Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Sicer pa itak naj bi 2011 vzpostaviti GPS cestninjenje. 100% pravično, pa boš videl, kaj boš napisal takrat. Če bo ceneje ali dražje kot vinjeta.
Mtl, da smo si na jasnem, jaz se toliko vozim po avtocesti, da mi vinjeta z > 200€ letno pomeni nek prihranek, razen, da jo bo treba plačati v naprej. Ampak zato še ne zagovarjam neumne rešitve, ki pomeni korak nazaj. Pomeni pa tudi dobro poslovno priložnost za firmo, ki bo vinjetke natisnila in se mogoče kakemu od državnih sekretarjev že sanja, katera je primerna. In verjemi, da bo prehod na vinjeto stal državni proračun stal toliko, da bi lahko kar nekaj hiš naredil. Taka ino drugačna študija, sprememba zakonodaje (pisci zakonov se ne izbirajo preko javnega naročila)... In vse skupaj za 2 - 3 leta. Če bo pa nateklo premalo skupaj in se je nekdo v računih zajebal, pa bo pač kak km AC manj in kak kreditek več, kakšen milijonček se bo prerasporedil...
Kaj pa, če bi še pri elektriki šli na pavšal? Saj je vse državno, če nočeš plačati pavšala, pa si jo za kak dan naročiš... Kdor pa je rabi veliko bo na boljšem... Saj je tudi elektrika takoreč osnovna dobrina. Za tiste, ki jim je pa pavšal premalo, pa obstaja v enem primeru "navadna cesta" v drugem pa "svetal dan". Izbira je tu.
In še nekaj mi gre na k....c, ko si prevozniki nekaj zmislijo, se jim vsaka želja uresniči. Vsi počepnejo. Cestnina za vlačilce je samo še 3-krat dražja od tiste, ki jo plača osebni avtomobil. Posledično lepo iz proračuna (=iz mojega žepa) financiramo tranzit, ki piči čez državo. Prevozništvo je profitabilen posel, sicer se ga noben ne bi šel. Naj še pa za moj posel prispevajo vsi državljani Slovenije, da mi bo šlo bolje (saj ne, da gre slabo, ampak zakaj bi delal za denar, če lahko vsi nekaj malega dajo)...