VW Golf GTE

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Golf GTE se je podrazil na cez 38k EUR. Sem ravnokar dobil potrdilo te informacije na Bravnicarjevi.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Je rekel, da je tovarna vse modele vozil podražila za 150-500 EUR.
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.902
55
63
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
A bodo kdaj izumili konektor ki ne bo potreboval kabla od polnilnice do avta. Se pravi avto se "zaleti" v polnilnico in se napolni. Ob vsej pameti ki jo današnji avti imajo (pa ne ravno majhni ceni) to ne bi smelo biti problem da bi se avto sam parkiral v polnilno mesto. Voznik bi ga samo približno na centriranje, potem pa stisnil gumb in konec. Ena navadna romba (irobot) je sposobna to narediti. Res da so tam nižje napetosti, ampak...
Tu se lahko "zaletiš" v polnilnico, pa tudi konektorja ne rabiš:

http://insideevs.com/fraunhofer-institute-develops-vertical-wireless-charging/
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.902
55
63
Citat:
Uporabnik Yagi pravi:
Itak pa, kaj bo Tesla patentiral zadevo, če so vse svoje pogrutavščine dali prosto na trg in v uporabo vsem. Niso oni "slovenceljni", da mi bomo imeli, vi pa ne !
Brez skrbi, če bi bili njihovi patenti kaj vredni, jih nebi dali vsem prosto na uporabo, in do sedaj še ni bilo poplnoma nobenega zanimanja za te patente.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
ksz

A je A3 e-tron prestižna verzija GTEja? Je v pogonskem sklopu kakšna razlika?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.197
113
www.adriamedia.si
Mimogrede, naredil AMjev normni krog (100 km, cca po 1/3 AC, regionalka, mesto). 3.3l na 100 km + polna baterija. Za 200+ konjski avto odlično, sploh, ker gor ni imel tavarčnih gum, ampak doplačilne 19" + Potenze ... Seveda s klimatizacijo na auto ipd.
GTD je imel 4,9, GTI pa tam nekje čez 7, če se prav spomnim.
Zdaj pa da vidimo, kakšen bo čas na pisti vs GTI in GTD.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Mimogrede, naredil AMjev normni krog (100 km, cca po 1/3 AC, regionalka, mesto). 3.3l na 100 km + polna baterija.

V kakšnem režimu si ga pa vozil? Celoten test vse na auto,ali tudi drugi programi (EV,GTE)?
Glede gum...a si siguren da ima 19"?
sprasujem se.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.197
113
www.adriamedia.si
18, seveda, ne 19. Zatipk. Niso pa energy saver gume (serijske so 205 16, tele so 225 18 Potenze).

Avto se v osnovi preklaplja (z gumbom za izbiro načina) med EV in Battery Hold hibridnim načinom. Na infozaslonu se da izbrat še battery charge in Hybrid Auto, ki prazni baterijo.

Če bi dal kar na Hybrid Auto, bi mi na koncu kroga še kaj ostalo v bateriji, ker Hybrid Auto zelo rad nepotrebno špara z baterijo (sploh izven AC - mislil bi, da bo ICE prižgal le nad 130 in pri ostrem pospeševanju, pa ga v resnici prižiga precej več). Sem prvi del, ki je sama AC, dal na Battery hold (ta sicer tudi zna porabit kak kilometrer ali tri električnega dosega, ker seveda malo prazni malo polni baterijo, da je v povprečju enako napolnjena), potem izven AC na EV, s katerim sem ravno prišel nazaj do 2. dela AC, pa ostalo je za ene 5 km. Potem spet na Battery hold, pa po LJ na EV, kjer se je baterija spraznila do konca tik preden sem zavil na zadnji del po obvoznici, kjer je šlo v Hybrid Auto načinu (in se je baterija nafilala za ene 2 km, pa se še spraznila spet na 0). Skupaj je bilo od 100 km 60 km brez emisij (mislim da cca 42 ali 43 v EV mode, ostalo se nabere med klasičnim hibridnim delovanjem).

Če bo cajt, probam še z Hybrid Auto načinom (torej Hybrid Auto po AC in regionalki, EV v naselju), da vidim, ali bo kaj razlike v porabi oz kaj bo avto počel z baterijo.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
433
83
če je vsaj tako dober, kot je golf E, ki sem ga vozil, je bomba
ker:
- ima motor :D
- se ga bo dalo čipat :D
- se vozim 40 v eno smer v službo, ampak smučat bi šel pa tudi z njim (kar z E-golfom ne morem ravno, je Turracher predaleč za brez postanka)
- bo sigurno kup informacij, kaj in kako se da prilagoditi z VCDS testerjem
-ima hlajene baterije (velik minus za Eja) in tudi vanj lahko vtaknem battery pack range extender

sedaj čakamo samo še E-tron a3 s haldex 4x4 pogonom :D
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.946
6.987
113
Ampak za tak denar, je potem outlander skoraj boljša izbira, ker 40k za golfa? al je outlander pri nas dražji?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Če nekdo kupuje športnega plug-in hibrida,ker so mu všeč zelo dobri pospeški in vmax 220 km/h,poleg tega pa ne rabi ravno visokega in težkega 4x4 SUV-a,potem Outlander sigurno ni boljša izbira....