Mene osebno novi Golf vedno znova preseneti. Vsako leto jim pada kvaliteta (pa globalno tudi prodaja) ampak še vedno je avto zelo dobro prodajaln. Še vedno mora biti pri hiši Golf. Jaz osebno in v podjetju še z nobeno znamko nismo imeli toliko problemov (VAG-ovci bi lahko rekli smolo) in takega neprijaznega odnosa, kot s strani servisa (Bravničarjeva). Ampak so carji, vsako leto znajo privabiti ljudi.
Poglejte enega od zadnji Avto Magazinov. Če ne bi bilo novega Golfa in še kakšnega modela od VW bi bila revija prazna, ker ne bi bilo nič za napisat. 80% revije VW. Plačano? Ne bomo nikoli vedeli. Manjka pa v AM podatek o številu prodanih vozil Golf VII. Namenoma? Morda ne, je pa dejstvo, da jih vsako leto manj prodajo.
Prispevek od MLT-ja. Plastika škriplje pri avtu za 25k EUR. Ni premium avto. In zato naj bi bilo temu oproščeno? Jaz se spomnim, da je tako škripal edino TAS-ov Golf II. Ko sem imel Golf III, tega ni bilo.
Mene še najmanj moti tisti amortizer. Nekaj zadev papa res katastrofa. Da ne govorim o temu, da ima celo Highline (Golf VII) trdo plastiko na zadnjih vratih. Verjetno ima sedaj že togo premo zadaj, da se še slabše pelje za ceno manjših strokov. Ampak komu je to mar, saj je vendarle Golf, a ne? Kot tudi to, da je (ne vem za VIII, pri VII pa je bilo tako), da je slovenski uvoznik znižal servisne intervale na 15.000 kilometrov, da zadržiš jamstvo (ponavljam, jamstvo, ne garancijo) in nikome ništa. Seveda, saj je vendarle Golf!