za 1x ogrevanja. Toplotna črpalka z povprečnim COP zgolj 2, pa za 1x ogrevanja potroši le 0,5x energije. V praksi se pa da dosegati tudi COP 4, torej 0,25x energije za 1x ogrevanja.

Zakaj bi za vsak šit ogreval planet, če tega ni treba? Plus še eliminacija CO2 emisij kot toplogrednega plina. Plus obnovljivi viri energije, da nisi v strahu, a boš čez 10 let še v zelenem ali pa bo panika, ko bo že 10% upad, cena energenta bo pa šla krat 5.
zanimivo, skrbi te rast cene energentov, katerih proizvodnja je precej razpršena po svetu, ne skrbi te pa rast cen surovin za baterije, katerih pridobivanje je vedno bolj v monopolu ene države
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

kajn

Guru
5. okt 2007
2.777
1.608
113
Iskajoč brata
Vse gre proti elektrifikaciji, pa ob zadnji krizi, so naše vodje povedale da proizvajamo premalo elektrike... Da sploh ne govorimo o infrastrukturi, ki je čisto prešoh.
Če bi danes začeli zidati NUK2, kdaj bi zalavfala?
Jaz ne vidim variante v obnovljivih virih... Torej, ko bo dež in tema pač ne bo štroma (pretiravam)
Če pa nas toliko skrbi CO2 izpustek, pa vsi govorite, da se preveč vozimo, pa dajmo davke na vse v zvezi z avtom...
Lahko pa drugače omejimo izpuste... Omejitev Km na mesec na osebo..... (tista scena reševanje sveta: raji prepovedo plastične slamce, da se biljonari vozijo naokoli s privat letali)
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Zakaj CO2 davek? Ali se pobrani davek nameni za storitev zajema CO2 iz ozračja? Koliko CO2 se pobere za en €.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Če rabimo CO2 "davek", ker hočemo manj CO2 v ozračju, potem je pač nujno, da ga plačujemo za vse, ker je atmosfera ena. Za vsak izdih človeka, za vse živali, ki se jih kdo lasti, potem pa še pridejo na vrsto stroji ... Obremeniti z njim športne prireditve, ker se ljudje tam naprezajo in proizvedejo več CO2.

Trenutne enostranske variante so čista kriminalna dejanja politike.
:evil:
 
  • Haha
Reactions: trance0

kajn

Guru
5. okt 2007
2.777
1.608
113
Iskajoč brata
Obremeniti z njim športne prireditve, ker se ljudje tam naprezajo in proizvedejo več CO2.
Ta je drgač dobra; kje se ustaviti? Samo na avtomobilih? Ali bi ukinili fuzbal, ker klubi z avioni letijo na tekme? Tu je samo zabava, to bi bilo nujno treba 2x obdavčit, saj je to zabava in ne vožnja v službo... Kolesarstvo -- ukinit saj je sama onesnaženost.... Vsak otrok obdavčit, ker je dodatni izhod CO2 ;)

Piz.... nas zatovč z vsem kar se da, davki, EKO dodatki, sedaj vpijete še za dodatno davke na notranje izgorevanje izven evrope pa brez vseh omejitev... zgoraj nekdo omenja kitajsko električno ladjo... od kje elektrika?
Koliko so močni podkupljeni mediji se pa lepo vidi iz primera: "Plastične vrečke morajo zamenjati papirnate, da bomo rešili gozdove".. To so vsi vpili v preteklosti...

Sedaj je smrt vsem napravam na notranje izgorevanje. Na drugi strani pa tehnologija, ki ima ogromno napak + pridobivanje energije ni tako zelena kot prodajajo...
Čez 20,30,40 let bomo reševali novo krizo, ker avtomobilske baterije zastrupljajo oceane/podtalnico.....

Če se gremo pravičnost, potem omejitev km na avto/osebo. To bo najbolj pravično, kar pomeni da se to ne bo zgodilo. Raja bo nastradala, da bo elita imela prazne ceste..
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.100
3.158
113
to ne, je pa namenjena zgolj rečnemu prometu po reki Jangce

Norvežani imajo že ogromno tajektov na baterije, največ za kratke razdalje da ne rabiš 100+ km okrog zaliva vozit.

Kaj večjega pa na baterije dvomim da bo kdaj sploh kar se ladij tiče ki sedaj vozijo na najslabše gorivo kar je možno.