VW Golf GTE

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Tudi jaz ne razumem kakšno povezavo ima ta video z normnim krogom AM ali s temo,ki je o Golfu GTE ??
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.509
4.276
113
No fantje ne pozabit da vw števec prikazuje cca 7 km/h na uro več.
Torej je 6.3 od 0 do 93 km/h
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Pogledal sem si na youtubu dva videa od novega Passata 2.0 TDI (240 KM),pospešek 0-180 km/h ima,po števcu seveda,kolikor se da natančno oceniti,za približno 2 sekundi slabši od Golfa GTE
cheer.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Nima veze direktne...posredno pa...jajček za nekaj čez 10 jurjev je (lahko) tam tam s križancem za 40 jurjev v porabi.

Konec koncev je pomen elektrike ravno poraba...čeprav ob cenah avtomobilov nekako ta del zgubi na svojem pomenu.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Pa dajte si prosim dopovedat, da tak dizel jajček povprečnemu uporabniku še vedno pokuri 4,7 l/100 km, prenašaš ropot, je manjši avto in ne gre nikamor. Te rekordne porabe niso uporabne za dnevno uporabo, razen za tistega ki ima dnevno 500 km po AC in se tam vozi 70 kmh.
uf-1.gif


Sem pa dobil edini vpis porabe za Golfa GTE na spritmonitorju (2,2 l/100 kmh):
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/666868.html
Ima pa narobe vpisano porabo za 30.11.2014 kjer bi verjetno mogel biti bencin in ne elektrika, tako da poraba elektrike je bolj tam pri ~20 kWh/100 km + bencin seveda
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
sam se imam za VAGovca in vendarle mi je izredno smešno, ko nekdo poleg GTEja meša smrdljivčke zraven po porabi
TDI - been there, done that bi se lahko reklo, s šparovčki TDI čipanimi smo se vozili leta 1996

dajmo it malo naprej v glavah, če že denarnica ne dopušča za GTEja
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
predvsem ekologija, kako prit do šihta in nazaj s čimmanj izpusti
sam bi potreboval avto s 50km dometa v eno stran, potem tam filal na eno fazo do 16A in nazaj
povsem zadošča

zmanjševanje prostornine motorja in večji polnilni tlaki na bencinskih motorjih
pametno krmiljenje ventilov v glavi in odklop cilindrov
električni avti z bencinskimi range extenderji
bencinski bi-turbo motorji s kompresorjem na mikrojermen
nenazadnje tudi pametno zajemanje podatkov iz valjev, s pomočjo grelne svečke s senzoriko in tako izredna natančnost krmiljenja vbrizga
če že diesel, jasno z visokimi tlaki injektorjev (2200Bar ni nobena posebnost, tudi 6 vbrizgov na cikel ne, ECUji furajo že par let do 9 vbrizgov) in žal neko after exhaust tehnologijo (trenutno AD-BLUE)

se že dela range extender za golfa E, prototipna verzija
grims-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Še zdaj ne vem, kaj misliš.. Ali moramo uporabniki spremenit mišljenje (iz z glavo naprej), al proizvajalci? Ker vse kar naštevaš, je na strani proizvajalcev...
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Pa saj ti je jasno, da četudi vsi prešaltamo na "eko" avtomobile, da bo naš doprinos k "čistejši Zemlji" zelo blizu 0? Da so izpusti iz osebnih avtomobilov mišji prdec proti vsem ostalim (gledano na CO2)?

zato gledano iz vidika ekologije, ni vse skupaj nič drugega, kot nabijanje v tri krasne... 99% uporabnikov gleda na elektro avtomobile kot možnost prihranka in ne koliko manj CO2 bodo spustili v luft.

Če pa si ti tako eko, pa ne razumem, zakaj še nisi prodal avtomobilov v podpisu in nabavil kakšno Ampero, Leafa, Priusa... Magari rabljenega, če za novega ni €. Naredi še ti "premik v glavi"

In dokler bo solidno opremljem GTE stal 42k€ in več, lahko ima gor 26 range extenderjev, pa bo še vedno ne bo upravičil svoje cene. Je igračka za premožne, ki se jim jebe za Eko, ampak važno da so drugačni, da so "in" in da tega po vsej verjetnosti nima sosedov Jože...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.099
4.096
113
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Pa saj ti je jasno, da četudi vsi prešaltamo na "eko" avtomobile, da bo naš doprinos k "čistejši Zemlji" zelo blizu 0? Da so izpusti iz osebnih avtomobilov mišji prdec proti vsem ostalim (gledano na CO2)?

Ne vem, če je delež tako majhen.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
no no no, najprej malo ustavi konje, sploh, kar se mene tiče
glede na to, da sem profesionalno v avtomobilski branži in da imam stik z električnimi in doma predelanimi električnimi avti, prav tako z novimi vozili in njihovo tehniko, še kako dobro vem, da je zadeva tržno nezanimiva, predvsem zaradi visokega vložka
sam nisem "eko", kje sem to napisal?
vsekakor pa vem, da brez razvoja ni napredka, kar je v bistvu nekako tudi slogan, ki se ga drži znamka Audi

tudi sam vozim veliko dizelsko kravo, saj ta za svoj denar in moj namen ter zahteve ponuja največ
sam sem napisal, da bi meni E golf ali GTE izredno ustrezal, za moj namen in potrebe, ČE bi denarnica to dovoljevala - vsekakor pa ne bi kupil novega, saj z rabljenim kupljenim z okvaro dobro shajam
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:

In dokler bo solidno opremljem GTE stal 42k€ in več, lahko ima gor 26 range extenderjev, pa bo še vedno ne bo upravičil svoje cene.

To je samo tvoje (omejeno) razmišljanje!
Ljudje ne kupujejo vedno stvari samo zato,ker upravičijo ceno. Verjetno poznaš koga,ki gre kdaj na počitnice na Maldive,Sejšele,Dubai...a mu tudi pametuješ,da njegov dopust niti slučajno ne upraviči cene,ker recimo v Poreču ali Umagu lahko isto plava in leži na plaži,in to za 10x nižjo ceno?
grims-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.099
4.096
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Pa saj ti je jasno, da četudi vsi prešaltamo na "eko" avtomobile, da bo naš doprinos k "čistejši Zemlji" zelo blizu 0? Da so izpusti iz osebnih avtomobilov mišji prdec proti vsem ostalim (gledano na CO2)?

Ne vem, če je delež tako majhen.

http://www.carbonica.org/carbon-footprint/carbon-emissions.aspx

Citat:
Road transport accounts for 10% of our carbon footprint. Cars are responsible for the bulk of these emissions.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:

In dokler bo solidno opremljem GTE stal 42k€ in več, lahko ima gor 26 range extenderjev, pa bo še vedno ne bo upravičil svoje cene.

To je samo tvoje (omejeno) razmišljanje!
Ljudje ne kupujejo vedno stvari samo zato,ker upravičijo ceno. Verjetno poznaš koga,ki gre kdaj na počitnice na Maldive,Sejšele,Dubai...a mu tudi pametuješ,da njegov dopust niti slučajno ne upraviči cene,ker recimo v Poreču ali Umagu lahko isto plava in leži na plaži,in to za 10x nižjo ceno?
grims-1.gif

To si še pozabil prilepit:
Citat:
Gargy pravi:
Je igračka za premožne, ki se jim jebe za Eko, ampak važno da so drugačni, da so "in" in da tega po vsej verjetnosti nima sosedov
 
I

Izbrisan uporabnik 474

10%... Pa še to ne vse iz cestnih vozil (recimo da je večina)... Na drugi strani pa imamo 38% vseh CO2, ki jih spustimo v luft zaradi proizvodnje elektrike... Verjetno se strinjaš, da bi bilo potrebno prekleto povečat proizvodnjo v primeru, da začnemo masovno prešaltavat na električa vozila? Za koliko bo narasel CO2? Pa ne mi vlečt noter HE, pa veternic in sončnih elektrarn...

Jebeni kravji prdec proizvede več toplogrednih plinov kot sodoben avto...
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Tako je - dokler bodo trenutni avtomobili nudili več po nižji ceni, večje udobje pri polnjenju in še marsikaj, tako dolgo bomo kupovali ICE. EU, pa ZDA pa G8, 20 in ne vem koliko še vse naj skrbijo za predpis EURxy norm, proizvajalci pa da se jih bodo držali... Se je izkazalo, da je pomanjkanje zalog nafte svetovni nateg, da je bilo globalno segrevanje nateg.

Absolutno razvoj stane, se strinjam. Sicer nisem v avto branži, ampak tusi sam sodelujem pri razvojih in se mi sanja, koliko denarja , časa in še česa je potrebnega za nove thenologije. In v veliki(!) večini primerov so vložki bistveno večji, kot končni doprinos...

Zato nismo mi tisti, ki moramo narediti "premik v glavi" temveč proizvajalci, da bodo lahko ponudili novo tehnologijo po sprejemljivih cenah...