Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Kako da ne? Vsi imajo že turbo bencinarje, celo azijci počasi prihajajo:
- Ecoboost
- TCE
- HTP
- Toyota 1.2t
- Kia/Hy
Glede porabe pa DI in turbo definitivno izboljšata karakteristike motorja, real life porabe pa niti ne, evo ti tri primere:
http://www.spritmonitor.de/de/...amp;powerunit=2
http://www.spritmonitor.de/de/...amp;powerunit=2
http://www.spritmonitor.de/de/...amp;powerunit=2
Lahko pogledaš še Toyotin 1.8 valvematic (NA, PFI) pa tudi ne bo odstopal kaj dosti več kot 5% od 1.4 TSI
Očitno ne razumeš. VAG ne moreš dobit brez turbine, pri ostalih znamkah (ok par evropskih je še izjem) pa dobiš za mdoel samo en T bencinar pa še tisti verjetno je v top range segmentu.
Glede porabe in zmogljivosti se da debatirat, ampak proti sodobnemu T-bencinarju se lahko po zmogljivostih skrijejejo vsi NAji pa tudi večina turbodizlov. Poraba je subjektivna stvar, vsekakor pa turbina omogoča v optimalnem delovnem omobčju motorja precej nizke porabe.