VW ID.3

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Se je že začelo. Kot golfi in ostalo sranje. Ni enega servisa, da nebi kak updejt ruknli v avto. Zdej ne vem ali so tolk nesposobni da ne znajo nekaj stvari naredit da bi eno leto delala tako kot treba al so pa to neki blank updejti za ovce. Sam da jih na servisu obdržijo. Vse vkup zgleda da so VAG kupci neki beta testerji.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Saj jih boš OTA dobival ...

Mhm... je Tesla naredila celo pizdar** zj. Model X po večini so forcali updejt, eden je bemtil, da je že 13 ur na šihtu. :) Ujetniki svojih vozil, eni doma, drugi na postajališčih/superchargerjih...

Update se ni dalo skenclat/prestavit, avto se ni vzgal, traja pa kar dolgo da namesti.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.308
1.225
113
www.adriamedia.si
Itak. Te OTA posodobitve so, če niso primerno rešene (dovolj hitre, z možnostjo prestavit za/na določen čas, z dovolj natančno napovedjo trajanja posodobitve), več škode kot koristi. Plus: vse, ki vplivajo na vozne/varnostne lastnosti avta, bi morale biti vnaprej homologirane.
 

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.867
693
113
Itak. Te OTA posodobitve so, če niso primerno rešene (dovolj hitre, z možnostjo prestavit za/na določen čas, z dovolj natančno napovedjo trajanja posodobitve), več škode kot koristi. Plus: vse, ki vplivajo na vozne/varnostne lastnosti avta, bi morale biti vnaprej homologirane.

Kritični popravki so z namenom neodložljivi, pa lahko jambrate tukaj koliko hočete...

Predstavljaj si zero-day exploit, ki napadalcu omogoča da ti "stisne na gas" in posledično s tem povzroči prometno nesrečo. Tukaj žal ni druge kot da te prisilijo da namestiš popravek in da v vmesnem času avtomobila ne moreš uporabljati (iz očitnih razlogov).

Enaka zgoba je tudi pri Windows updatih, kjer ljudje spet samo jambrajo. Ko pa pride do zlorabe varnostne luknje pa so začudeni :zavijazocmi:
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Že vidim vse ljubitelje teorij zarote kako svoj nov elektricni avto ovijejo v alu folijo.
 
  • Haha
Reactions: Hondi

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.867
693
113
Zadeva sploh ni povezana z električnimi avtomobili. Vsi novejši avtomobili so ranljivi na te zadeve...

Nekaj (starih) člankov na to temo:
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.196
758
113
EU
Lahko ti ga morda na daljavo zaklene (če sta tako dogovorjena s proizvajalcem/prodajalcem), nikakor pa ni ok, da te pusti vozit z nujnimi nepreverjenimi popravki. Namreč pri hitenju s kritičnimi nujnimi opravki, so lahko vmes povzročili kakšnega novega hrošča, ki bo pa res terjal več smrtnih žrtev na cestah v prometu. :sprasujemse:
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.308
1.225
113
www.adriamedia.si
Kritični popravki so z namenom neodložljivi, pa lahko jambrate tukaj koliko hočete...

Predstavljaj si zero-day exploit, ki napadalcu omogoča da ti "stisne na gas" in posledično s tem povzroči prometno nesrečo. Tukaj žal ni druge kot da te prisilijo da namestiš popravek in da v vmesnem času avtomobila ne moreš uporabljati (iz očitnih razlogov).

Enaka zgoba je tudi pri Windows updatih, kjer ljudje spet samo jambrajo. Ko pa pride do zlorabe varnostne luknje pa so začudeni :zavijazocmi:

Eno je kritičen popravek, drugo pa klasične posodobitve. Tudi pri OS updatih je kritičnih stvari malo.
In tudi kritičen popravek (ali pa takega še toliko bolj) bi moral proizvajalec pred deploymentom najprej homologirat ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.867
693
113
Eno je kritičen popravek, drugo pa klasične posodobitve. Tudi pri OS updatih je kritičnih stvari malo.
In tudi kritičen popravek (ali pa takega še toliko bolj) bi moral proizvajalec pred deploymentom najprej homologirat ...

Ne vem kje ti živiš, ampak večina OS-ov ima mesečne security patche, med katerimi je praktično vedno vsaj en kritičen.

Glede na kompleksnost novodobnih avtomobilov, si ne predstavljam da je tukaj drugačna zgodba kot pri OS-ih.
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.134
5.077
113
Nuku`Alofa
Meni pa ni jasno:

zakaj mora biti avto stalno online

zakaj je treba popravljati nekaj, kar deluje

in sploh, kako lahko nekdo primerja OS na racunalniku, kjer je najvec kar se ti lahko zgodi da pades stola, z updateom na vozilu, po moznosti med voznjo, kjer je dejansko mogoce, da ti ponesrecen update ubije cloveka
 
  • Všeč mi je
Reactions: map in NekdoK

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Točno to. Še pomnite Toyotine tempomate. Nismo mi še na nivoju OTA na avtih. Ja, ko se fila v garaži, pa dobi signal preko kabla, OTA med vožnjo bog ne daj, posebej kje ko je slab signal. V kaki bosni, pa ti vse vkup mrkne kje v kakem kanjonu, ti pa veselo naravnost v prepad. Pa kdo bo to plačeval recimo izven EU. Giga podatkov recimo v bosni, srbiji je 8k EUR.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Kako se vam bi zdelo, da vam OTA odvzamejo 10% range-a pri BEV? Pa da veš razlog zakaj to delajo (eksplozija enakega modela)?

Čudovit OTA, se strinjam da je super ko dobiš popravek (dodatno moč, range ipd.), vendar gre hitro tudi v drugo smer.

Pri Tesli so OTA "popravili" zavore, ko je obupne teste dosegel consumer reports. To se mi zdi da je vsekakor popravek, ki ga bi morali "razložit" pristojnim organom za testiranje vozil. Nekaterim starejšim Model S, so odbili range in jim spreminjajo hitrost polnjenja. Autopilot posodobitve so bile na slabše in so dobili nevaren fantom braking in tudi nezaželjeno pospeševanje.

Nekaj voznikov Tesl, ki so obvladajo sceno imajo izklopljene posodobitve in to z razlogom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK
I

Izbrisan uporabnik 474

Pri nas še VW fahrerji nočejo na popravek za dieselgaet, ker jih je strah, da jih bo na AC pihnila kašna KIA ali pa bo poraba narasla čez 6l/100km. Zdaj si pa zamisli, da bi bil tak popravek OTA. Mass suecide, ti rečem...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Pri Tesli se da lepo nastavljat, kdaj dela OTA update-e. Lahko se nastavi tudi recimo, da preverja dnevno, ob 02:00 zjutraj.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.108
9.752
113
Točno to. Še pomnite Toyotine tempomate. Nismo mi še na nivoju OTA na avtih. Ja, ko se fila v garaži, pa dobi signal preko kabla, OTA med vožnjo bog ne daj, posebej kje ko je slab signal. V kaki bosni, pa ti vse vkup mrkne kje v kakem kanjonu, ti pa veselo naravnost v prepad. Pa kdo bo to plačeval recimo izven EU. Giga podatkov recimo v bosni, srbiji je 8k EUR.
Med vožnjo? Kje si pa to prebral? :valjamse:
A misliš, da so proizvajalci butli in prav iščejo načine, da jih ameriški odvetniki na suho izcuzajo.

Vozniki so bili živčni, ker so obstali tam, kjer so bili, ne pa med vožnjo.:valjamse:

Pa verjemi, da se update tudi ne vlači dol preko 2G in vmes že kar izvaja posodobite. Se zadeva najprej potegne dol (kakorkoli že), preveri ustreznost in šele nato gre posodobitev naprej.