V 10 letih sem ga menjal enkrat in takrat dal celih 80€ pri lokalnem mehaniku.
Ugodne cene popravil in rezervnih delov pridejo z vsako množičnostjo nekega modela, dokler se nek avto prodaja v butičnih številkah se nobeden neodvisni mehanik ne bo poglabljal v zadevo, tako ti preostane samo uradni servis.
Trenutno so vsi EVji dokaj butični izdelki, po forumih že krožijo zgodbice kako so IONIQa ene tri dni samo gledali pri enemu modelu doma v garaži in kako je e-208 že več kot en teden na servisu pa nimajo pojma kaj bi bilo. Po drugi strani pa kritizirane Tesle že sestavljajo skupaj iz odpada, celo pri naših sosedih. V bistvu največja hiba (neobstoj servisne mreže), bo počasi postala prednost za vse, ki bodo kupovali "second hand", dočim pri ID.3 in ostali konkurenci bo trajalo še malo dlje, da pride do tega.
baje ni samo eden e208 na servisu glede na govorice in to crkujejo e208-ke z 2000 km na števcih.
Nazaj na temo: ID.3 bi moral tudi kupce malo skrbeti, ker jim software težave dela