18, seveda, ne 19. Zatipk. Niso pa energy saver gume (serijske so 205 16, tele so 225 18 Potenze).
Avto se v osnovi preklaplja (z gumbom za izbiro načina) med EV in Battery Hold hibridnim načinom. Na infozaslonu se da izbrat še battery charge in Hybrid Auto, ki prazni baterijo.
Če bi dal kar na Hybrid Auto, bi mi na koncu kroga še kaj ostalo v bateriji, ker Hybrid Auto zelo rad nepotrebno špara z baterijo (sploh izven AC - mislil bi, da bo ICE prižgal le nad 130 in pri ostrem pospeševanju, pa ga v resnici prižiga precej več). Sem prvi del, ki je sama AC, dal na Battery hold (ta sicer tudi zna porabit kak kilometrer ali tri električnega dosega, ker seveda malo prazni malo polni baterijo, da je v povprečju enako napolnjena), potem izven AC na EV, s katerim sem ravno prišel nazaj do 2. dela AC, pa ostalo je za ene 5 km. Potem spet na Battery hold, pa po LJ na EV, kjer se je baterija spraznila do konca tik preden sem zavil na zadnji del po obvoznici, kjer je šlo v Hybrid Auto načinu (in se je baterija nafilala za ene 2 km, pa se še spraznila spet na 0). Skupaj je bilo od 100 km 60 km brez emisij (mislim da cca 42 ali 43 v EV mode, ostalo se nabere med klasičnim hibridnim delovanjem).
Če bo cajt, probam še z Hybrid Auto načinom (torej Hybrid Auto po AC in regionalki, EV v naselju), da vidim, ali bo kaj razlike v porabi oz kaj bo avto počel z baterijo.