Vožnja s spremljevalcem - zakaj ne?

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Do danes sem te imel za pametnega človeka, tokrat pa...
grin1.gif
Popolnoma narobe: ure za volanom (i.e. izkušnje v prometu) so tisto, kar prinese pamet v prometu.

Statistika sicer kaže nekaj drugega:
tabela.png


.. beri: največ se ubije starih izkušenih kozlov.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.171
3.635
113
Marlbor
iz te statistike ni razvidno, da so smrtne žrtve tudi povzročitelji. Je pa razvidno, da je največ povzročiteljev do 34 let starosti.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Do danes sem te imel za pametnega človeka, tokrat pa...
grin1.gif
Popolnoma narobe: ure za volanom (i.e. izkušnje v prometu) so tisto, kar prinese pamet v prometu.

Statistika sicer kaže nekaj drugega:
tabela.png


.. beri: največ se ubije starih izkušenih kozlov.
Dobro poglej.
Stari kozli (očetje teh otrok so v 10 letnem razredu (44-54) mularija pa v 6 letnem (18-24). Cifra je pa skoraj enaka. Torej mulcev se pobije 2x več, ob tem da najbrž naredijo manj km kot starši? Razen če jih starši častijo Magno.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Ta statistika itak ne pove nič (čeprav jo državni organi nekako tako tolmačijo). Recimo zraven rabiš vsaj še tole:


.. ampak če to damo malo na stran - izpostavljen skupina ima pokvarjeno statistiko zaradi starih prdcev ki se ubijejo na motorjih. Tako da to da so v prometu že 30 let jim očitno ni dalo pameti (kljub temu da nekateri izkušnje oz. ure v vozilu omenjajo kot bistveni del pri prometni varnosti).
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.875
9.485
113
Nehaj no. Dejstvo je, da mora mladi voznik čimveč vozit. Če dobi do 18. svojih 10-20 tisoč kilometrov bo to samo dobrodošla stvar. Seveda mora pa spremljevalec dat ego stran in kvalitetno naučit mulca vozit. Drugače je bolje, če ga ne uči.
 
Nazadnje urejeno:

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Krasno. Potem pa vi malo preverite svoje zaposlene na območnih enotah kakšne bučke kotalijo in prodajajo.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Ja tistih 20k km lahko nabira tudi od 18-26ga leta ko ga bosta mamica in atek financirala preden ga bodo vrgli s faksa. Če bo pa z 18m šel od doma in bo rabil avto za službo pa super, potem podpiram da ima opcijo da začne vozit pri 16h.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Kadar je kaj res resnega, so to sekunde in ms in ne boš dal nobenega nasveta od sebe. Dvakrat sem bil potnik v osebnem avtu ob nesreči. Dvomim, da sem kaj zinil.

Kakor kdo. Jaz tudi dvakrat, pa sem dvakrat nasvete talal. Enkrat je krepko pomagalo, da ni bilo resno zvitega pleha.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Do danes sem te imel za pametnega človeka, tokrat pa...
grin1.gif
Popolnoma narobe: ure za volanom (i.e. izkušnje v prometu) so tisto, kar prinese pamet v prometu.

Statistika sicer kaže nekaj drugega:
tabela.png


.. beri: največ se ubije starih izkušenih kozlov.

Tale tabela pove točno ... nič. Vem, da si dovolj pameten, da veš, zakaj.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Oprosti, blamiraš se.

Najprej: čeprav sem že star, in bo drugo leto minilo 15 let, od kar sem delal izpit, se dobro spomnim, da sem si, ko sem naredil društvenega, želel, da bi smel pred pravo izpitno vožnjo voziti, kolikor bi se le dalo. V primerjavi z inštruktorjem AŠ bi bilo to s spremljevalcem skorajda zastonj.

Tale ideja o vožnji s spremljevalcem ni nekaj kar je naumil pregovorni Žlender & kompanija, pač pa je podoben sistem uvedlo več držav, in čisto vse so našel pozitvne učinke, ki se kažejo v varnejši udeležbi mladih voznikov v prometu.

To je čisto logična stvar: brezplačno podaljšaš čas učenja AŠ (brez AŠ), voziti približno že znaš, zraven pa imaš spremljevalca (za katerega se predpostavlja, da pa zares že zna voziti), ki te ob srečanju z novo prometno situacijo (ki je še nisi videl v 25ih urah AŠ) obvaruje pred pi*darijo - ali pa vsaj pomaga, da ne delaš prevelike gužve. Win win zadeva, in uvesti bi jo morali že davno.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.230
3.886
113
Ne vem zakaj bluzite o varnosti ko pa je že v prvem postu jasno da gre predvsem za zdravljenje kompleksov in forsiranje ciljev starih preko svojih otrok. Komaj čakam da bo vozil avto....am zakaj že? Zdrav 16 letnik se poserje na fotrove želje in gre s kolegi na bus, samo da ima mir pred njim. Bolan pa se s fotrom (ki je mimogrede njegov best frend (takoj za mamo)) na sovoznikovem sedežu uči furat. Da se bo lahko pri osemnajstih pohvalil da je mamo in ata sam peljal na informativnega na faks.
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.170
489
83
Sej na informativnih jih je večina že stara 18 in z izpiti za avto, tako da bp lahko pelje starše ali pa ostale sošolce :p
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Ne vem zakaj bluzite o varnosti ko pa je že v prvem postu jasno da gre predvsem za zdravljenje kompleksov in forsiranje ciljev starih preko svojih otrok. Komaj čakam da bo vozil avto....am zakaj že? Zdrav 16 letnik se poserje na fotrove želje in gre s kolegi na bus, samo da ima mir pred njim. Bolan pa se s fotrom (ki je mimogrede njegov best frend (takoj za mamo)) na sovoznikovem sedežu uči furat. Da se bo lahko pri osemnajstih pohvalil da je mamo in ata sam peljal na informativnega na faks.
Kako lepo je trgati besedilo iz konteksta, a ne? A si v politiki?
grims-1.gif

Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Jaz komaj čakam, da tamala dva prideta do 16 let in bosta takoj začela voziti, ker menim, da so izkušnje izredno pomembne pri kasnejši samostojni vožnji.
Evo, da ne boš bral selektivno in nekaj predvideval, sem ti odebeljil razlog.

Pa še glede sranja na želje fotra. Slovenija niso le Ljubljana, Maribor in ostala večja mesta, temveč tudi podeželje. In tam je izpit malo drugače tretiran. Že pri meni v srednji šoli (sem bil v LJ) smo vsi "vaščani" imeli takoj izpit, ko je bilo možno, "meščan" pa ga marsikateri še na faksu ni imel. Recimo jaz sem si kupil avto (s svojim denarjem) par tednov po izpitu, sošolec pa že dva meseca pred izpitom
grin1.gif
. Zelo podobno je bilo z mopedi pri 14ih ali pa še prej.
Toliko o tem. Je fajn včasih pogledat par metrov izven domačega okolja.
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Oprosti, blamiraš se.

Najprej: čeprav sem že star, in bo drugo leto minilo 15 let, od kar sem delal izpit, se dobro spomnim, da sem si, ko sem naredil društvenega, želel, da bi smel pred pravo izpitno vožnjo voziti, kolikor bi se le dalo. V primerjavi z inštruktorjem AŠ bi bilo to s spremljevalcem skorajda zastonj.

Tale ideja o vožnji s spremljevalcem ni nekaj kar je naumil pregovorni Žlender & kompanija, pač pa je podoben sistem uvedlo več držav, in čisto vse so našel pozitvne učinke, ki se kažejo v varnejši udeležbi mladih voznikov v prometu.

To je čisto logična stvar: brezplačno podaljšaš čas učenja AŠ (brez AŠ), voziti približno že znaš, zraven pa imaš spremljevalca (za katerega se predpostavlja, da pa zares že zna voziti), ki te ob srečanju z novo prometno situacijo (ki je še nisi videl v 25ih urah AŠ) obvaruje pred pi*darijo - ali pa vsaj pomaga, da ne delaš prevelike gužve. Win win zadeva, in uvesti bi jo morali že davno.

Še vedno ne razumeš. Kaj je narobe če se učiš vozit po tistem ko izpit že imaš? A to ne gre?

Ko sem sam naredil izpit sem se moral vozit s starši, avto je bil njihov in hoteli so videt kako vozim. Kmalu sem lahko sam vzel ključe in se vozil samostojno, ker so presodili da vozim ok za na cesto.

Glede avtošole in znanja vožnje je pa tudi tako da naprej po ravni cesti zna vsak vozit po 100h vožnje čisto ok če ni motorično hendikepiran. Zanimivo da ti super duper vozniki (tudi taki ki delajo 50k km letno in to že 10 let zapored), potem pridejo v moje rovte in delajo zastoje s prepočasno vožnjo, niso sposobni ocenjevat širine vozil in se ne znajo srečevat, ne znajo zrikvercat 3 ovinke in v malo večjem klančka zakurijo sklopko.

Na kakšni razriti lokalni cesti ne zna vozit noben meščan, še tisti ki si lastijo terence ne. Tam kamor grem jst z 2WD izkušeni cestni vozniki odpovejo. Ko zapade sneg in ni ravno pluga na 30min (kar je spet "na deželi" normalno) 80% voznikov odpove, 15% voznikov se nekaj sili in dela zastoje ene 5% jih pa zna vozit (pa ne mislim da divjajo, te mečem v tistih prvih 80%).

Pa 90% alterja ki se ima za super voznike bi v nekem povprečenem italjanskem mestu naredila zastoj v prvem križišču. Bognedaj da bi se zapeljali izven evrope.

Torej kdor pravi da ima vozniške izkušne oz. se s tem celo hvali verjetno vozi celo življenje po isti trasi, po možnosti AC kjer izkušenj rabiš najmanj. Izkušnje ima po mojem tisti ki zna vozit povsod solidno in ga ne zmoti sprememba ceste, vozila, okolja ... ampak takih je malo.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Če ostanemo na temi, ključen za vožnjo s spremljevalcem je interes otroka. Otrok je v teh letih v občutljivem obdobju, ko se, če je normalno razvit, trga od mamine zize in doma in bo raje poslušal vse, samo staršev ne. To je normalna stopnja v človeškem razvoju, res pa je, da se nekaj današnje mladine osamosvaja precej pozneje. In starši razmišljajo namesto njih še dolga leta. Najbrž slaba hrana
sprasujem se.gif

Vsako vsiljevanje v tej fazi osamosvajanja poslabšuje stvar in doseže nasprotni učinek od želenega.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Vsiljevati mu pa res ne mislim. Mu pa ne bom kupil zverine z 200 konji naslednji dan ko bo opravil.izpit.
Kar sam naj kupi avto. Tudi jaz sem si ga kupil. En mesec preden sem naredil izpit. Še je bilo težko doma obdržati. Se spomnim kako smo se na Silvestra okol fural (brez izpita) po novem letu pa izpitna vožnja.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Oprosti, blamiraš se.

Najprej: čeprav sem že star, in bo drugo leto minilo 15 let, od kar sem delal izpit, se dobro spomnim, da sem si, ko sem naredil društvenega, želel, da bi smel pred pravo izpitno vožnjo voziti, kolikor bi se le dalo. V primerjavi z inštruktorjem AŠ bi bilo to s spremljevalcem skorajda zastonj.

Tale ideja o vožnji s spremljevalcem ni nekaj kar je naumil pregovorni Žlender & kompanija, pač pa je podoben sistem uvedlo več držav, in čisto vse so našel pozitvne učinke, ki se kažejo v varnejši udeležbi mladih voznikov v prometu.

To je čisto logična stvar: brezplačno podaljšaš čas učenja AŠ (brez AŠ), voziti približno že znaš, zraven pa imaš spremljevalca (za katerega se predpostavlja, da pa zares že zna voziti), ki te ob srečanju z novo prometno situacijo (ki je še nisi videl v 25ih urah AŠ) obvaruje pred pi*darijo - ali pa vsaj pomaga, da ne delaš prevelike gužve. Win win zadeva, in uvesti bi jo morali že davno.

Še vedno ne razumeš. Kaj je narobe če se učiš vozit po tistem ko izpit že imaš? A to ne gre?

Najprej glede vsega ostalega, o čemer pišeš: a sploh oba piševa v isto temo? Še malo, pa bomo o temi o vožnji kandidata s spremljevalcem pisali o ceni zelja na tržnici
rolleyes-1.gif


Zdaj pa še na tvoj zgornji odstavek: Očitno je, da gre. Le da je danes jasno ("jasno" na tem mestu pomeni: dokazano, da je tako), da je takšno učenje manj varno oz. je takšna samostojna vožnja voznika začetnika bolj nevarna kot pa vožnja voznika začetnika, ki je prej že vozil s spremljevalcem. Je to tako težko razumeti?