Vzhodna obvoznica in Golovec

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
242
192
43
Poleg navedenih ukrepov so na Zahodu, predvsem v Nemčiji, številni preizkušeni ukrepi: v času konic tovornjaki uporabljajo odstavni pas, znižanje omejitve, da se promet umiri, v okolici večjih mest, tipičen primer je Muenchenska obvoznica, so pri zlitju dveh krakov izvozi dolgi, vsaj 2 km, in potem pri združitvi, itn. Že v Belgiji na začetku tega stoletja so med lepimi vikendi, ko se horde valijo na obalo, policisti na motorjih umirili promet na 80 km/h, in smo se pripeljali na cilj brez zaganjanja in zvečer ponovi vajo. Rešitve obstajajo, samo uvesti jih je treba, brez jamranja.
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
242
192
43
Zadnjič je odstranjevanje tovornjaka pri nas trajalo 12 ur. Na to sem se spomnil pred kratkim v Tauern tunelu, kjer so zaradi okvare avtobusa predor zaprli za pol ure, da so odpeljali potnike. Ko smo se peljali mimo, je bilo vlečno vozilo za bus že pripravljeno. Učinkovito.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Garfildd

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.243
4.801
113
Poleg navedenih ukrepov so na Zahodu, predvsem v Nemčiji, številni preizkušeni ukrepi: v času konic tovornjaki uporabljajo odstavni pas, znižanje omejitve, da se promet umiri, v okolici večjih mest, tipičen primer je Muenchenska obvoznica, so pri zlitju dveh krakov izvozi dolgi, vsaj 2 km, in potem pri združitvi, itn. Že v Belgiji na začetku tega stoletja so med lepimi vikendi, ko se horde valijo na obalo, policisti na motorjih umirili promet na 80 km/h, in smo se pripeljali na cilj brez zaganjanja in zvečer ponovi vajo. Rešitve obstajajo, samo uvesti jih je treba, brez jamranja.
Omejitve hitrosti ob večji zgoščenosti je edini način za promet lahko ostane pretočen...

Nižja hitrost zato manjša razdalja med vozili in zato več prometa steče po enakih kapacitetah cest.
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.696
1.397
113
Tudi v naši deželi so sistemi za nadzor in vodenje prometa, kateri se redno nadgrajujejo in delujejo povsem ok.

Zanima me koliko voznikov bi se držalo omejitve, če bi recimo na portalu nekje pri Vranskem bila omejitev 100km/h in bi veljala do LJ, zaradi jutranje konice. Bore malo oz. nihče razen tovornjakarjev in kakšnega posameznika v el. avtu. Večina gre rajši do Domžal "na polno" in potem lepo mic po mic v koloni x km do LJ.

Hočeš nočeš smo v prometu totalni Balkanci, kjer se vsak bori za tisti kvadratni meter asfalta, kot da je to samo njegovo, ker je on plačal letno vinjeto 110€ in ne bo njemu nek Darsovc postavljal omejitve na AC, pa skoz neki delajo pa bla bla bla....pač totalno idiotsko razmišljanje.

Kar se tiče zapore AC je tukaj lepo napisano kaj, kako, zakaj. Ampak ja, dejmo pljuvat čez vse.

Pa da se razumemo, ni vse idealno, daleč od tega. Ni pa tudi vse tako zanič kot se hoče prikazat.
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
242
192
43
Tako je. In tako ta isti za Karavankami pelje kot v avtošoli. In obratno. Zgleden voznik v Nemčiji podivja bližje Balkanu. Ker ni nadzora. V sosednji vasi blizu mene so bili težava prehitri vozniki. Ko so z banaliziranim radarjem pobrali nekaj vozniških... od takrat je mir.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Jado

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
732
296
63
Zadnjič je odstranjevanje tovornjaka pri nas trajalo 12 ur. Na to sem se spomnil pred kratkim v Tauern tunelu, kjer so zaradi okvare avtobusa predor zaprli za pol ure, da so odpeljali potnike. Ko smo se peljali mimo, je bilo vlečno vozilo za bus že pripravljeno. Učinkovito.
To naredijo tudi pri nas, kadar gre (samo) za okvaro vozila
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Omejitve hitrosti ob večji zgoščenosti je edini način za promet lahko ostane pretočen...

Nižja hitrost zato manjša razdalja med vozili in zato več prometa steče po enakih kapacitetah cest.
Potem je najbolj pretočno parkirišče.

Varnostna razdalja je 2s,. Cca 30 vozil na sekundo na pas.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
Pritisniti na delodajalce, da omogočijo delo od doma. Če je šlo 2 leti bo šlo tudi še naprej.

Manj stresa, manj porabe goriva.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Matey

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
propadli bodo vseeno, ker jih bo čas povozil

eni tudi mislijo, da se bojo v nedogled otepali milenijskega kadra (delo od doma seveda ni nujno povezano z milenijci)
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.775
113
Pa valda je logično, da je bilo mišljeno delo od doma za tiste poklice kjer je to izvedljivo.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.339
6.144
113
Šmartinska ...

smartinska.png


... medtem pa ...


(Podobno je sicer čez noč obnovil stezo na Brniku SCT pod vodstvom Ivana Zidarja.)