VW goljufal pri emisijah NOx v US

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Že, ampak oni so merli na cesti in ne po predpisanem ciklu. Dejansko se primerja jabolka in hruške.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Uh... vam še vedno ni nič jasno.

Sicer pa težko razbrat kako in kaj ko še Lady piše o dizlgejtu.
uf-1.gif
 

Pac_Man

⋆Распут&
10. maj 2014
2.211
0
36
Zna bit še grdo.

http://www.reuters.com/article/2015/09/24/us-usa-volkswagen-letters-exclusive-idUSKCN0RO0BD20150924

Citat:
Officials at the California Air Resources Board and the EPA agreed in December of 2014 to allow a voluntary recall of the company’s diesel cars to fix what Volkswagen insisted was a technical – and easily solved - glitch. The recall was rolled out nationally over a period of months.

...

The recall letter instructed owners of certain 2010-2014 Volkswagen vehicles with 2-liter diesel engines to contact dealers for a software update in order to fix an issue with the malfunction indicator light illuminating.

“If the [light] illuminates for any reason, your vehicle will not pass an IM emissions inspection in some regions,” the letter warned, noting that California required the update before it would renew vehicle registrations.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
ksz... Nova reklama za VW...
2300811-12003980_10206474908929260_6059356473008126624_n.jpg
 

Priponke

  • 2300811-12003980_10206474908929260_6059356473008126624_n.jpg
    2300811-12003980_10206474908929260_6059356473008126624_n.jpg
    54 KB · Ogledi: 322

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Štos je v tem da smo enostavno vsi nategnjeni od 'ta velikih'.

Kaj dela industrija? Prilagaja se zahtevam. In če je zahteva po EURO X normi in se opiše kako se jo bo merilo, se proizvajalci temu prilagodijo.

In po svoje..če gre avto na predvidenem testu čez, je načeloma OK. Point je torej v tem da je bil test zgrešeno zastavljen.

Me zanima koliko dizlov (izmed vseh, ki so naprodaj) bi naredilo test med vožnjo...verjetno ne noben, ker so vsi prilagojeni, da opravijo test, kakršen pač je.

Isti K je bil pri kreš testih...največ poudarka dajo proizvajalci temu, da dobro opravijo teste..to jeprioriteta..in ne varnost kot taka (k sreči posledično je tudi ta veliko boljša)..a isti šmorn je pri ekologiji. Točno toliko kot je zahtevano, ker kar je več viša stroške..in to kapitalizem noče...point je dobiček. Ne da se raja prevaža naokoli.
 

Filipides

Pripravnik
20. jun 2014
129
3
18
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:

tako pač je, ustrezne inštitucije bi morale delati "štih probe" - pomeni tako kot v tujini, če vidijo, da ti dizelaš nenormalno pokazi in vedo, da mora biti nameščen vsaj DPF filter - avto s ceste na valje, izmerit izpuh in fizično pregled, ali je filter nameščen, kasneje jasno kazen
danes pa brez DPFjev avti pridejo čez tehnične kot po tekočem traku, folk se vozi z luknjami v tlačnih ceveh, potem pa smo, kjer smo

467716-post_slo.gif
Ja, in poleg tega delat štih probe še na tehničnih pregledih in jim vsake toliko podtaknit eno od povsem očitno neizpravnih vozil, potem pa talat konkretne kazni ali pobirat licence. Potem bi se pa stvar počasi poštimala.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Se pišejo konkretni debilizmi glede vsega skup, samo % folka pa zgleda dojame kaj in kako in zakaj VAG na tnalu.

Npr. Vincent nimaš blage sorry.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Poraba adbluja za EURO 6 normo je za kamione okoli 5-10% goriva, torej pri osebnem vozilu ki ima 60l tank bi moral na vsak tank nafilat še 3-6l adbluja ali pa imeti ustrezno dimenzioniran tank. Že vidim tržno nišo za "čipanje" takih vozil!
evil.gif

BMW 525d porabi okoli 10 € Adblue na recimo 20.000 km. Lahko več ali manj, odvisno od vožnje. Recimo okoli 12l na 20.000 km , lahko več ali manj
 
13. jul 2011
2.677
626
113
ksz

test se mora izvajati v laboratoriju, da so pogoji kontrolirani in za vse enaki.
Logično, da potem v RL avto kadi več (lahko pa kdaj tudi manj) kot v laboratoriju, ampak se ve, da če je v laboratorijskem testu ustrezal, tudi med realno vožnjo ne kadi ves čas 10x več.
Podobno je pri certificiranju potniških letal, ko je potrebno dokazati, da se da letalo evakuirati v manj kot 90 sekundah. In potem v letalo posedejo same mlade, fit ljudi, ki jih pred testom še malo razmigajo. Vsem je jasno, da v realni situaciji, ko so potniki zasedeni, je med njimi toliko starejših, otrok, debelih...; ne bo niti pod razno šlo tako hitro, ampak, če je letalo prestalo laboratorijski test pomeni, da možnost evakuacije v nekem doglednem času (recimo 3 minute) je.
No, če bi proizvajalci letal delali kot VW, bi na test poslali letalo z ogromnim številom zasilnih izhodov, v serijsko proizvodnjo pa bi dali letalo brez zasilnih izhodov.
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
ksz...

Prodam Volkswagen, model TEŠ6. Samo resni kupci.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Ne ampak vw-jev v viličarju mu je šel po gobe pa bi ga tja vgradil
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Citat:
Uporabnik Filipides pravi:
Kar se mene tiče, je družba to rabila in bolj glasen kot bo bum, večji bo učinek. V smislu približanja testnih rezultatov (glede porabe in emisij) realnim vrednostim. V smislu višjega obdavčevanja bolj svinjajočih ali spodbud za čistejše.

Na račun tega, da se bo doba dizlov zaključila malce prej kot bi se sicer in pozitivnega vpliva tega na zdravje mene in mojih ljubih sem osebno pripravljen požret tud kak zamik pri rasti BDP, če bo treba.

Če bereš problematiko so moderni GDi....TFSI...T-GDi.....TCe.....še večji onasnaževalci od dizlov......

Citat:
Without future controls particulate emissions from GDI petrol
vehicles
will be more than from
diesels

http://www.transportenvironment.org/sites/te/files/publications/GDI%20Briefing_final_T&E.pdf

Stem da VW Touran 2.0 TDi ma porabo tm 7L/100 +/-.....isti avto z 1.4 TSI motorjem pa znanka ne more pod 14L/100 pridt...

Do the math
wink-1.gif