Vzhodna obvoznica in Golovec

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Še ene toliko pa jih popuši na račun izogibanja čelnih cesninskih postaj in LJ obroča.
Ampak očitno je kamionarski lobi dovolj močan (poleg lobija dvornih izvajalcev) da se blokira vsak razpis za izvedbo cestninjenja v prostem toku (mikrovalovno), ki bi bil npr. interoperabilen s sitemom ki je v uporabi v Avstriji, Češki, Franciji, Portugalski, Poljski...
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.562
113
41
Lj
200 milijonov ni nič v primerjavi z izboljšano varnostjo brez tovornjakov, pridobljenega časa pri prevozu, manj onesnaževanja itd. Nekatere države porabijo milijarde za te zadeve.

Ali je dobiček enega samega podjetja bolj pomembno kakor pa vse to zgoraj, ki zadeva vse prebivalce?
 
Nazadnje urejeno:

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.699
9.480
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kar tako levega pasu ne mores potegniti v dolenjskega voznega. Kdo bi bil "stranski", ker na zadrgo ne mores racunat.

Sem ze enkrat na zacetku teme vprasal. Koliko nesrec se je zgodilo na obmocju kolickov( in kaksne posledice so imele preden so postavili kolicke). Nisem pogosto tam, sem pa videl nesrece naprej od kolickov.

http://www.avto-magazin.si/kolumne/kolumna-dusan-lukic-kolicki-kar-tako/

A vam Avtomoagazinovcem res ni prav nič jasno. Blamaža na celi črti, članek pa tud za rit ni obrisat. Predlagajte rešitev, pa ne tako, ki bo omogočala budalaštine po cesti.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.699
9.480
113
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kar tako levega pasu ne mores potegniti v dolenjskega voznega. Kdo bi bil "stranski", ker na zadrgo ne mores racunat.

Mah glede na kretenizem, ki so ga naredili zdaj, je moj predlog z lahkoto izvedljiv. Enostavno se vozni pas iz smeri dolenjske potegne na zadrgo v prehitevalnega, prej se seveda vse ustrezno označi, po potrebi še postavi fizične prepreke (saj večina voznikov drugega očitno tako ali tako ne dojema), levi pas iz golovca pa se lepo spelje brez zadrge direktno na ex-vozni pas iz dolenjske, desni pa ostane na voljo za vse, ki gredo dol na izvozu Rudnik.

To bi naredilo samo to, da bi prestavili gužvo na dolenjsko avtocesto in bi se potem basalo iz dolenjske smeri vsako fa.king jutro, a veš, ker tam bi se pol tud tunel zapiral. Sam to vam itak ni jasno.
Zadevo bi moral preusmerit nujno pred Golovcem in v Golovcu postavit neprehodno črto, tako bi lohk zapiral samo skrajno desni pas. Dolgoročna rešitev je pa še en pas za direktni izvoz na Rudnik.
 
Nazadnje urejeno:

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Ja Kalbo, crte bojo vse resle.
hysterical-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
A si Dolenjc?
Koliko vozil iz dolenjske pelje na juzno obvoznico in koliko iz vzhodne obvoznice?
Sem ze napisal pred kaksnim mesecem da je resitev dvopasovni izvoz do dolenjske ceste.
V tem primeru bi pa lahko naredil neprekinjeno crto takoj ta tunelom. Desni pas striktno izvoz dolenjska cesta, levi pas na juzno obvoznico ali izvoz dolenjska c. (po sedanjem pasu).
Torej tisti ki bi sli iz golovca radi mirno na dolenjsko c, bodo izbrali desni pas in jih dolenjci ne bodo "motili" vse do razvrscanja "pred semaforjem" na dolenjki.
Tisti dolenjci ki pa bi radi nadaljevali na juzno obvoznico bodo pa sli po prehitevalnem pasu (kot jih je vecina ze sedaj vozila v izogib srecanju z nami padalci). Na voznem pasu pa bi bili samo tisti ki bi se prestavili en pas desno za izvoz dolenjska c.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Koliko? Zjutraj vsaj toliko in še več kot popoldne v obratni smeri. Tako da ne zamudi priložnosti biti in ostati tiho
wink-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kar tako levega pasu ne mores potegniti v dolenjskega voznega. Kdo bi bil "stranski", ker na zadrgo ne mores racunat.

Sem ze enkrat na zacetku teme vprasal. Koliko nesrec se je zgodilo na obmocju kolickov( in kaksne posledice so imele preden so postavili kolicke). Nisem pogosto tam, sem pa videl nesrece naprej od kolickov.

http://www.avto-magazin.si/kolumne/kolumna-dusan-lukic-kolicki-kar-tako/

A vam Avtomoagazinovcem res ni prav nič jasno. Blamaža na celi črti, članek pa tud za rit ni obrisat. Predlagajte rešitev, pa ne tako, ki bo omogočala budalaštine po cesti.

A si darsovc al kaj te v luft meče. Rešitev je simpl: na južno obvoznico 2 pasova iz golovca, 1 iz dolenjske. Ločen izvoz za rudnik iz dolenjske. Saj ni treba bit Einsten, da to ugotoviš. Ampak to jr dars, reje 3x rišejo vijugaste črte po tleh in podtavljajo in pobirajo količke, kot da bi rešili prblem.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Ce problemov ni, jih pa naredijo. Da lahko opravičijo svojo zaposlitev
SJTV1
Kaksna je kolicina vozil iz Dolenjske? Ker kalbo mi najbrz ne bo odgovoril. Mogoce bodo tebi na darsu.
 
Nazadnje urejeno:

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Ha, ha, ha! Novinar avtomagazina bo rešil prometno zagato?
Težava na tem mestu je zaradi prekratke razdalje med vključevanjem prometa iz golovca in izključevanja na izvoz dolenjske ceste iz dolenjske. Rešitev je, ampak zelo draga, zato bo še kar nekaj časa tako.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Tudi to ie težava. Me pa zanima ali obstaja kaka simulacija kaj bi se zgodilo ce bi naredili dvopasovni izvoz.
Podobna štorija je ze desetletja na Linhartovi v kriziscu s topnisko smer center. En pas za desno in en za levo in naravnost. Vecina vozil gre naravnost (vsaj tak imam občutek). In kaj je potem. Po pasu za zavijanje desno se peljemo naravnost.... Tudi danes. Se mi zdi bolj varno kot pa v kriziscu se umikati desno tistemu pred tabo.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Hanzi kakšne pokaš, zastoji so zjutraj ker je težko it pol ure pre od doma ali pa na trolo.
Kaj manjka je tunel moste - rudnik
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Jaz veckrat slisim popoldan da je tunel zaprt kot zjutraj. Kdo zdaj poka? No jaz sem tam mogoce enkrat tedensko. Zdaj pa itak pred in med voznjo iščem rdece crte na googlu in se jim ognem ce je mozno.
Hradeckovo bi res lahko spremenili v tunel med peruzijjevo in kajuhovo. Sam ne bo ravno 100m dolg. Se za most popraviti nimamo denarja, bomo imeli pa za km predora?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ma največ pizdakate ravno tisti ki vas ta zastoj neposredno ne tangira..
Pa predlagam ti, da med vožnjo ne brskaš po telefonu... ni zdravo in poceni...
wink-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Ha, ha, ha! Novinar avtomagazina bo rešil prometno zagato?
Težava na tem mestu je zaradi prekratke razdalje med vključevanjem prometa iz golovca in izključevanja na izvoz dolenjske ceste iz dolenjske. Rešitev je, ampak zelo draga, zato bo še kar nekaj časa tako.

Prej kot DARSsovi pametnjakoviči ziher. Jaz sem rešitev že napisal, in to tako, da deluje 100%. Oni rišejo vijugaste rumene črte. Take, ki ne rešijo ničesar.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Ha, ha, ha! Novinar avtomagazina bo rešil prometno zagato?
Težava na tem mestu je zaradi prekratke razdalje med vključevanjem prometa iz golovca in izključevanja na izvoz dolenjske ceste iz dolenjske. Rešitev je, ampak zelo draga, zato bo še kar nekaj časa tako.

Prej kot DARSsovi pametnjakoviči ziher. Jaz sem rešitev že prepisal , in to tako, da deluje 100%. Oni rišejo vijugaste rumene črte. Take, ki ne rešijo ničesar.

Fixed
tongue-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.736
15.777
113
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kar tako levega pasu ne mores potegniti v dolenjskega voznega. Kdo bi bil "stranski", ker na zadrgo ne mores racunat.

Mah glede na kretenizem, ki so ga naredili zdaj, je moj predlog z lahkoto izvedljiv. Enostavno se vozni pas iz smeri dolenjske potegne na zadrgo v prehitevalnega, prej se seveda vse ustrezno označi, po potrebi še postavi fizične prepreke (saj večina voznikov drugega očitno tako ali tako ne dojema), levi pas iz golovca pa se lepo spelje brez zadrge direktno na ex-vozni pas iz dolenjske, desni pa ostane na voljo za vse, ki gredo dol na izvozu Rudnik.

To bi naredilo samo to, da bi prestavili gužvo na dolenjsko avtocesto in bi se potem basalo iz dolenjske smeri vsako fa.king jutro, a veš, ker tam bi se pol tud tunel zapiral. Sam to vam itak ni jasno.

Mislim, da ti ne upoštevaš DEJSTVA, da je iz smeri štajerske na južno LJ obvoznico veliko večji vpad prometa kot pa iz smeri dolenjske, tako da ne, potem se nebi basalo iz dolenjske smeri vsako fa.king jutro, a veš, in tam se pol nebi tud tunel zapiral. Samo to tebi itak ni jasno.
tongue-1.gif


Poleg tega pa je moj predlog začasne narave, kot je tudi začasna preusmeritev prometa s severne na vzhodno ter južno LJ obvoznico zaradi del na S obvoznici. In kot tak (začasen) bi brez problema pil vodo pa čeprav bi se dolenjci za jug LJ lahko bolj varno izključevali z AC na izvozu za ind.cono Rudnik in ne na izvozu Lj-jug.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
KSZ...
Za slovenceljne in Alter dir(dre)kače je značilno to da ne upoštevajo nobene signalizacije niti talne niti vertikalne, če ni podkrepljena s fizično prepreko. Zato pa je sedaj tak halo.
Drugače bi bilo dovolj (za civiliziran svet) da bi se prevoznost posameznih pasov v razcepu določala z vertikalno signalizacijo. In bi ob gužvi zaprl vozni pas iz smeri Dolenjske proti Barju ter omogočil dvopasovno vključevanje s smeri Golovca. Ob normalnem prometu pa obratno.
Ampak to bi pomenilo 100% upoštevanje vertikalne signalizacije ne pa izgovarjanje da ne velja če ni fizične ovire...
Saj za to so predpisani svetlobni znaki z zeleno puščico oz. rdečim križem nad voznim pasom...