Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
KSZ.....
Bom dal kar sem...čeprav bi šlo bolj pod kako EV temo....
http://www.bb.si/blog/varstvo-okolja-ali-energetski-paradoks-0
Sorry tak bullshit blog neke avto šole nima 0.0001% kredibilnosti
1. Vsa elektrika ne pride iz TEŠ6, se lepo ve, da je ogljični odtis 1 kWh v slo okrog 0,56 g/kWh
2. Bencin na pumpo ne pride direktno iz zemlje, ampak so vmes vsaj 15% izgube (rafiniranej), lignit za TEŠ6 pa dobesedno pride iz zemlje, res da je transport z vlakom in da ga je treba odkopat ampak vse to je v primerjavi z bencinom in dizlom zanemarljivo
3. TE Brestanica ima nizek izkoristek zato ker pokriva špice samo na zahtevo (hladni zagoni), TE Mellah v Grazu ima 57% izkoristek
4. Se nihče ne vpraša zakaj obstaja nižja tarifa ponoči? 90% polnjen EV se bo zgodilo ponoči.
5. Cenovna primerjava stroška goriva je tako mimo, da si ne zasluži komentarja
Tale na koncu je pa za zjokat:
"Take in podobne teme so predmet študija na B&B Visoki šoli za trajnostni razvoj. V kolikor ti je tematika blizu in se zanimaš za področje varovanja okolja, ni vrag, da ti študij Varstva okolja ne bi bil všeč."
To bo na alterju težko dopovedati. Mi imamo javni sektor in vsi lahko živimo od njega. Izvoza ne rabimo, ker to počnejo grdi kapitalisti, ki izkoriščajo delavce in onesnažujejo našo lepo deželo, ki jo lahko občudujemo, ko ob 13.00 končamo z naporno službo.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:Inn ko bo v EU in pri nas zaradi tega kup brezposlenih, nova gospodarka kriza in propad par penzijskih skladov (in folk brez penzij), bo to tudi fajn, ne?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Inn ko bo v EU in pri nas zaradi tega kup brezposlenih, nova gospodarka kriza in propad par penzijskih skladov (in folk brez penzij), bo to tudi fajn, ne?
EU se bo pač morala sprijaznit, da tisti ki prej pride, več pobere. Tako formo se splača kaznovat toliko, da še ne propade (in da zaradi padca cene delnice ni preveč vpliva na ostale subjekte). Če so ameri in ostali prej spumpali ven denar s kaznimi, bo za zadnje (EU in EU kupce) pač manj ostalo.
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Tale članek je malo za lase privlečen. V njem se je nekdo potrudil predstavit da je e-avto večji onazneževalec od klasičnega dizla.
In seveda mu je to z lahkoto uspelo.
Če bi se nedko spravil dokazat da je e-avto vsaj 50 % bolj čist od klasičnega dizla, bi mu tudi to z lahkoto uspelo.
Odvisno kake predpostavke si zamisliš.
Resnica je nekje vmes
Dejstvo je, da povprečnega uporabnika boli ku. za onesnaževanje! Point je samo v čim manjših stroških prevoza (vključujoč nakup). Ko bo ta del v prid e-vozilom bo tudi njihovo število naraslo. Vse ostalo je pesek v oči.
Citat:
Senior Renault executive Thierry Bollore has said that tougher emissions standards and testing methods would make diesel engines uneconomic to make. He told a meeting of Renault bosses in July that diesel engines had already been removed from the company's smallest cars, such as the Twingo, even before the Volkswagen scandal.
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Tale članek je malo za lase privlečen. V njem se je nekdo potrudil predstavit da je e-avto večji onazneževalec od klasičnega dizla.
In seveda mu je to z lahkoto uspelo.
Če bi se nedko spravil dokazat da je e-avto vsaj 50 % bolj čist od klasičnega dizla, bi mu tudi to z lahkoto uspelo.
Odvisno kake predpostavke si zamisliš.
Resnica je nekje vmes
Dejstvo je, da povprečnega uporabnika boli ku. za onesnaževanje! Point je samo v čim manjših stroških prevoza (vključujoč nakup). Ko bo ta del v prid e-vozilom bo tudi njihovo število naraslo. Vse ostalo je pesek v oči.
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Tale članek je malo za lase privlečen. V njem se je nekdo potrudil predstavit da je e-avto večji onazneževalec od klasičnega dizla.
In seveda mu je to z lahkoto uspelo.
Če bi se nedko spravil dokazat da je e-avto vsaj 50 % bolj čist od klasičnega dizla, bi mu tudi to z lahkoto uspelo.
Odvisno kake predpostavke si zamisliš.
Resnica je nekje vmes
Dejstvo je, da povprečnega uporabnika boli ku. za onesnaževanje! Point je samo v čim manjših stroških prevoza (vključujoč nakup). Ko bo ta del v prid e-vozilom bo tudi njihovo število naraslo. Vse ostalo je pesek v oči.
Meni je rekel en, ki je študiral na elektrotehničnem faksu, da so delali oni raziskavo glede e-avta in so prišli do zaključka, da če vzameš v zakup tudi elektriko do katere moraš priti da napolniš avto, da e-avto še vedno bolj onesnažuje kot bilokateri drug avto...
Če pa gledaš striktno samo koliko kak avto izpusti v ozračje, brez vseh ostalih dejavnikov, pa je e-avto v prednosti...sam še vedno elektrika se mora nekje proizvesti...
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Tale članek je malo za lase privlečen. V njem se je nekdo potrudil predstavit da je e-avto večji onazneževalec od klasičnega dizla.
In seveda mu je to z lahkoto uspelo.
Če bi se nedko spravil dokazat da je e-avto vsaj 50 % bolj čist od klasičnega dizla, bi mu tudi to z lahkoto uspelo.
Odvisno kake predpostavke si zamisliš.
Resnica je nekje vmes
Dejstvo je, da povprečnega uporabnika boli ku. za onesnaževanje! Point je samo v čim manjših stroških prevoza (vključujoč nakup). Ko bo ta del v prid e-vozilom bo tudi njihovo število naraslo. Vse ostalo je pesek v oči.
Meni je rekel en, ki je študiral na elektrotehničnem faksu, da so delali oni raziskavo glede e-avta in so prišli do zaključka, da če vzameš v zakup tudi elektriko do katere moraš priti da napolniš avto, da e-avto še vedno bolj onesnažuje kot bilokateri drug avto...
Če pa gledaš striktno samo koliko kak avto izpusti v ozračje, brez vseh ostalih dejavnikov, pa je e-avto v prednosti...sam še vedno elektrika se mora nekje proizvesti...
Verjetno je kupil diplomo ... Pa ostali, ki so "raziskovali", tudi.