pa tudi lepše je uravnotežen avto, je nekaj tehničnih prednosti. kolk je cenejši je pa vprašanje. ..kardani, ločeni difi itd... avto je tudi težji za par kg. pišem za ICE.
Cenejši je precej, ker pogon na kolesa, kjer tudi krmiliš avto, je pač neprimerno bolj kompleksen. Zato so fički in ostala stara krama imeli pogon in motor odzadaj.
EVji, ki imajo pogon na zadnja kolesa, imajo tam tudi motor. Skratka enostaven setup.
Elektro motor je tudi majhna reč proti fosilnemu, zato ga enostavno stlačiš odzadaj, ne da bi odžiral precej prtljažnika.
Pri ICE, je pa pač kompromis, a hočeš imeti prtljažnik odzadaj ali ne, ker pač motor in menjalnik zasedeta nekajkrat več placa od elektro pogonskih zadev.
Zato tudi pravim, da elektrika preprosto tehnološko deplasira ICE ko govorimo o višjih performansah. 1000 konjičev za moderen relativno majhen elektro motor ni nič. Noben fosilec več ne pride blizu, gre za scanje proti vetru. Enako kot mehanska blagajna proti modernemu mikroprocesorju.