VW Golf GTE

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.221
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Berem danes prilogo na kolesih v Delu, kjer je test GTE. Poraba me je presenetila, dobrih 7 litrov bencina na 100km. To pa je slabo za hibrida.

Beri resne medije, ne tiste, ki ne znajo resetirat BC in polnit baterije.
Pri nas je imel normni krog 3,3, testno 4,4. Pa je bilo vmes lep kup AC in dirkališče. GTD, recimo, je imel 4,9 in 6,7 ...
Skratka, če ga uporabljaš, kot je treba, je poraba odlična.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.521
2.416
113
Pomurje
Ko gre na štrom mi je skoraj vseeno kakšen izkoristek ima pogon.
Ko gre na bencin, pa ni več vseeno. Očitno je tu Toyota z vsaj 10let staro tehnologijo, še precej pred novo hibridno konkurenco.

Primerjava zmogljivosti v mojem primeru ni pomembna. Vozim po omejitvah!
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Ko gre na štrom mi je skoraj vseeno kakšen izkoristek ima pogon.
Ko gre na bencin, pa ni več vseeno. Očitno je tu Toyota z vsaj 10let staro tehnologijo, še precej pred novo hibridno konkurenco.

Ta izjava bi bila načeloma mogoče smiselna samo v primeru,če Golf nebi bil priključni hibrid z realnim EV dosegom okoli 40 km....
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.521
2.416
113
Pomurje
Če ima Golf GTE, Ampera itd. prazno baterijo je sistem podoben Toyoti. Primerjava je vsekakor smiselna.

7 litrov nimam porabe v Priusu ko je najhujša zima in vozim relacije do 4 km. Ta pa je poleti na dobrih 7 litrih, ko se jaz vozim s slabimi 5.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.221
113
www.adriamedia.si
A tvoj prius ima 200 konjev? Pa 150 konjev bencinskega motorja, da se tdi s čisto prazno barerijo kam premakne?
Pa tudi sicer, 7 pridelat v GTE se moraš resno potrudit. Z normalno vožnjo se tudi ob prazni EV bateriji ne da. Tam okoli 6, recimo.
Pa računaj, da je GTE ker je PHEV tudi težji. Pa da je veliko tišji in udobnejši (kar tudi prinese kako kilo) ... Ipd ...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ker vozi po omejitvah, mu za 200 konjev dol visi.
wink-1.gif

Lahko pa se gre merit z Lexus IS hibrid. Je cenovno, konjsko tam nekje v rangu VW. No, v resnici je IS cenejši.
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
Zakaj bi sploh kupil tak avto, če bi bila EV tvoja prva skrb?
wink-1.gif


Tu je štrom samo za dodatne performance, da bolj potegne ko je treba
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Če ga ne polniš, je klasičen GTI (še celo GTD) v vseh pogledih boljši in cenejši.

Edini smisel tega avta je, da ga vsak dan polniš in tudi "user expiriance" ko gre na elektriko je v vsakodnevnem prometu boljši.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
priusev bencinski motor se lahko 5x skrije proti stratified vbrigu v GTEju
nehomogena zmes pač "špara", tako da zgornjemu, ki je napisal nekaj v smislu "superiornosti" bencinskega pogona VS golfovega lahko samo rečem LOL
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Skrije se lahko po performancah, niti približno pa ne po porabi, če misliš da je nek stratified vbrizg višek tehnologije in pojem "šparanja" pri hibridu se močno motiš.

Turbo, vbrizg in podobne tehnologije naredijo veliko pri klasičnem menjalniku, pri hibridu je ves smisel da za to skrbi baterija in motor (in pogon) ostane preprost. Vse kar motor mora imeti je dober izkoristek pri neki srednji moči, ne pa lean burn v prostem teku in pri jajcanju v koloni.

Ko bo TSI (lahko tudi hibrid) imel porabo 4,1 l/100 km pri 96 kmh na AC na 17" gumah se pa oglasi.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
Od pežoja 1.2 puretech (130KM) ima nekje 4.7l porabo, je pa ful odvisno od vremena, če že malce pihlja veterček, se takoj pozna
smile-1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
oglasim se že sedaj, govorim SAMO bencinski motor, brez elektrike
še vedno trdim, da priusov motor pri enaki vožnji v bencinskem režimu porabi več kot TFSI ali FSI motor VAG grupacije - recimo, da ti odklopim baterijo, pa se greš peljat iz Kranja v Ljubljano, na primer

delovanje stratified načina ti pa ni najbolj jasno, namreč samo območje delovanja, če omenjaš nek prosti tek
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Lahko ti napišem samo nekaj dejstev:
- Toyotin motor iz leta 2009 ima na papirju 38,5 % učinkovitost, najmanj 37% učinkovitost drži v območju moči od 8-50 kW, v območju vrtljajev od 1.500 do 4.000 vse pri ca. 100 Nm. Zadeva je izmerljiva s Torque aplikacijo in senzorjem navora, ki je v "menjalniku".
- HSD deluje tako da pol moči pretvarja preko generatorja na el. motor (simulira CVT), če bi bil pogon direkten in bi ga postavil na AC bi bila poraba z ustreznim prestavnim razmerjem na ravnini še nižja. Ampak takih labolatorijskih pogojev na cesti ni, zato kljub slabši učinkovitosti prenosa poraba v real life nižja.
- Hitrosti nad 50 kmh ti lahko prevozim brez pomoči baterije (pulse&glide), nad 80 kmh po ravnini pomoči baterije NI vse gre direktno na kolesa, če je seveda SOC na tistih 60%. Pri vseh teh pogojih TSI popuši v porabi po celi črti.
- Toyota je dala ven nov 1.2t motor z direktnim vbrizgom, guess what scherlock, only: 36% efficiency verjetno nima pravega VAG stratified injection.

Prosim poduči me o glavni prednosti direktnega vbrizga ker mi kot kaže res ni jasno. Zmeraj sem mislil da je direktni vbrizg tu da rešuje problem stehiometrične mešanice bencinskega motorja, ker je revna mešanica holy grail nizke porabe v dnevnem prometu, torej pri low load primerih (pri hibridu jih ni). Potem je prednost višje kompresije (timing vbrizga), kar pomeni več moči pri višjii učinkovitosti, ampak visoko učinkovitost se da dobiti tudi s trikom nesimetrične kompresije in ekspanzije (atkinson), ampak potem se moraš odpovedati Nm .... Ima pa direktni vbrizg drug problem, razpršiti in zmešati gorivo z zrakom tako dobro kot port injection, to mu krade nekaj učinkovitosti in poveča emisije.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
se strinjam skoraj z vsem, kar si napisal
še vedno trdim, da z motorjem, ki je v priusih 1.5 in 1.8 prostornine, atmosferc, naredim pri odklopljeni bateriji nižjo porabo s TFSI ali FSI motorjem

novega motorja ne bom komentiral, kar ga ne poznam
moti me le poveličevanje priusa na splošno, da o omenjenih dveh motorjih, ki nista nek presežek tehnike, sploh ne govorim
pa prosim spusti se na normalen ton, brez olepšav v stilu guess what sherlock, drugače bom jaz debato na tem mestu zaključil
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
OK, z normalnim tonom, meni se je vedno zdela smešna ta definicija "sodoben motor" in kako tak motor mora imeti DI in turbo. Lahko sam testiraš HSD na AC, priklopiš gor OBD in spremljaš tokove v in iz baterije, pa boš videl da na AC pri konstantni vožnji baterija ne sodeluje, ko je SOC enkrat na 60%. Še več hypermiling Priusa se izvaja tako da čim manj uporabljaš baterijo, ker pretvorba energije ima vedno izgube. JE pa tvoja trditev lahko samo hipotetična ker v praksi nikoli ne bo Priusovega motorja s klasičnim menjalnikom.

Lani je v prvenstvu WEC (v LeMansu sicer smola) zmagala Toyota s port injection in brez turba, letos so sicer potegnili kratko,še vedno pa je to nek dokaz da ni vse v fancy novih tehnologijah.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Ma vsa ta debata o primerjavi Priusa z Golfom je malo smešna...ko bo Toyota poslala v prodajne salone Priusa z enakoim EV dosegom kot ga ima ta Golf,takrat bodo te debate smiselne,ne pa da se v današnjih časih debatira o tem,ali ima nek nepriključni hibrid 0,5 litra manjšo porabo (od priključnega),če se ga vozi samo na motor
rolleyes-1.gif

Tudi če zdaj dokažemo,da ima Prius na motor manjšo porabo - in kaj zdaj? Golf ima pa vsaj 20x večji doseg na elektriko! Ne razumem kako lahko to dejsto nekdo izključi iz enačbe,če se že dela primerjava??
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Ali mi lahko kdo (v številkah) pokaže smiselnost takih vozil? Priusa lahko izvzamemo, ker mi je grd kot smrt in ga ne bi imel. Zdi se mi, da (še vedno) gre samo za modno muho in nič več. Kupijo tisti, ki hočejo biti drugačni, in "in". Racionalen nakup? Neeee!

P.S.: ne zanima me, kaj bo čez 20 let. Danes.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
še enkrat: sam ne primerjam v tem primeru, hočem samo reči, da 1.4TFSI bencinc prekaša 1.8 in 1.5 atmosferca, ki je v priusih. in pika