VW Golf GTE

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Preberi še 1x. Z 8kWh sem naredil 31km, to je cca. 0.8 EUR.

Poleg tega sem se vsedel v topel avto, ki mi je tudi topil stekla. V tvoj varčen avto prištej še 10 minut goriva, ko stoji na mestu s hladnim motorjen, da začne notri pihati toplo in ga zagreje.
 
Nazadnje urejeno:

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
približno 1l goriva/h pri mirovanju
smile-1.gif


Drugače sem tudi jaz pristaš električnih avtomobilov, ampak kakorkoli pogledam, so še predragi.
Za začetek bom spomladi kupil baterijsko kosilnico Makito
smile-1.gif

Laksarco pa že imam
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Super!

Tudi jaz sem začel pri električnem RC helikopterju (2007), od tam sem šel na Vectrix-a (2008) in potem na Ampero (2012).
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Res je. Z zadnjo SW nadgradnjo, ki mi jo je dal Matofil mi polnjenje dela čudno. Če dam roombo polniti in se napolni, se prižge zelena lučka in dela trickle charge, dokler je ne uporabim. Če je ta čas, dokler je ne uporabim, nekaj dni, mi sesa le cca. 45 minut. Če pa jo dam polniti 1 dan pred uporabo, pa 1 uro 45 minut.
Prej mi tega ni počela
frown-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
Čas je za novo roombu, 8xx modeli imajo bojda super ščetke, katere ni treba nič pucat, tak da win win.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Sicer je tole off-topic, ampak vseeno
smile-1.gif


Dvomim, da se zna 8xx izogniti lasem moje punce in po novem tudi moje hčerke. Npr, če jo dam sesati dnevno sobo, moram po prvih 10 minutah očistiti lase z obeh ščetk, če nočem, da se nekje na sredi delovanja zaplete v lase in neha vrteti ščetke. Lasje se najbolj naberejo na robovih, kjer čisto zablokirajo vrtilni mehanizem na eni strani in ležaj na drugi strani.

Ok, zdaj pa nazaj na Golf GTE
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
Ne govori, lasje so edina slabost, ki jo imajo ščetine na roombah. Zapletejo se v pm in to konkretno.

Ampak, nove, 800, imajo gumijaste "cilindre", ki so bolj imuni na to:
One complaint: While the cylinders did not collect any hair, another part of the Roomba did. The robot has a tri-tipped spinning part that whips dirt out of corners and other hard-to-reach areas. Hair quickly wrapped around it, but was very easy to pull off.

Ampak ja...malo smo off
wink-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.221
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik KrNeki99 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik KrNeki99 pravi:
serijska oprema:
LED sprednji žarometi

dodatna oprema:
-biksenonska žarometa za zasenčeno in dolgo luč

hysterical-1.gif

Napiši vse: biksenoni so smerni in s samodejnim preklopom ... LED so pač navadne LED luči (niso smerne ali celo matrix). Potem stvar postane logična. Ali "neumen" LED ali "pameten" biksenon.

samo v EV bi pricakoval moznost doplacila za "pameten" LED ne pa ksenon.

lp

tale EV je VW, in to golf. Pameten led je rezerviran za druge znamke in modele iz koncerna, EV gor ali dol.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.221
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Soul le, ko je priklopljen. Zoe, če se prav spomnim, isto.

Zanimivo in škoda, da je tako. Npr. v poletni vročini, ko si v službi in ga nimaš možnosti priklopiti, ne moreš ohladiti pred odhodom.

Hja, s stališča varčevanja z baterijo je meni stvar razumljiva. Drugače bi kak čudak narobe naštimal timer in izpraznil baterijo, še preden bi prišel do avta.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Ni problema - se postavi omejitev, koliko časa pre-conditioning lahko traja. Npr. Ampera ima ta čas nastavljen na 10 minut, potem pa ga lahko podaljšaš/ponoviš še za en interval desetih minut, več pa ne moreš podaljševati.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Se pravi 10 min s 6 kW (ja za nalašč pretiravam) grelcem ti požre 1 kWh iz baterije, to bi predstavljalo že kar velik delež razpoložljivega pri GTE.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Hja,,,,'problem' ki ga jaz vidim pri eleketričnih avtomobilih, je ravno ta, da bi omogočal čim bolj poceni vožnjo. Kar pa je (vsaj trenutno) skregano z logiko, da pride tak avto skoraj 40 jurjev.

Kdor se bo ekonomično odločal bo si rekel..OK...ali nek vstopni dizel (da bo čim manj kuril) ali nekaj več pa hibrida...pogleda kaj je moč dobiti...in...eto..eden 23 jurjev, drug 37.


Saj jaz vem, da poskušajo na tak način skriti višje stroške tovrstnih pogonov in ti dajo zato več opreme (ki jih, roko na srce, stane drobiž)...a načeloma moraš kupit stvari, ki jih sploh ne bi potreboval.

Nismo pa še tako daleč da bi z osnovno opremo lahko izbiral hibridni pogon...torej namesto 23 jurjev, ne vem...28 jurjev.
Ha...tu bi bilo pa za razmislit.
wink-1.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:

Po mojem bo cena gravitirala okrog nule.

Zelo zanimivo razmišljanje...razloži nam prosim tole tvojo idejo o "gravitiranju okoli nule"
17758-icon_confused.gif

Btw,za primerjavo:na Mobile.de se (v povprečju) Insignia letnika 2012 prodaja za približno pol cene Ampere s približno enakimi kilometri...

Koliko VW ljubcev je pripravljeno odcolat 15.000 EUR+ za zamenjavo baterije? Ali pa tudi Amperoljubcev? Ti povem, zero, nula.
Sicer bomo slišali, kako so v resnici baterije cenejše, ampak glede na to, da ti še za menjavo turbine na najbolj skromnem dizelčku brez problema zaračunajo najmanj jurja, pod 15 k EUR realnega zneska ne bo nihče prišel.

Realno je pa tako, da je pri avtu nad 150.000 km, vsako popravilo že nad 5000 EUR totalka. Skratka strah pred popravili električarjev, bo tako fino razredčil kupce rabljenih, da res ni. Drugače pa ne mi lapat o oglaševanih cenah, ker dosežene so precej nižje. V ogromno primerih s namreč rabljeni elektriki z veliko km za seboj samo prodajajo, prodajo se pa ne dokler prodajalec ne sleče gat.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
EV nikoli (ali pa dolgo) ne bo najcenenjše prevozno sredstvo.

Je pa lahko veliko boljši avto v vseh pogledih in danes lahko konkurira v višjem rangu kjer so obdavčitve klasike višje (GTI).
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:

Koliko VW ljubcev je pripravljeno odcolat 15.000 EUR+ za zamenjavo baterije? Ali pa tudi Amperoljubcev? Ti povem, zero, nula.
Sicer bomo slišali, kako so v resnici baterije cenejše, ampak glede na to, da ti še za menjavo turbine na najbolj skromnem dizelčku brez problema zaračunajo najmanj jurja, pod 15 k EUR realnega zneska ne bo nihče prišel.

Baterija sigurno ne bo poceni,ampak vseeno pretiravaš,zato se najprej pozanimaj koliko res naprimer pride zamenjava baterije pri Amperi (je že Andy o tem enkrat pisal),s tem da računaj,da ima GTE skoraj pol manjšo baterijo od Ampere. Kje si dobil ceno 15k za 8,8 kWh baterijo sicer nimam pojma,ampak od tebe kot vseznalca nebi pričakoval takih nerealnih izjav
evil.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:

Po mojem bo cena gravitirala okrog nule.

Zelo zanimivo razmišljanje...razloži nam prosim tole tvojo idejo o "gravitiranju okoli nule"
17758-icon_confused.gif

Btw,za primerjavo:na Mobile.de se (v povprečju) Insignia letnika 2012 prodaja za približno pol cene Ampere s približno enakimi kilometri...

Koliko VW ljubcev je pripravljeno odcolat 15.000 EUR+ za zamenjavo baterije? Ali pa tudi Amperoljubcev? Ti povem, zero, nula.
Sicer bomo slišali, kako so v resnici baterije cenejše, ampak glede na to, da ti še za menjavo turbine na najbolj skromnem dizelčku brez problema zaračunajo najmanj jurja, pod 15 k EUR realnega zneska ne bo nihče prišel.

Realno je pa tako, da je pri avtu nad 150.000 km, vsako popravilo že nad 5000 EUR totalka. Skratka strah pred popravili električarjev, bo tako fino razredčil kupce rabljenih, da res ni. Drugače pa ne mi lapat o oglaševanih cenah, ker dosežene so precej nižje. V ogromno primerih s namreč rabljeni elektriki z veliko km za seboj samo prodajajo, prodajo se pa ne dokler prodajalec ne sleče gat.

Nadomestna baterija Volta/Ampere (staro za novo) stane nekaj čez 2000$ (sem že parkrat dal link na GM-ov katalog v temi o Amperi). Za Leaf-a 5000 funtov (mi je pred parimi dnevi povedal Simon, ki se je pozanimal). Kar se tiče Leaf-a je bolj kritično, ker npr. Simon ima po 134.000km še 77% kapacitete baterije, kar se pa moje baterije tiče, je pa po 69.000km in dveh let in pol, kot nova. Brez problema jo bom imel 10 let.

Tako, da ne strašit z enimi neutemeljenimi ciframi kar v brez veze.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
ksz

In kakšen je performance tega GTE?
Pospešek, končna hitrost...

Končna okoli 222 km/h.
Pospešek uradno 7,6 sekunde,na nekem testu so mu v GTE načinu izmerili 6,3 sekunde (lahko izbrskam test,če koga zanima). Za bolj natančne meritve pa čakamo test Avtomagazina
cheer.gif