Kaj pa je na zavorah takega, da nebi mogel zrihtat vsak lokalc?
Možno je, da bi ta lokalc moral resetirat kaki senzor ampak večina lokalcev je navajena na starejše avtomobile kjer ni toliko senzorjev
Kaj pa je na zavorah takega, da nebi mogel zrihtat vsak lokalc?
Glavni problem je to ker je "brake booster" električen in je lahko v delovanju tudi ko je avto izklopljen, pri Priusu se oglasi ko odpreš voznikova vrata. Če bi imel takrat razstavljene zavore ali bog ne daj kakšen prst kje v vmes nebi bilo prav dobro.
Sicer ne vem odgovora, ampak zakaj bi rabil obd, če ima stalno online povezavo . Pokljukaš v servisnem appu in se zadeva resetira.Pa ima tesla sploh OBD ali imajo kakšno svojo pogrutavščino??
Mislim , da lahko odpreš zavorne klešče zadaj ,ker ne verjamem da bo to na tablici ravnoSicer ne vem odgovora, ampak zakaj bi rabil obd, če ima stalno online povezavo . Pokljukaš v servisnem appu in se zadeva resetira.
Sem malo posurfal in očitno obstajajo kiti za naknadno vgradnjo obd2 priključkov. Lool, tako da izgleda ga nima.Mislim , da lahko odpreš zavorne klešče zadaj ,ker ne verjamem da bo to na tablici ravno
Pri Priusu ne slišiš brakeboosterja ampak črpalko ki poskbi, da je sistem pod tlakom. To pa zaradi tega ker nima klasičnega bremz pedala ki bi delala pritisk v sistemu ampak je pedal v primeru, da vse deluje samo senzor koliko pritiska more preko ventilov spustit na posamezno kolo.Glavni problem je to ker je "brake booster" električen in je lahko v delovanju tudi ko je avto izklopljen, pri Priusu se oglasi ko odpreš voznikova vrata. Če bi imel takrat razstavljene zavore ali bog ne daj kakšen prst kje v vmes nebi bilo prav dobro.