VW Golf GTE

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.125
7.019
113
Žal je tako, da je ampera trenutno edini uporaben "ev" avto...vse drugo je ali predrago ali pa ni namensko. Ampera je sicer tudi predraga, ampak za določene primere bi znala celo biti ekonomsko upravičena, če pač človeka ne moti, da je...opel
smile-1.gif
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Kaj pa vem, ampera mi ne sede. Niti ni mišljena za tip poti, ki ga imam jaz - namreč gonjenje AC, da laufam ICE in iz tega elektriko mi je nekako no-go.
Druga opcija bi bila Tesla. Problem je 300km, ki bi znalo za Teslo predstavljat problem, sploh v kakšnih zastojih, ki se zanjo hitro zodit na moji poti. In čakanje v zastoju z prižganimi grelci ali klimo, ne vpliva blagodejno na doseg. Seveda je tu še problem polnilnic, ki jih na poti ni (govorim o SC), ker pa mi vsakotedenska pot predstavlja izgubo časa, mi je kampiranje na lokalnih polnilnicah par ur dejansko skrajno odvratno.

Še vedno sem na boljšem z kakšnim ugodnim, dobro opremljenim dizlom...

Pojdi potestirat Ampero. Znaš biti prijetno presenečen. Nimaš kaj za izgubiti. Če bi te res interesiralo, ti jo znajo dati za čez vikend ali še dlje, še posebej, če se še jaz oglasim na AT Vis.
Npr. stankozaspanko jo je imel kar okoli en teden, če se prav spomnim.

zmaga.gif


Tako je, jaz sem jo imel na testu skoraj en teden in sem bil z njo izredno zadovoljen. V primeru da kupuješ EV je Ampera trenutno najboljša izbira, škoda da ne bo Ampere II.
frown-1.gif


Vsakodnevna vožnja le na elektriko po mestu ali regionalki (cca. 60 km dnevno) te stane cca. 1,5eur/100km (če polniš ponoči v domači garaži po tapoceni tarifi), pospeški so super, avto ima dobro lego, pelje se odlično čeprav je FWD ...
Poraba bencina na daljših relacijah, četudi ga goniš 160km/h+ (torej blizu maximalne hitrosti) je overall cca. 4,5litra (kombinirano, elektrika in benz). Lifetime porabo imaš lahko blizu Andyjeve ali pa še nižjo, sploh če se voziš v glavnem na elektriko.

Edini problem, ki ga vidim jaz je v visoki nabavni ceni takšnega vozila, sicer pa so zaenkrat s ceno vsi EV-ji tam tam.
wink-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.302
1.223
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Saj standard za porabo velja že zelo dolgo. In to je povprečna poraba na 100km. End of story. Ne vem zakaj je potrebno nekaj manipularita in "nagrajevat" vozila in podobne oslarije. Pa verjetno bodo kupci naredili več po mestu, pa povprečno tolko pa neven kaj še vse. Te pa še dajmo standarizirad porabo za dizle (ki v povprečju naredijo več km, večinoma AC), pa male bencince za po mestu, Tesla bo mela svojo porabno (št. luninih ciklov recimo) in podobne.

Očitno nisi pogledal, kako se meri poraba, ne?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.302
1.223
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Sem se pred krakim igral z mislijo, da bi trenutni avto menjal za Golfa GTE. Na ppairju izgleda vse super. V elektro načinu do AC, tam preklopim na bencin, lepo počasi tistih 300km do Welsa, po Welsu iz AC do stanovanja spet na elektriko. Čez teden pa na elektriko v službo in nazaj. tudi za polnit nebi bil probelm, je vtičnica tako doma kot v službi. Ker mi služba plača potne stroške, je to super ideja. Vse dokler ne prideš do cene. Če hočeš še nekaj malega opreme (recimo navi in zadnji airbagi, xenon - torej nuja) prilezeš na 45k€. tukaj pa ni več računice - nobene. Lahko številke obračam po dolgem in počez, pa se zadeva ne izide. Ne na kratki, ne na dolgi rok.

Če si ne moreš privoščit GTEja, si tudi ne bi mogel GTDja. Torej itak nimaš kaj računat.
Pritoževat se nad ceno GTEja je enako, kot bi se pritoževal, da i8 stane 130 jurjev, ne pa 60 ...
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.521
2.417
113
Pomurje
Se pravi, ni ekonomske računice v ekonomičnem razredu vozil?
Ja, se strinjam.

Ker kupujem avte do 40k€, bo moral ta VW oz. rajši podobna Toyota malo počakat.
Ta čas bo tudi Lexus in še drugi, kaj naredili na plug-in področju.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.521
2.417
113
Pomurje
Žal premajhna. Zdaj sem vajen enoprostorca. Pa v leta prihajam in mi vsedanje na cesto ne paše več.

Rajši Prius+,RAV, Tiguan, Zafira plug-in, ko bo.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Potem si pa omisli Outlanderja PHEV, za 38k dobiš top shit celoletno vozilo: dovolj prostora, doseg do 50km le na elektriko, kombinirana majhna poraba, možnost hitrega polnjenja, 4x4.

Best buy.
smile-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Ne vem sicer od kdaj si ti poklican, da ocenjuješ kdo si lahko kaj privošči ali ne... In ja, GTE je bil v igri za službeno vozilo, ne boš verjel, tudi Tesla, pa še kakšen PHEV.

Mogoče off: VAG je znnorel s temi cenimi. Da lahko stane en golf GTD (ali GTI, ali GTE) 45+k€ ni normalno. Že Passat stane oskubljen z podhranjenim 125KM bencičkom in brez neke smiselne opreme 25k€. Vem, da ko sem jaz kupoval avto (takrat vzel Mazdo) je recimo Octavia RS, skoraj polno naložena stala 31 al 32k€. Pa tudi Passat je bil v tej ligi. Danes pri Passatu odkljukaš diesel 150KM in pa xenon, pa si že na 30k€...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
je že vroče okrog cene:D
mene zanima tehnika, tudi primerjava GTE V Golf E, za primer, GTE ima hlajen baterijski pack, česar golf E nima itd.

GTE bo v prihodnjih letih zanimiv nakup kot rabljeno vozilo, tudi v okvari
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
je že vroče okrog cene:D
mene zanima tehnika, tudi primerjava GTE V Golf E, za primer, GTE ima hlajen baterijski pack, česar golf E nima itd.

Gre za tako različna avtomobila (po tehniki in namenu uporabe),da je primerjava praktično nesmiselna....
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
GTE ima hlajeno baterijo zato ker je pod večjim stresom ker je manjša. Ni nujno da bo zaradi tega GTE bolj trpežen, če kaj je meni nerazumljivo zakaj v tak avto tlačit navlako od DSG
smile-1.gif