Citat:
Uporabnik MViper pravi:
Da ne bo tvoj nabildan VW jutr zaribu
Citat:
Mora pač kak blok motorja it v franže ipd., da ugotoviš, da ni vse samo po sebi božje delo, če piše gor: mejd in Ðermanij.
No ja, jaz ne bi bil o tem tako prepričan.Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Se bo nekdo hvalil ki ima avtomobil za službena potovanja da v 250.000km ni imel ene okvare, kako pa jo naj ima...
Citat:
Uporabnik MaverickT pravi:
haha, jaz sem samo piknil nazaj.
Drugače sm mel pa jaz tudi pri svojem že kakšen feler. Ni kaj, nobena stvar na narejena, da bi delala 100% in zavedno. Pač popraviš, daš tistih 500eur in se voziš nadaljnih 100.000 km, potem pa je spet kakšna bedarija
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Eeeee bratko pa što ti to praviš? Ðermanija je đermanija, ne može da se kvari!
Mater ste eni smešni, človek se malo norca nardi pa koga pikne in že kupujete ter se zaganjate
VSEM: Vem da je Nemški avtomobil sranje. Trenutno mi na Audiju nekaj šoba notri pri turbini/motorju. Pa mislite da se sekiram? Niti malo
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Kokrat si pa plačal 500€?
Citat:
Uporabnik MaverickT pravi:
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Kokrat si pa plačal 500€?
Nikoli - stvar sem naprtil na pleča dealerja - treba je bilo zamenjat polosovino. Vseskupaj je posledica tega, da je nek nepooblaščen mojster (dealerjev mehanik), pod dealerjevo garancijo zamenjal desni ležaj - ki je bil večji kot originalni - in ni pasal na akso. Seveda je posledično bil menjan še nosilec itd.. In stvar je tako šla po letu uporabe rakom žvižgat. Reč sem nato saniral tako kot se zagre z novo polosjo ter nosilcem, račun pa mi je poravnal dealer. Zakaj je bil pa ležaj hin tako hitro - pri 110.000km pa go figure. V 80kkm kolikor ga mam je bil to edini izredni poseg. Pa še ta bi bil nižji, če bi bila stvar narejena tako kot se zagre. Knock-knock
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
A je avto v tem času se ugasnil ( razlog, da je volan otrdil) ?