VW goljufal pri emisijah NOx v US

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Kako da ne? Vsi imajo že turbo bencinarje, celo azijci počasi prihajajo:
- Ecoboost
- TCE
- HTP
- Toyota 1.2t
- Kia/Hy

Glede porabe pa DI in turbo definitivno izboljšata karakteristike motorja, real life porabe pa niti ne, evo ti tri primere:
http://www.spritmonitor.de/de/...amp;powerunit=2
http://www.spritmonitor.de/de/...amp;powerunit=2
http://www.spritmonitor.de/de/...amp;powerunit=2

Lahko pogledaš še Toyotin 1.8 valvematic (NA, PFI) pa tudi ne bo odstopal kaj dosti več kot 5% od 1.4 TSI

Očitno ne razumeš. VAG ne moreš dobit brez turbine, pri ostalih znamkah (ok par evropskih je še izjem) pa dobiš za mdoel samo en T bencinar pa še tisti verjetno je v top range segmentu.

Glede porabe in zmogljivosti se da debatirat, ampak proti sodobnemu T-bencinarju se lahko po zmogljivostih skrijejejo vsi NAji pa tudi večina turbodizlov. Poraba je subjektivna stvar, vsekakor pa turbina omogoča v optimalnem delovnem omobčju motorja precej nizke porabe.
 

roblek007

Pripravnik
19. apr 2009
228
3
18
Citat:
živimo v precej bolj čistem okolju kot včasih (20 let nazaj). Je pa res da promet prispeva večji delež kot včasih, prdvsem zato ker se ostali viri "čistijo". Recimo TEŠ6 ima mislim da 3-4x manjše izpuste NOx kot pa ostali bloki.

Če je to res, je to samo pohvalno. Je a tako ko greš npr. z biciklom na Roglo, predihaš enih plinov, da je to nenormalno, torej ne mormo bit glih zadovoljni z trenutnim stanjem.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Ker greš po napačni cesti... Če se rekreiraš, si seveda izbereš cesto, kjer je precej manj prometa. Otroci so bolj ali manj tudi nehali igrati nogomet na cesti, čeprav je bil to v naši mladosti pogost pojav.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Ok, ne razumem zakaj bi bilo slabo, če drugi ponujajo še vedno opcijo NA motorja, imaš vsaj izbiro. Mogoče si mislil da je pri drugih bolj slabost to da nimajo tako velike palete turbo motorjev kot VAG, čeprav za Ford, PSA in Renault nebi mogel ravno trditi tega.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Si zadel moj point ki sem ga napisal na začetku. Torej če se javno "zavrže" dizle bo folk namesto njih kupoval kaj? Vsekakor bodo gledali na to da je razmerje poraba/performance najbolj ugodno in da ima stvar na trgu "brand" in tu pridejo v poštev VAG t-bencinarji ki jih VAG grupa forsira že vsaj 10 let in jih ima v vseh segmentih vozil.

Torej s stališča VWja je lahko tovrnstna blamaža pravzaprav dobrodošla ker namesto da bi razvijal drage dizle folk preko afere prepričaš da so tudi druge alternatve. Ali če povem na kratko, VAG zna iz afere več pridobit kot izgubit v smislu tržnega deleža in dobička pri prodaji (= dober čas za kupovaanje delnic)!
grin1.gif
 

roblek007

Pripravnik
19. apr 2009
228
3
18
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Ker greš po napačni cesti... Če se rekreiraš, si seveda izbereš cesto, kjer je precej manj prometa. Otroci so bolj ali manj tudi nehali igrati nogomet na cesti, čeprav je bil to v naši mladosti pogost pojav.

Želiš povedati, da je potrebno zaradi osnaževalcev izogibati določenih poti. Jest bi rajš videl, da se izogibamo spornih tehnologij. Otroci so pa itak nehali igrati nogomet - ne samo na cesti, ampak to je pogovor za drugo temo - mogoče pod IT kotičkom.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Se 100% strinjam. Sicer pa zase vem da sem si dizla lastil prvič, zadnjič in nikoli več. Kdor je vsaj malce časa preživel na kolesu (prelazi, ne mestno kolesarjenje), je verjetno enakega mnenja. EURO 6 gor ali dol, nos pač ne laže!
crazy1.gif










Točno. Sicer vozim dizla ker do "nafte" pridem poceni ampak dizel je katastrofa pa čeprav je EURO6
Včasih vidim folk ko pri prižganem motorju v prtljažnik zlaga stvari s trgovine, med njimi kruh ali pa otroka odzadi pri auspuhu pa mu zlaga voziček v prtljažnik...sam garo vgasnem ze 20m predenj parkiram, ne da še ob zalaufanem motorju hodim okrog njega
frown-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
:[
Nox je povezan z izkoristkom motorja (tlaki pri zgorevanju) zato pa je dizel na slabšem, je pa res da so T-bencinarji bolj strupeni od NA, ampak tu ni problem v doseganju norme.

Sicer pa recimo VAG PD motorji so se opustili ravno zaradi tega, previsok izkoristek in preveč svinjanja!
evil.gif
Pa premajhna poraba.
Sedaj so na papirju sicer nizje porabe, v RL pa to ni nujno. Je pa res da so avti vedno vecji in tezji.

Človeštvu pocasi zmanjkuje idej kako povecati porabo, (ki skrbi za dvig bdp). Izdelava avta pridela vec co2 kot kasneje na cesti.
evil.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Citat:
Uporabnik roblek007 pravi:Želiš povedati, da je potrebno zaradi osnaževalcev izogibati določenih poti. Jest bi rajš videl, da se izogibamo spornih tehnologij. Otroci so pa itak nehali igrati nogomet - ne samo na cesti, ampak to je pogovor za drugo temo - mogoče pod IT kotičkom.
Se strinjam, da ni primerna tema. Moje mnenje je, da osnovni namen ceste ne more biti rekreativna površina in da kolesarjenje z namenom rekreacije ni primerno po nekaterih cestnih povezavah, tudi če bi vozila samo električna vozila. Če pa si zaposlen na Rogli in se pelješ na Roglo v službo s kolesom, pa je zgodba seveda drugačna.
 

roblek007

Pripravnik
19. apr 2009
228
3
18
malo OFF, če pogledaš storške na prevožen km z biciklom in z avtom, se je dražje voziti z biciklom.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.588
466
83
fantje vi ste čisto zašli
ker sem dnevno v delavnicah, kjer se poservisira od 15-20 vozilna dan, vam lahko zatrdim, da to, kar se danes dogaja je katastrofa od katastrofe
na dizlih so okvare na šobah, pumpah, turbinah, v glavnem zmes zrak/gorivo že v motorju ni optimalna, potem pa se filtri mašijo in namesto odprave vzroka napake (npr injektor) se poizkusi zaobiti napako z demontažo DPF filtra, pa še to na način, da se nek generičen program uporabi za mapiranje DPF off, pri čemer smo se že srečali s primeri, kjer se spomin napak stalno briše, zasilni program delovanja motorja je dvignjen na delovni tlak ipd.

tako pač je, ustrezne inštitucije bi morale delati "štih probe" - pomeni tako kot v tujini, če vidijo, da ti dizelaš nenormalno pokazi in vedo, da mora biti nameščen vsaj DPF filter - avto s ceste na valje, izmerit izpuh in fizično pregled, ali je filter nameščen, kasneje jasno kazen
danes pa brez DPFjev avti pridejo čez tehnične kot po tekočem traku, folk se vozi z luknjami v tlačnih ceveh, potem pa smo, kjer smo

na enega od zgornjih: da naj bi VAG turbobencinci bili izredno enzanesljivi: boljšega motorja kot je AGU 1.8T še nisem srečal med turbači, kasneje so se iz njega razvili vsi 2.0 TFSI itd... sigurno ima VAG grupa na področju turbobencincev, sploh downsized motorjev, izredno prednost pred ostalimi proizvajalci
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.523
893
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
fantje vi ste čisto zašli
ker sem dnevno v delavnicah, kjer se poservisira od 15-20 vozilna dan, vam lahko zatrdim, da to, kar se danes dogaja je katastrofa od katastrofe
na dizlih so okvare na šobah, pumpah, turbinah, v glavnem zmes zrak/gorivo že v motorju ni optimalna, potem pa se filtri mašijo in namesto odprave vzroka napake (npr injektor) se poizkusi zaobiti napako z demontažo DPF filtra, pa še to na način, da se nek generičen program uporabi za mapiranje DPF off, pri čemer smo se že srečali s primeri, kjer se spomin napak stalno briše, zasilni program delovanja motorja je dvignjen na delovni tlak ipd.

tako pač je, ustrezne inštitucije bi morale delati "štih probe" - pomeni tako kot v tujini, če vidijo, da ti dizelaš nenormalno pokazi in vedo, da mora biti nameščen vsaj DPF filter - avto s ceste na valje, izmerit izpuh in fizično pregled, ali je filter nameščen, kasneje jasno kazen
danes pa brez DPFjev avti pridejo čez tehnične kot po tekočem traku, folk se vozi z luknjami v tlačnih ceveh, potem pa smo, kjer smo

na enega od zgornjih: da naj bi VAG turbobencinci bili izredno enzanesljivi: boljšega motorja kot je AGU 1.8T še nisem srečal med turbači, kasneje so se iz njega razvili vsi 2.0 TFSI itd... sigurno ima VAG grupa na področju turbobencincev, sploh downsized motorjev, izredno prednost pred ostalimi proizvajalci

če bi na tehničnih merili emisije OK, teh mahinacij nebi bilo.
tako pa velikokrat vidiš neustrezno merjenje...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik masevc pravi:
če bi na tehničnih merili emisije OK, teh mahinacij nebi bilo.
tako pa velikokrat vidiš neustrezno merjenje...
Emisij sicer verjetno še ne, ampak za saje sem pa precej prepričan, da bo zadeva kmalu na vrsti.
wink-1.gif

Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Sedaj so na papirju sicer nizje porabe, v RL pa to ni nujno. Je pa res da so avti vedno vecji in tezji.
Dejstvo je, da se povprečna poraba vozil zelo zmanjšuje, tudi v realnosti.
Včasih sem se vozil z Yugom s porabo 7,5 litra in bil vesel na polno, sedaj imaš tako porabo lahko že pri avtih s 300+ konji. Pri normalnem družinskem avtu pa lahko dosegaš brez problema porabo med 5 in 6 litri, pa je še enkrat težji od Jugeca. Da ne govorimo o sami čistosti izpušnih plinov.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.523
893
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
ni res, na tehničnih avto NI obremenjen

hočem ti povedati, da veliko avtov že s temi testi ne gre skozi tehničnega

Ti bi pa še zaostril
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Mene pa zanima, kolikšen je dejanski presežek teh Nox ov pri VW motorjih. Vsi trobentajo o 10-40x, ampak to dejansko ne pove ničesar, ker je šlo za test v prometu, ki pa za uradne podatke ni zahtevan.

Dejansko stanje bomo videli, ko bodo vzeli enega TDI ja, mu onemogočili tale posebni režim delovanja in ga poslali skozi predpisane teste na valjih, al kakorkoli se že to meri.

Pustimo zdaj to, da so ti testi krneki in že od daleč skregani z realno situacijo na cesti.