Vse močnejši avtomobili

Steve

Guru
13. avg 2007
9.995
1.880
113
ker imajo faking big motorje ki pijejo 20-30l?
stupid-1.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
zakaj bi pa obremenjevali še z dodatnimi davki? Če si lahko nekdo kaj privošči si naj zakaj pa ne! Sem pa ravno včeraj v velenju srečal enga ferčija cabria včasih si moral v kako velemesto it da si kaj eksotičnega srečal sedaj pa imaš vse to tudi na vasi!
 

pumaX

Fizikalc
5. sep 2007
2.183
0
36
Maribor
Obišči stran
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
In zakaj bi jih bilo smiselno obdavčit? Razen gledano skozi oči bedakov, ki ne marajo avtobobilov in potem to svoje prepričane fundamentalistično turijo še vsem ostalim?

Se strinjam.
Zakaj vas tako motijo dobri avti z večjo konjenico?
V SLO obstajajo hitrostne omejitve...kar pomeni, da se jih moramo držati vsi - pa naj imamo 60 ali 600 konjski avto.
Zame je kvaliteta vožnje, kot tudi sama varnost dosti večja v dobrem avtu z več konji. To pa nikakor ne pomeni, da sem divjak na cesti.
Zakaj zato nekoga motim na cesti, ker imam več konjev, kot se njemu to zdi v glavi pravilno??
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.995
1.880
113
noben ni govoril da koga osebno motijo. Motijo pa državo, oz. ta vidi v njih mučos ojros za pocuzat
grims-1.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
ma ja eni so pač taki! Sam vem kako je bilo ko sem pred 10 leti se pripeljal z bmw kupejem v vas, tut z naslednjim ni bilo nič drugače zdaj pa sem mi zdi da tudi večina ljudi že drugače razmišlja! Zakaj si pa ne bi privoščil ferrarija (al pa kaj druga) če si človek želi in si to lahko privošči!
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Saj ne, da jih ne marajo. Slinijo se ob njih, ko vedo, da jih nikoli ne bodo imeli. Zato bi jih pa prepovedali ali hudo obdavčili...
Čudno, da še dobrih bab ne prepovedo...
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.064
10.837
113
kod Džej-Zija
Luksuzni avtomobil je pač luksuzna dobrina. Kot taka naj bo primerno obdavčena, saj iz nje ne izhaja nobena dodana vrednost in za nikogar razen za prodajalca ni življenjskega pomena. Iz stališča ekologije in morda še kakšne družbene kohezije je pa luksuzni avtomobil prava katastrofa.

Da plača nekdo s ferrarijem s 600 km enako registracijo kot nekdo, ki ima rabljenega BMW 330D letnik 2000, je pa sploh popolni absurd in po vsej verjetnosti že spet kakšen slovenski unikum.
 

torek

Pripravnik
28. okt 2007
269
0
16
Od enega ferarija za 200k€ bo država dobila BISTVENO več kot od enega normalnega avta za 20k€. Zakaj bi moral za drag avto plačati več cestne takse ? Mogoče z njim bolj uničuješ cesto ? Kje je tu problem razen v foušiji ?
Vprašanje je samo zakaj so v državi taki pogoji poslovanja, investiranja,... da nekdo raje "vrže proč" denar za drag avto in jih ne investira naprej v posel !
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.064
10.837
113
kod Džej-Zija
Po tej logiki bi lahko tako ali tako uvedli enoten znesek za registracijo, pa naj bo za Marutija z 800 kubiki ali pa AMGja z V12 in 6 litri.
rolleyes-1.gif
Čisto spodobno bi bilo, da se obdavči tudi lastništvo, ne samo nakup luksuzne dobrine. Eden od razlogov, da se pri nas kupuje drage avtomobile, je, da so relativno poceni. Če bi bili tako dragi kot v Skandinaviji, o nakupu ne bi nihče sploh razmišljal.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik ahmed pravi:
Jaz imam cist povprecen avto, pa gre 190 kar je pu vec kot dovolj. Bi pa mel mocnejsi avto k je polno debilov, k jih pri 60 prehitevas,
ker ne vejo da je 90, in potem pohodijo plin. Dvakrat sm tako komaj usel. In potem "manijak" spet svojo 60 vozi.
Samo zato bi mel mocn avto, da potegne ko rabis. Ne pa zarad hitrosti, ker mi je neprijetno preko 180 vozit. Tud z vozilom, kjer
se to ne pozna toliko.,,,

Ravnokar danes isto. Ena počasnela v Pasatu s 30 km/h, dam smerokaz, pohodim gas do daske, da ga lepo prehitim, on pa isto nato gas do daske. Pri omejitvi 70 km/h sem prišel do limiterja obratov in 110 km/h, da sem lahko varno prehitel in se vrnil na vozni pas. Treba bo očitno uvest obvezno psihijatrično evaluacijo voznikov al kaj ...
stupid-1.gif


Ogo
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Po tej logiki bi lahko tako ali tako uvedli enoten znesek za registracijo, pa naj bo za Marutija z 800 kubiki ali pa AMGja z V12 in 6 litri.
rolleyes-1.gif

Zdrava logika pravi da ja. In sicer iz dveh razlogov:
a) kateri [censored] si je izmislil, da cesto bolj uničuje motor z več kubiki kot manj? Če že, naj bo cestnina "nastavljena" na težo avta. Glede na število prevoženih kilometrov že imamo davke - v bencinu. (Da ne omenjam tega, da se nekoč t.i. bencinski tolar porablja za vse drugo, le za ceste ne...)
b) kateri [censored] si je izmislil dražje zavarovalne razrede za močnejše avte? Kje pa piše, da z 200 kW pod havbo letno povozim več otrok kot nekdo v polotu s 37imi??? Ne bi bilo 27x bolj pošteno, da bi se upoštevalo le število "pokurjenih" zavarovalnih kupončkov?

Če zavarovalnice delajo izgubo pri zavarovanjih malih jajčkov je absolutno nepošteno, da njihovo DEBILNOST pokrivam jaz. Naj uvedejo enoten začetni razred zavarovanja, pa tudi, če bo v povprečju 2x dražji. Slabše že tako ne more biti.

Je že kdo iz našega zavarovalnega oligopola (oz. zakonodajalec... Kdo hudiča sploh odloča o tem?) razmišljal o nižjem zavarovanju za tiste, ki vse leto prevozijo brez prekrška?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
ker imajo faking big motorje ki pijejo 20-30l?
stupid-1.gif

Si kdaj pomislil, da je ŽE ZDAJ 50%+ cene bencina en sam davek?
evil.gif

Nekoč so države mislile, da je fino imet čimveč kadilcev. Davki od cigaret press. Dokler niso pričeli obolevati za rakom ...

Ogo
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Od mojega Euro 2 bencinskega motorja ni še živ bog zbolel za rakom
cool-1.gif
.

Pravzaprav bi rad videl statistiko koliko boljše zavore so v "nesramno požrešnih" avtomobilih v primerjavi s povprečjem pa tudi, koliko voznikom in pešcem zavore v boljših avtih vsako leto prihranijo zdravljenje na travmaologiji? (Ja, briga me, kako bodo to izmerili
aplauz.gif
)

Še to, če že govorimo o (večnem) minusu zdravstvene blagajne: zakaj ni zavarovanje cenejše za avte, ki imajo več zvezdic po NCAPju? Boljšo oceno varnosti trka s pešci? (Aja, nastane še problem, da so velikostni razredi avtov po zvezdicah neprimerljivi, kar spet spodbuja nakup dvotonske krave...
cool-1.gif
)
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.064
10.837
113
kod Džej-Zija
Več konj ko imaš pod havbo, težje jih je obvladovati, torej predstavljajo večji riziko. Zato, da ta riziko skompenziramo, je treba plačati malo več davščin.
 

pumaX

Fizikalc
5. sep 2007
2.183
0
36
Maribor
Obišči stran
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Po tej logiki bi lahko tako ali tako uvedli enoten znesek za registracijo, pa naj bo za Marutija z 800 kubiki ali pa AMGja z V12 in 6 litri.
rolleyes-1.gif

Zdrava logika pravi da ja. In sicer iz dveh razlogov:
a) kateri [censored] si je izmislil, da cesto bolj uničuje motor z več kubiki kot manj? Če že, naj bo cestnina "nastavljena" na težo avta. Glede na število prevoženih kilometrov že imamo davke - v bencinu. (Da ne omenjam tega, da se nekoč t.i. bencinski tolar porablja za vse drugo, le za ceste ne...)
b) kateri [censored] si je izmislil dražje zavarovalne razrede za močnejše avte? Kje pa piše, da z 200 kW pod havbo letno povozim več otrok kot nekdo v polotu s 37imi??? Ne bi bilo 27x bolj pošteno, da bi se upoštevalo le število "pokurjenih" zavarovalnih kupončkov?

Če zavarovalnice delajo izgubo pri zavarovanjih malih jajčkov je absolutno nepošteno, da njihovo DEBILNOST pokrivam jaz. Naj uvedejo enoten začetni razred zavarovanja, pa tudi, če bo v povprečju 2x dražji. Slabše že tako ne more biti.

Je že kdo iz našega zavarovalnega oligopola (oz. zakonodajalec... Kdo hudiča sploh odloča o tem?) razmišljal o nižjem zavarovanju za tiste, ki vse leto prevozijo brez prekrška?

aplauz.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Več konj ko imaš pod havbo, težje jih je obvladovati

Zapomni si za vse večne čase, da to ni res
grims-1.gif


Če je človek pacient, je pacient v unotu 1.0 IN v ferrariju
rolleyes-1.gif


Na to, da ima dvotonska krava 10 airbagov, 3x boljše zavore, ESP, brake asist in nenazadnje, pride iz tovarne z boljšimi gumami kot pa mali jajček, pa dajmo pozabiti, ne?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik tony pravi:


Še to, če že govorimo o (večnem) minusu zdravstvene blagajne: zakaj ni zavarovanje cenejše za avte, ki imajo več zvezdic po NCAPju? Boljšo oceno varnosti trka s pešci? (Aja, nastane še problem, da so velikostni razredi avtov po zvezdicah neprimerljivi, kar spet spodbuja nakup dvotonske krave...
cool-1.gif
)


V tujini imajo takšne klasifikacije. Ocenjujejo koliko nesreč je z določenim tipom avtomobila, kolikšen je znesek povprečnega popravila, oz. odškodnine in tako naprej in tako naprej ...

V Sloveniji tega še ni, verjetno tudi zato, ker je pri 2M prebivalcih težko delati kake pametne statistične analize, ki bi nosile vodo. Morda pri najbolj množično prodajanih modelih a la Clio in podobno, za kaj drugega, ki se proda 15 komadov na leto, pa en razbit avto že pomeni odklon za ohoho procentov.

Ogo
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.064
10.837
113
kod Džej-Zija
Do neke mere je to res. Po drugi strani pa lahko celo zelo razsoden človek v zanj premočnem avtu naredi v slabih pogojih usodno napako, ki je s šibkejšim morda ne bi. Recimo starejša M5 brez nadzorne elektronike ali pa kakšen pametnjakovič, ki gre izklapljati sisteme za nadzor vozila. Pa če kdo od vas, recimo tony ali pumaX, znata vozit take avte, še ne pomeni, da jih znajo vsi. In ja, v rokah neveščega voznika je tak avto smrtonosno orožje.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Okej, torej se naj vožnja brez elektronskih pomagal, če so le-te vgrajene v vozilo, prepove ob sklenitvi zavarovanja.
zmaga.gif


Če že omenjaš staro M5 (predvidevam, da govoriva o generacijo, ki so jo delali do leta '95, ker naslednja ima vsa mogoča elektronska pomagala): konji sami v njej sploh niso nevarna stvar, ker je zadeva še vedno v osnovi luksuzna limuzina (Morda bi bilo s kakšnim ferarijem, ki zanalašč nima niti ABSa, drugače, vendar jih preprosto ne poznam
tongue-1.gif


V RWD avtu brez elektronike je lahko nevaren pogon sam, pa bi bil tudi s 37kw, ne samo z 200imi. Sam se imam za čisto povprečnega voznika, ki raje divja malo manj kot več, in nisem imel nikoli kakšnih težav
zmaga.gif


Avto ne bo kar sam poletel po luftu, po mojem menju so predpisi, ki že vnaprej "kriminalizirajo" voznike dvotonske krave, neustrezni. Zanimivo bi bilo videti, kaj bi o tem reklo kakšno ustavno sodišče (ki baje celo zna razmišljati, za spremembo, v tej državi), pa pustimo to, že tako so preobremenjeni...
redface-1.gif


Ogo: Potem se gotovo strinjava, da če lahko imamo polovico pravne zakonodaje (na "prometnem" področju pa tako vso) narejene po nemških vzorih, bi lahko imeli tudi to.