VW 2 leti skrival...

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Če človek dobro prebere ugotovi, da je šlo za to, da so proizvajalci (na čelu z VW) hoteli preprečiti (kar jim je tudi uspelo) objavo tehnične podrobnosti o tem, kako izkoristiti napako (sedaj, ko je tisti en stavk zbrisan, se je raziskava lahko objavila). Enak problem imajo pa skoraj vsi in za razliko od računalniških OSov se ga ne da rešit s posodobitvijo SW. Tudi ko bodo objavili vpokllic, ni ok, da se napaka razkrije, ker na vpoklic pride ponavadi manj kot polovica avtov z napako (ker pač nji evidenc, kje kak avto je, ko ga prvi lastnik proda, razen če se servisira na pooblaščenem servisu). Še ko so novinarji in raziskovalci razkrili, da se da FCA avte shekat tako, da se jih kar od daleč vozi, seveda niso objavili podrobnosti o tem, kako to naredit ...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Še vseeno gre za napako, ki obstaja. Še vseeno ti lahko spizdijo avto na ta način, kljub temu da je/ni objavljeno. Tisti, ki se vrtijo v teh krogih jim je itak vse jasno.
Enak problem imajo skoraj vsi? Ja tudi to vidimo, pred kratkim na Jeepu.
Toyote/Lexusa doslej še ni bilo nikjer na seznamu.
Če bo šlo tako naprej, bomo imeli ključe od avta skoraj po nepotrebnem
grin1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Še vseeno gre za napako, ki obstaja. Še vseeno ti lahko spizdijo avto na ta način, kljub temu da je/ni objavljeno. Tisti, ki se vrtijo v teh krogih jim je itak vse jasno.
Enak problem imajo skoraj vsi? Ja tudi to vidimo, pred kratkim na Jeepu.
Toyote/Lexusa doslej še ni bilo nikjer na seznamu.
Če bo šlo tako naprej, bomo imeli ključe od avta skoraj po nepotrebnem
grin1.gif

Tele sistem dela samo ene par dobaviteljev in večina jih uporablja enak sistem/protokol.
Če je objavljeno, se nevarnost večkratno poveča. Zakaj bi že to dovolil? Sploh, ker tudi fix niti slučajno ne bo dosegel vseh lastnikov?
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Še vseeno gre za napako, ki obstaja. Še vseeno ti lahko spizdijo avto na ta način, kljub temu da je/ni objavljeno. Tisti, ki se vrtijo v teh krogih jim je itak vse jasno.
Enak problem imajo skoraj vsi? Ja tudi to vidimo, pred kratkim na Jeepu.
Toyote/Lexusa doslej še ni bilo nikjer na seznamu.
Če bo šlo tako naprej, bomo imeli ključe od avta skoraj po nepotrebnem
grin1.gif

Tele sistem dela samo ene par dobaviteljev in večina jih uporablja enak sistem/protokol.
Če je objavljeno, se nevarnost večkratno poveča. Zakaj bi že to dovolil? Sploh, ker tudi fix niti slučajno ne bo dosegel vseh lastnikov?

Kdo je rekel kaj o dovoljenju pisanja/razkritja vsebine napake? Govorim o tem, da je med kriminalci ta issue verjetno zelo dobro poznan. Se pa strinjam, da nima smisla potem to v detajle razkrivati, ker bo škoda še samo večja, kot si že sam ugotovil.
Kar se tiče popravkov pa namesto, da bi uredili popravke, so (bili) tiho kot riti...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Popravkov ne moreš uredit, ravno to je problem. Lahko udariš le recall (prej ali slej ga bodo verjetno morali), ampak pred tem je treb aše rešitev poiskat ... Tudi logistično, pravno in finančno, ne le tehnično.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
A hebat ga... Ali jih bo pa nekdo tožil (kot v USA) in bo sodišče dokazalo naklepno dejanje (tako nekako kot pri oni fabrki v USA, kjer načrtno niso popravili napake, da tank eksplodira ob nesreči).
Potem bo verjetno dražje kot recall.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
A hebat ga... Ali jih bo pa nekdo tožil (kot v USA) in bo sodišče dokazalo naklepno dejanje (tako nekako kot pri oni fabrki v USA, kjer načrtno niso popravili napake, da tank eksplodira ob nesreči).
Potem bo verjetno dražje kot recall.

Tista s tankom je bila bolj medijska raca ... Ampak ja, punitive damages so pa padali ...
Anyway, ni stvar v količini denarja, ampak v tem, kdo krije stroške, naredi dele ipd. Če VW prveč pritisne na dobavitelje, ki so zajebali, bodo ti le še zaprli fabrike. Ne bi bilo prvič, da bi šla firma na zahodu v stečaj, ker bi bilo stroškov ali odškodnin prevč. Če pritisnejo premalo, bodo delničarji jahali upravo (čisto upravičeno).
In ker je vpletena večina dobaviteljev, je sranje. Že pri znanem AB recallu, kjer je le 1 dobvitelj vpleten, se zatika, ker enostavno ni dovolj OK airbagov na voljo. In avti stojijo. In Takata lahko kadarkoli reče jebite se, mi gremo v stečaj, predrago je.
Odnosi proizvajalcev in doboviteljev so veliko bolj zapleteni, kot je videt na prvi pogled.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
Citat:
Z napravo za manj kot 30 dolarjev do vdora v skoraj vsak avtomobil
Petek, 14 Avgust 2015 09:21 Gadgeti - Gadgeti

View Comments

Tiny device

Naprava vdira v avtomobile in garaže.

Nihče noče sprejeti te krute resnice, vendar zato ta ni nič kaj manj resnična. Hekerji so vedno korak pred strokovnjaki za varnost. Ko ti šele odpravijo staro napako, imajo hekerji pripravljenih že deset novih naprav oz. aplikacij. Rezultat tega pa je, da nihče ni zares varen.

Danes vam bomo predstavili novo napravo, ki jo je sestavil strokovnjak za varnost, ki je hotel pokazati prav to – kako nihče ni varen.

Samy Kamkar je na Defcon 2015 konferenci pokazal napravico, ki jo je poimenoval Rolljam. Naprava je presenetljivo enostavno zasnovana, vendar zato nič manj briljantna. Sposobna je vdreti v skoraj vsak avto. Še slabše pa je to, da je zmožna vdora v dom tarče.

Rolljam je majcena serija vezij, na kateri so vgrajeni trije radio oddajniki, poročajo pri reviji Wired. Naprava deluje tako, da dva od teh radio oddajnikov zmotita in prestrežeta signal, ki ga odda ključ avtomobila, tretji od oddajnikov pa prebere oddano kodo. Ta je nato shranjena na napravo in uporabljena takrat, ko se lastniku naprave to zazdi »potrebno«.

Ključi na daljinsko upravljanje namreč delujejo tako, da se koda menja. To pomeni, da vedno, ko nekdo pritisne na gumb za odklepanje ali zaklepanje, je radio signal drugačen. Ko je koda enkrat uporabljena, ne more biti uporabljena ponovno. Tukaj pa do izraza pride Rolljam.

Naprava najprej blokira signal, ki je oddan iz ključa, in prepreči, da se avto zaklene oz. odklene. Torej koda, ki je bila oddana iz ključa, dejansko nikoli ne pride do avtomobila. Ker se nič ne zgodi, lastnik avtomobila še enkrat poskusi zakleniti oz. odpreti avto. Tokrat je vse normalno. Kar pa se zgodi, pa je to, da prva koda dejansko nikoli ni bila uporabljena in se lahko uporabi takrat, ko se nepridipravu to zazdi potrebno. Avto lahko odklene, kadarkoli hoče.

Ta majhna naprava deluje na avtomobilih znamk Nissan, Cadillac, Ford, Toyota, Lotus, Volkswagen in Chrysler. Ni pa to vse. Z napravo je Kamkar odprl tudi veliko število garažnih vrat, kar bi mu potencialno omogočilo vstop v hišo.
http://dne.enaa.com/Gadgeti/Ga...-avtomobil.html
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Ja 2 leti so se ukvarjali z enim stavkom, kaj pa z rešitvijo problema? Glede na odgovor od VW, nič ne kaže, da sploh razmišljajo o reševanjue težave za nazaj, vsaj dokler jih kdo ne bo prisilil.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Rešitve problema ni, sicer te novinarske bedarije komaj prebiram ampak vsak ki se kaj ukvarja z IT varnostjo ve da se v industriji (katere del je tudi avtomobilizem) več ali manj uporablja "security through obscurity" koncept. Ti koncepti so varni dokler nekdo ne pogrunta delovanja, večina pa jih uporablja itak 100 let staro kriptografsko tehniko kot je nekje omenjeni rolling code.

Pa BTW okoli "rolling code", ponovna uporaba obstoječe kode potem ko je nekdo uporabil novejšo kodo v večini novejših izvedb ne deluje ravno zaradi potencialnega MitM napada. Tako da sistem v vozilu pozna samo "potencialne" kode za naprej za nazaj ga pa ne brigajo oz. jih ne upošteva.

Recimo "varen koncept" ki bi deloval vedno je dvosmerna komunikacija z uporabo najsodobnejših šifrirnih algoritmov in izmenjalnih protokolov, nekateri proizvajalci tole že vključujejo (pametni daljinci). S tem da tudi ta del je varen samo dokler se ne pojavi ranljivost na protokolu ali šifrirnem mehanizmu in do sedaj se še vedno je vsakega zlomilo, če ne drugega z brute forcejem (ki recimo ob pojavu vozila na trgu ni možen ker bi trajal par let za zlomit ključe, po 10h letih pa tak brute force zmelje že mobilni telefon v uporabnem času).

Na koncu je od vseh najbolj varen način da avto nima centralnega zaklepanja, mehansko odklenit vozilo je namreč trenutno še najtežje od vseh metod!
evil.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Ja 2 leti so se ukvarjali z enim stavkom, kaj pa z rešitvijo problema? Glede na odgovor od VW, nič ne kaže, da sploh razmišljajo o reševanjue težave za nazaj, vsaj dokler jih kdo ne bo prisilil.

Ja seveda, uživajo v tem ...
Pa še enkrat: ni samo VW. Proizvajalcev te robe je malo in so dobavitelji večini znamk. In sistemov, ki jih uporabljajo, tudi ni veliko. Rešitev takisto ne. Glej en odgovor višje ...