VW Golf GTE

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Trpežen ni nič kaj manj kot ostali avtomatski menjalniki, mojstri ki ga znajo popraviti brez zamenjave celotnega menjalnika se pa tudi že kar nekaj časa najdejo, celo v naši mali deželi.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
GTE ima hlajeno baterijo zato ker je pod večjim stresom ker je manjša. Ni nujno da bo zaradi tega GTE bolj trpežen

Ni logike v tej izjavi
smile-1.gif

Zakaj ima potem Tesla S hlajeno baterijo?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Največja fora je v tem da ko imaš v avtu dva eletrkomotrja/generatorja "klasičen" menjalnik nima tu več kaj iskati, čisto nepotreben balast, ki bo povzročal samo težave. No mogoče pa bo življenjska doba DSG v GTE dobra, saj bo v uporabi samo pri daljših vožnjah.

- Tesla ima 85 kWh in jo obremenjuje z do 310 kW (3,6 C), še pomembnejšo vlogo igra kemična sestava njihovih celic.
- e-Golf ima 24 kWh baterijo in jo obremenjuje s 85 kW (3,5 C)
- GTE ima 8,8 kWh baterijo in jo obremenjuje s 75 kW (8,5 C), so pa enake celice kot pri e-Golfu

Kako ima kemična sestava lahko zelo pomembno vlogo pri tem kakšno hlajenje je potrebno je dokaz Prius, ki ima 1,3 kWh baterijo in iz nje stiska 26 kW (20 C) pa je samo zračno hlajena in zdrži toliko, da si Toyota upa podaljšaevati garancijo na 10 let. Prav tako Prius Plug-in nima vodnega hlajenja pa ima samo 4 kWh li-ion baterijo in jo obremenjuje mislim da z 36 kW (9C), padca kapacitete pa po 3 letih ni še nihče zaznal.

Problem je v tem da li-ion ni vse enak li-ion, dejstvo je, da se proizvajalec odloči za eno izmed hlajenj glede na svoja pričakovanja življenjske dobe s celicam ki jih sam uporabi. Primerjave med proizvajalci so zato težke.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Obremenitev LiXX celice ni toliko kritična, kot polnjenje celice pod večjim tokom. Modelarske celice z lahkoto prenašajo obremenitve 30-40C in tudi več, pa so večinoma vse zračno hlajene (ali pa še to ne)
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Obremenitev LiXX celice ni toliko kritična, kot polnjenje celice pod večjim tokom.

+ še dodatno pa v kombinaciji s poletno zunanjo temperaturo (30+°C).

Npr. dve poletji nazaj je bilo 3 tedne poletja 40+°C. Takrat mi je Ampera, tudi parkirana na soncu (z reflektivno folijo čez sprednjo šipo) in nepriklopljena na vtičnico, aktivno hladila baterijo s klimo, ko je temperatura le-te dosegla 30°C in jo ohladila na 24°C, se ugasnila in ponovno prižgala, ke/če je dosegla 30°C.

Takrat je bil največji padec kapactitete Simonovega Leaf-a, kljub temu, da ga je po prihodu v službo polnil v senci polnilne postaje CityParka v Ljubljani.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik 474

Resnično ne vem, koliko temperatura (pri polnjenju) vpliva na samo življensko dobo. Vsi naprednejši polnilci z temperaturnimi senzorji pustijo temperaturo do nekje 40°C, preden začnejo nižat tok in prekinejo polnjenje pri 50°C.

Zna bit, da je najbolj kritična "storage temperature" kjer lahko pri povišani temperaturi pride do kemisjke reakcije, ki pa pri počivanju ni zaželjena...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Kakor sem seznanjen, je najbolj kritična kombinacija polnost baterije nad 75% SOC + visoka temperatura.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Bi znalo bit, predvsem napolnjenost vpliva na življensko dobo. sam sem enkrat pozabil napolnjeno LiPo celico za kakšna 2 meseca, bila pa je v stanovanju, torej nekje na 20°C, pa se je po dveh mesecih že rahlo napihnila. Načeloma te baterije takoj odstranim iz modelov in jih uporabim samo še za testiranje ali napajanje ground station za kamero, sprejemnik itd. - pač tam kjer ni tokovnih (pre)obremenitev...

je pa tud res, da se LiPo celice ne špara in se jih lepo polni na 4.22V oziroma SOC=100%
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Največja fora je v tem da ko imaš v avtu dva eletrkomotrja/generatorja "klasičen" menjalnik nima tu več kaj iskati, čisto nepotreben balast, ki bo povzročal samo težave. No mogoče pa bo življenjska doba DSG v GTE dobra, saj bo v uporabi samo pri daljših vožnjah.

OK,recimo da je res nepotreben balast...ampak kako bi pa ti rešil to zadevo pri avtomobilu,ki naj bi bil po definiciji športni hibrid,s tem da imaš na voljo 8,8 kWh baterijo in pogoj vmax 222 km/h? Glede na kapaciteto baterije dvomim da bi bila dobra rešitev,da bi bil 1,4 TSI motor v vlogi extenderja,na način kot ima to i3 ReX,vsa vožnja pa bila samo na baterijo,vključno z vožnjo pri največji hitrosti....?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Hint: Dizel lokomotiva.
Pa nima ne baterije, še manj pa klasični mehanski menjalnik. Ima pa poleg diesel motorja še generator in elektro motor.
wink-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Sistem dizel lokomotive brez baterije je pa sploh najslabša možna rešitev za kakršnegakoli plug-in hibrida...ker po tem principu boš moral vžigati smrdečega dizla tudi za 1 kilometer vožnje...
uf-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Še malo debate LED vs. Xsenon pri GTE-ju:
As I am testing the new 2015 Volkswagen Golf 7 GTE this week I want to give you a detailed presentation of VW's new full-LED headlights that are exclusively available for the e-Golf and this GTE. While many discussion where going on wether these lights are worse than the (adaptive) Bi-Xenon headlight available for all other Golf 7, I would always choose and prefer the LEDs, not only because of the LED-indicators. Yes, they are static but the light temperature and brightness is noticeable better than the Xenon pendant. It also gives the car a even more modern looks perfect combined to the new LED daytime running lights (GTE and e-Golf and 2015 Passat GTE only).

link: https://www.youtube.com/watch?v=FB4y_B9bKHs
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.198
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Ne vem sicer od kdaj si ti poklican, da ocenjuješ kdo si lahko kaj privošči ali ne... In ja, GTE je bil v igri za službeno vozilo, ne boš verjel, tudi Tesla, pa še kakšen PHEV.

Kje sem pa jaz kaj ocenjeval kaj si kdo lahko privošči? Jaz samo pravim, da je GTE primerljiv z GTD (in ne neumna primerjava z oskubljenim 1.6 TDI). In da za tistega, ki si lahko privošči GTD, je GTE odlična alternativa (kar se mene tiče - boljša). Če si ne more, pač ne misli ne na GTD ne na GTE. Primerjat je treba primerljive stvari.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.198
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Največja fora je v tem da ko imaš v avtu dva eletrkomotrja/generatorja "klasičen" menjalnik nima tu več kaj iskati, čisto nepotreben balast, ki bo povzročal samo težave. No mogoče pa bo življenjska doba DSG v GTE dobra, saj bo v uporabi samo pri daljših vožnjah.

OK,recimo da je res nepotreben balast...ampak kako bi pa ti rešil to zadevo pri avtomobilu,ki naj bi bil po definiciji športni hibrid,s tem da imaš na voljo 8,8 kWh baterijo in pogoj vmax 222 km/h? Glede na kapaciteto baterije dvomim da bi bila dobra rešitev,da bi bil 1,4 TSI motor v vlogi extenderja,na način kot ima to i3 ReX,vsa vožnja pa bila samo na baterijo,vključno z vožnjo pri največji hitrosti....?

Seveda ne. Ker bi bili potem tudi elektromotorji močnejši (in večji/težji), pa njihovo hlajenje (enako velja za elektroniko/baterijo) ...
Avto je pač treba prilagodit nameravanemu načinu uporabe. Tesla ne gre 222 km/h ... Če bi pa brez menjalnika šel, bi imel pa slabše pospeške. Če hočeš oboje, rabiš pa tak ali drugačen menjlanik.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Niso se lahali,samo za svoje potrebe so priredili resnico
smile-1.gif

Kdo bi pa potem še kupil GTI-ja,če bi v uradnih podatkih pisalo,da ima GTE pospešek 6,3 sekunde?
evil.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
In kaj ima ta poraba z normnim krogom Avto-Magazina? Če že gledaš rekorde poišči modela, ki je s Fabio pokuril 2.2 l/100 kmh na več 1000 km dolgi progi po AC.