VW Golf GTE

I

Izbrisan uporabnik 474

Saj standard za porabo velja že zelo dolgo. In to je povprečna poraba na 100km. End of story. Ne vem zakaj je potrebno nekaj manipularita in "nagrajevat" vozila in podobne oslarije. Pa verjetno bodo kupci naredili več po mestu, pa povprečno tolko pa neven kaj še vse. Te pa še dajmo standarizirad porabo za dizle (ki v povprečju naredijo več km, večinoma AC), pa male bencince za po mestu, Tesla bo mela svojo porabno (št. luninih ciklov recimo) in podobne.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Standarnizirana poraba za ICE ne govori o porabi na 100km kot razdalji ampak gre samo za mersko enoto ki je pač definirana na 100km. Da bo še težje se lahko obesiti ne imperialne enote, skratka milje na prevoženo galono ...

Poraba hibridov je podana za nekega povprečnega uporabniak vozila. Ta v EU naredi cca. 15-20k km letno, torej cca 60-70km dnevno. Če ima avto električnega dosega 50km, hibridna poraba pa znaša 5l/100km je čisto realna poraba med 1-2l/100 km. Toliko bo namreč imelo vozilo ob povprečni vožnji tudi porabo.

Kdor vozi 500km v kosu verjetno ne rabi (plug-in) hibrida, če ga pa že želi mu pa ni težko izbrskat podatek kolikšna je poraba v ICE načinu.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Saj standard za porabo velja že zelo dolgo. In to je povprečna poraba na 100km. End of story. Ne vem zakaj je potrebno nekaj manipularita in "nagrajevat" vozila in podobne oslarije.

Imaš prav!
Problem takega izračuna se bo pokazal pri plug-in hibridih,ki bodo na elektriko naredili več kot 100 km,recimo zaenkrat je to sicer samo i3 ReX. Verjetno bo težko povprečnemu kupcu razložit,kako je možno,da ima avto (birokratsko izračunano) normirano porabo 0,4 litra na 100 km (recimo da je to približna cifra porabe po njihovo),če pa tovarna pravi,da lahko naredi 130 km na elektriko
grims-1.gif

Ljudje tega preprosto ne bodo razumeli.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.946
6.987
113
Bolj kot to, bo ljudem čudno, kako imajo porabo preko 10l/100km ko bodo šli na 500km+ pot v kosu in ne bodo ravno cincali po andijevo
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Po dveh letih in pol sem pri 70.000km. To je cca. 28.000km / leto.
Po AC, pri 130km/h po GPS-u imam čisto bencinsko porabo 6.1l/100km (že dokazano na vožnjah do Muenchna in nazaj in do Dunaja in nazaj) , tako da ne vem, kako bi pri 500km+ razdalji dosegel 10l/100km.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.946
6.987
113
Imagine this...švabske avtocester, kjer ni omejitve hitrosti, sediš v mašini s 350+ konji...

s tem da je užitek se peljat blizu 200kmh v takem stroju in skoraj greh, če se ne
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Vsekakor, ampak, mislim, da ima Golf GTE kombiniranih 'le' 200+ konjev.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.946
6.987
113
sorči...replika je bila na sharka, ko je omenjal i3...no...saj je načeloma vseeno, tudi tvoj ICE ima lahko preko 10l porabe ob primerni hitrosti
wink-1.gif


tole porabo bi morali nekako zakonsko določit, da se izpiše tako ICE porabo kot hibridno, pa da je to lepo videt, ne nekje skrito v small printu.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
i3 je močno omejen v REX načinu, tako da tudi če bi hotel na AC imeti porabo 10l je ne boš mogel.

Mislim pa da nad porabo kateregakoli PHEV nihče ne bo razočaran v stroškovnem smislu, pa naj uradna številka govori kar hoče.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.742
6.739
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Uradni podatki o porabi plug-in hibridov na 100 km so še večji nateg in norčevanje iz kupcev,kot pa poraba pri bencinskih ali dizelskih avtomobilih.
Z mojo deset let staro cipano kanto sem precej blizu tovarniskim (necipanim) podatkom.
evil.gif

Pa ne po BC , ker ga nima.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.946
6.987
113
Kolikšno pa imajo potem končno hitrost? Ker da bi pri 200kmh imeli manj kot 10l ali še več, pa skoraj ne verjamem? Nima ta golf GTE 230 al kolko max?
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Sem se pred krakim igral z mislijo, da bi trenutni avto menjal za Golfa GTE. Na ppairju izgleda vse super. V elektro načinu do AC, tam preklopim na bencin, lepo počasi tistih 300km do Welsa, po Welsu iz AC do stanovanja spet na elektriko. Čez teden pa na elektriko v službo in nazaj. tudi za polnit nebi bil probelm, je vtičnica tako doma kot v službi. Ker mi služba plača potne stroške, je to super ideja. Vse dokler ne prideš do cene. Če hočeš še nekaj malega opreme (recimo navi in zadnji airbagi, xenon - torej nuja) prilezeš na 45k€. tukaj pa ni več računice - nobene. Lahko številke obračam po dolgem in počez, pa se zadeva ne izide. Ne na kratki, ne na dolgi rok.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
ni v osnovi LED žaromet?
zanimiva bo izdelava električnega range extenderja (dodatne baterije) za tak avto
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Kaj pa vem, ampera mi ne sede. Niti ni mišljena za tip poti, ki ga imam jaz - namreč gonjenje AC, da laufam ICE in iz tega elektriko mi je nekako no-go.
Druga opcija bi bila Tesla. Problem je 300km, ki bi znalo za Teslo predstavljat problem, sploh v kakšnih zastojih, ki se zanjo hitro zodit na moji poti. In čakanje v zastoju z prižganimi grelci ali klimo, ne vpliva blagodejno na doseg. Seveda je tu še problem polnilnic, ki jih na poti ni (govorim o SC), ker pa mi vsakotedenska pot predstavlja izgubo časa, mi je kampiranje na lokalnih polnilnicah par ur dejansko skrajno odvratno.

Še vedno sem na boljšem z kakšnim ugodnim, dobro opremljenim dizlom...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
i3 im generator z močjo 25 kW, nekaj ima zaloge v bateriji za pospeške, za držanje konstante hitrosti je pa še vedno samo 25 kW, od oka je to ravno za ene 130 kmh po ravnini, v klanec se pa hitro znajdeš na skrajnem desnem pasu med tovornjaki.

To glede porabe in stroškov za bencin so sanje samo tistih ki razmišljajo o rabljeni kripi za 10k €, ciljni kupec bo GTE kupil zaradi vsega drugega kot pa stroška za gorivo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.946
6.987
113
eh, sem smotan..ne vem kaj sem i3 omenjal (se vidi da sem bolj malo spal zaradi tine
wink-1.gif
)

mislil sem i8 in poraba ICEja preko 10l, i3 tak vprašanje če je zmožen kaj višjo hitrost kot 150kmh...
 
I

Izbrisan uporabnik 474

V osnovi so "navadni" LED, ki mislim da niti niso matrix. doplačljivi bi-xenon pa je adaptivni in ko ti vožnja predstavlja samo še en nebodigatreba v delavniku, te hitro mine stiskanje 1001 knofka in si zaželiš avtomatike. Moja trenutna Mazda6 in corner light, avtomatske luči, senzor za dež itd. trenutno pa vozim Rapida SB (zadnji model) in je muka... Luči ON, luči OFF, brisalec malo hitreje, malo počasneje... Saj vem, razvadli smo se, ampak ko se enkrat razvadiš, ne moreš nazaj...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Kaj pa vem, ampera mi ne sede. Niti ni mišljena za tip poti, ki ga imam jaz - namreč gonjenje AC, da laufam ICE in iz tega elektriko mi je nekako no-go.
Druga opcija bi bila Tesla. Problem je 300km, ki bi znalo za Teslo predstavljat problem, sploh v kakšnih zastojih, ki se zanjo hitro zodit na moji poti. In čakanje v zastoju z prižganimi grelci ali klimo, ne vpliva blagodejno na doseg. Seveda je tu še problem polnilnic, ki jih na poti ni (govorim o SC), ker pa mi vsakotedenska pot predstavlja izgubo časa, mi je kampiranje na lokalnih polnilnicah par ur dejansko skrajno odvratno.

Še vedno sem na boljšem z kakšnim ugodnim, dobro opremljenim dizlom...

Pojdi potestirat Ampero. Znaš biti prijetno presenečen. Nimaš kaj za izgubiti. Če bi te res interesiralo, ti jo znajo dati za čez vikend ali še dlje, še posebej, če se še jaz oglasim na AT Vis.
Npr. stankozaspanko jo je imel kar okoli en teden, če se prav spomnim.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
Alter ampera promotor No.1 :D
ni ga enega posta o hibridu, kjer ne bi omenil ampere oz. kako je to in ono izvedeno na njej :D