Ciljna skupina so vseskozi tisti, ki avta sploh ne potrebujejo. Če bi država namesto eko vozil subvencionirala raje javni prevoz, bi vsi ti preklopili na avtobuse in vlake, ne da bi pri tem trpeli na udobju.
Se mi ne da ampak pojma nimaš. 100+ a lahkoto vsak EV. Kolk so zasedene polnilnice me ne zanima, ker polnim doma. Kartico imam samo petrolovo, uporabil sem jo mogoče 4x. Po 4 letih za servis nisem dal še nič. V štirih letih se na bencinu pršparal 6 jurjev. Seveda, če bi bil trgovski potnik EV ne bi imel.VW bo leta 2020 splavil prvi EV avto za množice. ID3 bo polizdelek za ceno 40k€ z opremo, ki bo nikakršn za ta denar, napak bo celo morje, servisi bpodo podobno kot ostali ICE,... skratka tresla se je gora, rodila se je miš. Enako je z vsemi EVji do sedaj. Sej kao se voziš zastonj, ampak avto si pa dvojno plačal. Da sploh ne govorim o udobju, ki ga ICE prinaša (črpalke za bencin so povosod in klo napolniš je doseg zavidljiv, za elektirko rabiš 5+ različnih kartic za polnenje, polnilnice neprestano zasedene, EV baterija se pri vskem polnjenju uničuje, neprestano gledanje koliko še imam dosega, gretje pobere tudi do 30% dosega(glej Teslo), polnjenje EV traja predolgo tudi na specialnih polnilnicah, itd...)
Skratka mokre sanja vseh vozačev, da se bodo vozili na delo 50+km dnevno brezplačno.
PS: vozim VW koncern, da ne bo kdo mislil, da pljuvam čez VW kar tako.
Vidiš... tukaj se pa moje in tvoje razumevanje udobja razlikuje. Meni je ena izmed glavnih prednosti EV-ja ravno to, da črpalk ne bom več rabil. Avto priklopiš doma (in po možnosti še v službi) in imaš vsako jutro na voljo poln doseg.Da sploh ne govorim o udobju, ki ga ICE prinaša (črpalke za bencin so povosod in klo napolniš je doseg zavidljiv,...
Imam parkirno mesto v garaži, poleg katerega je vtičnica. Nekdo v tej isti garaži par metrov naprej že polni svoj EV. Torej je možno... ko bom imel svojega EV-ja, se bom pozanimal, pod kakšnimi pogoji polni (pavšal ali brezplačno) in se odločil, če bom jaz isto koristil. Ne pričakujem brezplačnega kosila. Je pa to stavba, v kateri prostore najema več podjetij... elektrika v garaži gre načeloma v skupne stroške. Če za tiste, ki sedaj v garaži polnijo svoje avte še ni kakšnega pavšalnega stroška, bo prej ali slej moral priti... ker vsa ta različna podjetja tega gotovo ne bodo tolerirala, če bodo stroški rasli.Ne razumem kako mislite polniti EV v službi. Vsi bi vse zastonj. Prinesi svoj števec v službo pa filaj do daske. To je zame isto kot bi pripeljal vsak dan termoakumulacijsko peč jo nafilal v osmih urah in se potem grel doma zastonj. Težko verjamem,da bi me direktor dolgo gledal.
Če si dogovorjen, da lahko dam odneseš 1kg žebljev in to spada med ugodnosti zaposlitve, potem je to daleč od kraje. Brez dogovora pa tega seveda ne moreš početi.Zame je isto, ali v firmi ukradeš 1kg žebljev ali 1kw elektrike. Fila naj tisti kdor plačuje elektriko. Vse ostalo je kraja.
Zaradi toplotne črpalke? Pri Koni me najbolj moti servisni interval (50-100€ na 15k kilometrov). Pri meni je to 3x v dveh letih.
To je davčna goljufija tudi na strani podjetja. Saj ni nobena skrivnost, da direktor kupi EV, za katerega si izplačuje kilometrino, hkrati pa si ga še polni na stroške podjetja. FURS zadnje čase tudi to preverja ob kontrolah podjetij ...Če si dogovorjen, da lahko dam odneseš 1kg žebljev in to spada med ugodnosti zaposlitve, potem je to daleč od kraje. Brez dogovora pa tega seveda ne moreš početi.
Pa kolikor vem, se pri Koni na 60kkm menja hladilna baterije. Cena okoli 600 evrov, če sem prav slišal ...
Vidiš... tukaj se pa moje in tvoje razumevanje udobja razlikuje. Meni je ena izmed glavnih prednosti EV-ja ravno to, da črpalk ne bom več rabil. Avto priklopiš doma (in po možnosti še v službi) in imaš vsako jutro na voljo poln doseg.
Teb ponuja manj udobja, meni pač več. In precej raje vtaknem in zjutraj iztaknem kabel kot grem na pumpo. Imel sem seveda ICE in imam BEV. najbrž lahko ocenim za razliko nekaterih, ki ocenjujejo BEV na podlagi neizkušenj. Naslednji bo zagotovo spet BEV.bev: če gledaš price/performance je EV pač predrag glede na to kaj ponuja. druga zadeva pa je amortizacija, saj avto za 40k+€ ima amorttizacijo bistveno višjo kot enak ICE, ki je seevda cenejši. ti gledaš kok prišparaš, nekateri gledamo tudi na udobje. in če imaš vsaj kolikor toliko prihodkov, je ICE trenutno veliko bolj udoben in ugoden za vožnjo. ne pozabi, da moraš vsakič ko greš do avta (ki ima seveda majhno baterjo) le tega priključit in izključit, da slučajno ne ostaneš brez zjutraj. da gledaš na števec kilometrov bistveno več kot nekdo, ki ima kesl z 50L. da so Petrolove polnilnice svinjsko drage.
ni EV neuporaben, je pa trenutno predrag in ponuja bistveno manj udobja kot ICE.
Kako pa ste/so uporabniki EV zadovolnji z načini polnjenja v tujini? Enkrat poleti sem opazoval enega Mariborčana v Grazu, ki je zmeden skakal okrog polnilnice in okoli spraševal folk, kam bi moral iti, da mu odobrijo polnjenje.ti praviš temu udobje, da moraš vsakič ko prideš domov ali v pisarno avto priklapljat na vtičnico. zgleda imava različne poglede.
Definitivno bolj udobno kot pa to, da moram delat ovinke, da pridem na črpalko (avtocestnih se iz principa izogibam). Potem mi pridejo na misel še občasne gneče in čakanje na prosto mesto za tankat... in skoraj redno čakanje na blagajni (žal nimajo vse črpalke samopostrežnih blagajn). 100 ljudi, 100 čudi.ti praviš temu udobje, da moraš vsakič ko prideš domov ali v pisarno avto priklapljat na vtičnico. zgleda imava različne poglede.