VW Golf GTE

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:

Nadomestna baterija Volta/Ampere (staro za novo) stane nekaj čez 2000$ (sem že parkrat dal link na GM-ov katalog v temi o Amperi). Za Leaf-a 5000 funtov (mi je pred parimi dnevi povedal Simon, ki se je pozanimal). Kar se tiče Leaf-a je bolj kritično, ker npr. Simon ima po 134.000km še 77% kapacitete baterije, kar se pa moje baterije tiče, je pa po 69.000km in dveh let in pol, kot nova. Brez problema jo bom imel 10 let.

Tako, da ne strašit z enimi neutemeljenimi ciframi kar v brez veze.

2 jurčka se izredno lepo sliši. Vendar dvomim v to.
Dva jurčka bodo na Opel servisu računali samo za to, da razkopajo in skup sestavijo spet Ampero, ko ji bodo menjavali baterijo in nato preverili, da vse dela.
Če bi bilo to res, Ampera ne bi koštala 42 k EUR, ampak 25.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Tako kot pri Leafu kot pri Amperi ta cena ni dejanska proizvodna cena. To je zato da tistim nekaj % ki jim crkne ravno ven iz garancijskega obdobja omogočijo sorazmerno ugodno popravilo in je za njih to tudi dobra reklama.
Ko bo vozilo starejše od 10, 15 let tudi o tej opciji ne bo nihče več razmišljal, ker bo riziko, da gre še kaj drugega narobe prevelik, da bi šel v razmeroma drago popravilo.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.482
5.023
113
Pri rezervnem delu stvari nikoli ne kupimo po proizvodni ceni. Bolj je sicer v navadi, da je maloprodajna cena rezervnega dela nekajkratnik proizvodne cene in pomaga financirati razvoj naslednje generacije in seveda primeren dobiček kapitala. Kot pri vsaki stvari pa mora seveda proizvajalec premisliti, kaj neka cena pomeni za posel v celoti.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:

2 jurčka se izredno lepo sliši. Vendar dvomim v to.
Dva jurčka bodo na Opel servisu računali samo za to, da razkopajo in skup sestavijo spet Ampero, ko ji bodo menjavali baterijo in nato preverili, da vse dela.
Če bi bilo to res, Ampera ne bi koštala 42 k EUR, ampak 25.

Kaj bi sploh rad dokazal? Zdaj pa res že govoriš neumnosti
smile-1.gif

Ravno v primeru,če bi (hipotetično) Ampera stala 25k,bi bila baterija sigurno dražja! Poleg tega,verjetno si spregledal bistven podatek,da je to cena za ZAMENJAVO s staro baterijo in ne za prost nakup na trgu
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Tako kot pri Leafu kot pri Amperi ta cena ni dejanska proizvodna cena. To je zato da tistim nekaj % ki jim crkne ravno ven iz garancijskega obdobja omogočijo sorazmerno ugodno popravilo in je za njih to tudi dobra reklama.
Ko bo vozilo starejše od 10, 15 let tudi o tej opciji ne bo nihče več razmišljal, ker bo riziko, da gre še kaj drugega narobe prevelik, da bi šel v razmeroma drago popravilo.

Domnevam, da se bo z 10-15 let starimi Amperami dogajalo nekaj podobnega, kot se zdaj dogaja s primerno starimi Priusi. Kaj pa se dogaja z njmi? Mogoče veš, glede na to, da si v Prius vodah? So še na cesti?
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Veliko jih je še na cesti, veliko jih pa tudi ni več, tako kot vsakih drugih vozil tega letnika. Če pa pride do faila baterije je pri tako starem avtu možnost:
- menajti posamezen modul in balansirati - ca. 500€
- menjati cel pack za rablejnega iz ebaya - 800-1000 €

Kaj bo z danes najnovejšimi hibridi pa težko rečt, eden od problemov je da se jih proda mnogo premalo, da bi bila lahko kaka spodobna ponudba rabljenih delov na ebayu.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Tako kot pri Leafu kot pri Amperi ta cena ni dejanska proizvodna cena. To je zato da tistim nekaj % ki jim crkne ravno ven iz garancijskega obdobja omogočijo sorazmerno ugodno popravilo in je za njih to tudi dobra reklama.
Ko bo vozilo starejše od 10, 15 let tudi o tej opciji ne bo nihče več razmišljal, ker bo riziko, da gre še kaj drugega narobe prevelik, da bi šel v razmeroma drago popravilo.

Domnevam, da se bo z 10-15 let starimi Amperami dogajalo nekaj podobnega, kot se zdaj dogaja s primerno starimi Priusi. Kaj pa se dogaja z njmi? Mogoče veš, glede na to, da si v Prius vodah? So še na cesti?

Priusi živijo tudi preko mio km z original baterijo. Ker so hibridi - uporabljajo baterijo v malih ciklih v večini le do nekaj % celotne kapacitete in ker namesto litijevih zadev uporabljajo staro sprobano nikljevo tehnologijo - NiMH akumulatorje.
Recimo NiFe akumulatorji pogruntani s strani Edisona 120 let nazaj laufajo tudi po 50+ let in nekaj deset tisoč cikli praznjenja/polnjenja. Seveda pa nimajo željene kapacitete merjeno na težo in volumen kot moderna inkarnacija NiMH ali pa kot litijevi, ki se uporabljajo v čistih električarjih. In problem litijevih je, da se dokaj hitro izrabijo, pa tudi cajt jih konkretno jebe v glavo. Neprimerno bolj kot baterije na nikljevih tehnologijah.
 

Mr_Orange

Pripravnik
15. avg 2007
723
3
18
49
Murgle
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
ksz

In kakšen je performance tega GTE?
Pospešek, končna hitrost...

Končna okoli 222 km/h.
Pospešek uradno 7,6 sekunde,na nekem testu so mu v GTE načinu izmerili 6,3 sekunde (lahko izbrskam test,če koga zanima). Za bolj natančne meritve pa čakamo test Avtomagazina
cheer.gif

In to pri porabi 1,5l/100 km pravijo v reklami
hysterical-1.gif

So verjetno zaposlili v VWju tistega tipa ki je prej meril povprečno porabo za Kie...
evil.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Veliko jih je še na cesti, veliko jih pa tudi ni več, tako kot vsakih drugih vozil tega letnika. Če pa pride do faila baterije je pri tako starem avtu možnost:
- menajti posamezen modul in balansirati - ca. 500€
- menjati cel pack za rablejnega iz ebaya - 800-1000 €

Kaj bo z danes najnovejšimi hibridi pa težko rečt, eden od problemov je da se jih proda mnogo premalo, da bi bila lahko kaka spodobna ponudba rabljenih delov na ebayu.

Noben pameten ne balansira stare Priusove NiMH baterije. To podaljša lajf za nekaj tisoč km in je posledično samo izhod v sili. Taka baterija je iztrošena in s slednjo nimaš več kaj dosti čarat.

Problem pa rešiš na tri načine:
- greš na Toyoto zapravit tri pa pol jurje EUR in dobiš klasično garancijo, zadevo zrihtajo v roku parih dni (od naročila do menjave), dobiš tudi kavico na servisu,
- iščeš aftermarket zamenjavo (obnovljena baterija), ki se prodaja v ZDA za manj kot polovico cene Toyote in ti dajo tudi triletno garancijo oz 100.000 milj, malo prišparaš in se jebeš logistiko dostave v Slovenijo,
- greš po odpadih iskat razkantanega Priusa s precej manj km, kot je imel tvoj in upaš, da ti cigo na odpadu zadevo proda za male pare, zapraviš veliko cajta, prišparaš pa veliko dinar.
 
Nazadnje urejeno:

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
A niso stari priusi znani kot "bullet proof" mašince?

Najbolj zanesljiva Toyota!
Ampak tako kot pri vsem, se tudi tu seveda najde črve v jabolku. Če nimaš sreče, nimaš. Star avto je pač treba pregledat, pa malo sreče imet.
Za nove Priuse, oz. Toyotine hibride z litijevimi akumulatorji (Prius Plus), bo pa cajt pokazal - so komaj par let zunaj.
 
Nazadnje urejeno:

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:

2 jurčka se izredno lepo sliši. Vendar dvomim v to.
Dva jurčka bodo na Opel servisu računali samo za to, da razkopajo in skup sestavijo spet Ampero, ko ji bodo menjavali baterijo in nato preverili, da vse dela.
Če bi bilo to res, Ampera ne bi koštala 42 k EUR, ampak 25.

Kaj bi sploh rad dokazal? Zdaj pa res že govoriš neumnosti
smile-1.gif

Ravno v primeru,če bi (hipotetično) Ampera stala 25k,bi bila baterija sigurno dražja! Poleg tega,verjetno si spregledal bistven podatek,da je to cena za ZAMENJAVO s staro baterijo in ne za prost nakup na trgu
wink-1.gif

Saj tudi pri Priusu zamenjajo hibridno NiMH baterijo. Stara gre v reciklažo, pa pri Toyoti še vedno odcolaš čez 3 jurje. Na afermarketu pa pol tega, pa tudi moraš staro baterijo vrnit, ker ohišje ponucajo za obnovo, stari členi pa tudi v tem primeru gredo v talilnico in reciklažo, ker ni to zadeva, da samo malo nekaj spucaš. Iztrošene baterijske člene je treba menjat v celoti - vse.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Fail baterije je lahko zelo različno, lahko res gredo vsi moduli enakomerno "k vragu", lahko je pa samo kakšen "bad apple" med njimi. To se da ugotoviti če ti je to hobby in imaš veliko časa in opremo, seveda je lahko stran vržen denar in ti ne preostane drugega kot menjava cele, ampak folk to dela, pa tudi če za to mora letno razkopat baterijo.

Jaz sem šel s 5 let starim lepo na uradni servis tam odcolal tistih 200 € za servis in imam garancijo na baterijo do naslednjega servisa, ko bo avto star 10 let (konec garancije na baterijo) je pa res skrajni čas za menjavo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Tako kot pri Leafu kot pri Amperi ta cena ni dejanska proizvodna cena. To je zato da tistim nekaj % ki jim crkne ravno ven iz garancijskega obdobja omogočijo sorazmerno ugodno popravilo in je za njih to tudi dobra reklama.
Ko bo vozilo starejše od 10, 15 let tudi o tej opciji ne bo nihče več razmišljal, ker bo riziko, da gre še kaj drugega narobe prevelik, da bi šel v razmeroma drago popravilo.

Domnevam, da se bo z 10-15 let starimi Amperami dogajalo nekaj podobnega, kot se zdaj dogaja s primerno starimi Priusi. Kaj pa se dogaja z njmi? Mogoče veš, glede na to, da si v Prius vodah? So še na cesti?

Priusi živijo tudi preko mio km z original baterijo. Ker so hibridi - uporabljajo baterijo v malih ciklih v večini le do nekaj % celotne kapacitete in ker namesto litijevih zadev uporabljajo staro sprobano nikljevo tehnologijo - NiMH akumulatorje.
Recimo NiFe akumulatorji pogruntani s strani Edisona 120 let nazaj laufajo tudi po 50+ let in nekaj deset tisoč cikli praznjenja/polnjenja. Seveda pa nimajo željene kapacitete merjeno na težo in volumen kot moderna inkarnacija NiMH ali pa kot litijevi, ki se uporabljajo v čistih električarjih. In problem litijevih je, da se dokaj hitro izrabijo, pa tudi cajt jih konkretno jebe v glavo. Neprimerno bolj kot baterije na nikljevih tehnologijah.

Res je, ampak število ciklov praznjenja/polnjenja v tem procentnem oknu (40%-60% SOC, če se ne motim) imajo pa mnogo mnogo več, kot npr. Ampera.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.198
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Hja,,,,'problem' ki ga jaz vidim pri eleketričnih avtomobilih, je ravno ta, da bi omogočal čim bolj poceni vožnjo. Kar pa je (vsaj trenutno) skregano z logiko, da pride tak avto skoraj 40 jurjev.

Kdor se bo ekonomično odločal bo si rekel..OK...ali nek vstopni dizel (da bo čim manj kuril) ali nekaj več pa hibrida...pogleda kaj je moč dobiti...in...eto..eden 23 jurjev, drug 37.


Saj jaz vem, da poskušajo na tak način skriti višje stroške tovrstnih pogonov in ti dajo zato več opreme (ki jih, roko na srce, stane drobiž)...a načeloma moraš kupit stvari, ki jih sploh ne bi potreboval.

Nismo pa še tako daleč da bi z osnovno opremo lahko izbiral hibridni pogon...torej namesto 23 jurjev, ne vem...28 jurjev.
Ha...tu bi bilo pa za razmislit.
wink-1.gif

Vstopnega dizla in plugin hibrida z 2x večjo močjo pač ne moreš primerjat. Tisti, ki bi imel vstopnega dizla, bo pač ugotovil, da nima alternative pri pluginih. Pri hibridih ponekod taka izbira je.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.198
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Mr_Orange pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
ksz

In kakšen je performance tega GTE?
Pospešek, končna hitrost...

Končna okoli 222 km/h.
Pospešek uradno 7,6 sekunde,na nekem testu so mu v GTE načinu izmerili 6,3 sekunde (lahko izbrskam test,če koga zanima). Za bolj natančne meritve pa čakamo test Avtomagazina
cheer.gif

In to pri porabi 1,5l/100 km pravijo v reklami
hysterical-1.gif

So verjetno zaposlili v VWju tistega tipa ki je prej meril povprečno porabo za Kie...
evil.gif

Tudi Golf GTD ne porabi 4 litre, če ga tiščiš na polno.
Ti pa lahko iz izkušenj povem, da GTD pri primerljivem tiščanju porabi več ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.198
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
ksz

In kakšen je performance tega GTE?
Pospešek, končna hitrost...

Končna okoli 222 km/h.
Pospešek uradno 7,6 sekunde,na nekem testu so mu v GTE načinu izmerili 6,3 sekunde (lahko izbrskam test,če koga zanima). Za bolj natančne meritve pa čakamo test Avtomagazina
cheer.gif

Sam da ga dobimo resno v roke
cheer.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Vem da nista primerljiva...a to že tovarna sama po sebi naredi da moraš za fer oceno primerjat 2 x dražji vato.

A kot rečeno...na tak način se zgubi smisel 'poceni' vožnje...vsaj še kako desetletje. In bojo tovrstna vozila bolj samemu sebi namen (če odmislimo nekaj navdušencev ki so pripravljeni odcolat 40 jurjev za avto nižjega srednjega razreda).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Ti je bilo že povedano poceni "luksuza" naša država vsekakor ne bo dovolila. Možno je da čez leta nenormalno obdavči vse kar kuri nafto, ampak EV bo cenovno vedno tam-tam, večjo prodajo lahko zažene samo želja kupcev, tako kot iPhone.
wink-1.gif