Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:Danes niti Prius PHEV niti Ampera ne prideta pod 30k € (s subvencijo), pa sta po zmogljivostih veliko nižje.
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Dvomim da je to mogoče. Morda bo to čez nekaj let, danes pač ne, proizvodno stane praktično isto 1.2 ali 1.4 TSI, davščine bi bile pa iste.
Danes niti Prius PHEV niti Ampera ne prideta pod 30k € (s subvencijo), pa sta po zmogljivostih veliko nižje.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Mogoče pa bo kaj čez toliko let, koliko bo VW potreboval za 1.2 TSI + EV, tudi ford in pežo kaj naumil
Ecoboost in powertech motorji niso taki slabi, torej še jim samo fami menjalnik in so te kupli
Ne tako zelo spet. Razlika med Priusom in Golfom 4k, ampak če pogledaš opremo in kakšen je avto, je te 4k več Golf vreden že brez večje baterije.Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
in cene 40k € , 37k €, 33k €, jasno oprema in avti čisto neprimerljivi ampak kapaciteta baterije se vseeno odraža na ceni.
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Pri novitetah je sigurno prisoten tudi strah, kako se bo pogonski sklop držal skozi leta....
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
No vseeno 141 km relacija v kosu ni tipična dnevna vožnja, če prevoziš na dan 40 km bo poraba vseeno blizu 0 l/100 km.
Je pa zanimivo kako so proizvajalci, ki jim nikakor ni uspelo priti na trg klasičnih nepriključnih hibridov (VW Jetta hybrid) sedaj s priključnimi hibridi kar naenkrat dobili zagon, saj poraba v hibrdnem načinu tu nikogar ne briga.
Citat:
Uporabnik PaviGFY pravi:
Lahko da se motim in naj me kdo prosim popravi ampak baterija pri gte se nikdar popolnoma ne izprazni. To kar trdijo na siol testu je bedarija. Ti lahko voziš nonstop v GTE mode, saj je del moči bencinskega motorja namenjen da vzdržuje energijo v bateriji in jo tudi polni. Seveda to ni ekonomično, vendar zagotavlja, da lahko voziš športno dokler imaš bencin.