VW ID.3

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
ja, saj to je razlog, da folk odpoveduje 1st-je, kot je razbrati po ID3 skupinah na FB
Prvi kupci vedno preplačajo vozilo za ekskluzivo. Izgleda bo ta pool kupcev za ID3 zelo hitro usahnil in bodo popusti začeli leteti, sploh ob oziru na 95g in manjku prodaje zaradi šlamparije.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Za počakat leto dni. Sigurno bo cena precej ugodnejša, pa jasno bo, kaj avto res zmore na cesti in ne zgolj na papirju ter katere probleme in bonbončke ima.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Ma sej pri Tesli in veliko drugih je verjetno enako. Ne vem, ne razumem, kam smo prišli, da folk da 40k za avto, ki ga ni niti videl ali sedel v njemu. Kaj pa če ugotoviš, da ti nekaj v tem avtu res ne sede - idiotizem.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Ne razumem, kako lahko ljudje odkartajo ful denarja za avto, kar tako, v upanju da jim bo ok. Men gre recimo start/stop sistem na jetra. Ko sem zadnjič vozil Volvo XC60 sem 5 minut iskal gumb za izklop tega sranja, na koncu pa ugotovil, da moraš it not v meni infotainmenta. Da kupim tak avto in potem tega ne morem vsaj s tipko takoj izklopit znorim. Pač banalen primer ampak valda ma vsak avto kakšno foro, ki gre nekomu na živce lahko in za take stvari obstajajo testne vožnje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
Ne razumem, kako lahko ljudje odkartajo ful denarja za avto, kar tako, v upanju da jim bo ok. Men gre recimo start/stop sistem na jetra. Ko sem zadnjič vozil Volvo XC60 sem 5 minut iskal gumb za izklop tega sranja, na koncu pa ugotovil, da moraš it not v meni infotainmenta. Da kupim tak avto in potem tega ne morem vsaj s tipko takoj izklopit znorim. Pač banalen primer ampak valda ma vsak avto kakšno foro, ki gre nekomu na živce lahko in za take stvari obstajajo testne vožnje.

Ni banalen primer, mene tudi moti ampak imam na srečo gumb na sredinski konzoli tako da se takoj izklopi.Enako lane asisit ki hoče ves čas nekaj sredino držat in popravlja volan. super za AC pa zelo moteče v mestu. Da bi moral vsakič po menijih iskat :bonk:
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Ja, no take zadeve. Da odkartam tok dnarja za avto pa me potem to vsakič živcira. Al pa recimo pri nekaterih novih avtih, ki sem jih vozil, zakaj si ne zapomne zadnjih nastavitev. Kolega v Kodiaqu mora vsakič nastaviti vozne nastavitve (sport, comfort,...). A je res tok težko si zapomnit zadnje nastavitve, al pa vsaj ti dat opcijo, da si individualno nekaj nastaviš in ti to velja ob vsakem zagonu. Nissan leaf npr., vsakič morš izbrat, da ti zavira z elektromotorjem, malenkosti, ki bi se jih dalo zelo enostavno izboljšati.
 

NoteThis

Fizikalc
25. sep 2013
518
174
43
Ja, no take zadeve. Da odkartam tok dnarja za avto pa me potem to vsakič živcira. Al pa recimo pri nekaterih novih avtih, ki sem jih vozil, zakaj si ne zapomne zadnjih nastavitev. Kolega v Kodiaqu mora vsakič nastaviti vozne nastavitve (sport, comfort,...). A je res tok težko si zapomnit zadnje nastavitve, al pa vsaj ti dat opcijo, da si individualno nekaj nastaviš in ti to velja ob vsakem zagonu. Nissan leaf npr., vsakič morš izbrat, da ti zavira z elektromotorjem, malenkosti, ki bi se jih dalo zelo enostavno izboljšati.

Sicer ne vem za Kodiaka, ampak Octavia Scout (2017) ima opcijo individual nastavitev in si jih tudi zapomni. Mogoče odvisno od opreme..
 

NoteThis

Fizikalc
25. sep 2013
518
174
43
Ostane, in če je v načinu individual gumb za izbiro načina vožnje stalno sveti oranžne barve (drugače pa belo).
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Sicer ne vem za Kodiaka, ampak Octavia Scout (2017) ima opcijo individual nastavitev in si jih tudi zapomni. Mogoče odvisno od opreme..

ni odvisno od opreme, ampak bolj od letnika vozila. Včasih si npr. lahko lane assist izklopil za stalno, pri novejših letnikih (novejše modelsko leto oz. novi modeli) to ni več mogoče in se avtomatsko ob vsakem zagonu vozila vklopi nazaj. Enako je pri S&S.