Citat:
Uporabnik ahmed pravi:
Tocno tko. Lastniki cifer v sodelovanju z drugimi na tak nelegalen nacin nabijajo racun. Spanci so ugotovili da je do frauda dejansko prislo in jim ne bojo placali npr 1000 klicev z ene stevilke v tem kratkem cajtu, ampak verjetno zgolj en klic.
Ponavadij jih se prijavijo pristojnim inspekcijam (vsaj pri nas)
To na pamet govorim. Kako se bojo zdilali, bojo samo oni vedl. Definitivno bo na zgubi uporabnikCitat:
Uporabnik philips pravi:
Ja, ampak če plačajo recimo samo en klic, zakaj so jim cifro spustili le na polovico? Če jim res utajijo ta zaslužek, potem cifra ne bi smela biti večja od recimo jurja (govorim na pamet).
Citat:
Uporabnik ahmed pravi:
Citat:
Uporabnik philips pravi:
Citat:
Uporabnik ahmed pravi:
Zavrniti ga ravno ne morejo, ce so ble opravljene storitve. So se pa dogovorili s spanci in razpolovili znesek (posledicno spanci ne bojo placali lastnikom placljive stevilke, ker je slo za namerno zlorabo)
Čakaj malo. Torej lastnikom številke ne bodo plačali njihovega deleža, čeprav so ravno oni tisti, ki so opravljali "storitev" in so dejansko "oškodovani". Komu pa potem pripada druga polovica deleža? Kar operaterju? Temu, ki dejansko nima praktično nobenih stroškov s par klici?
Tocno tko. Lastniki cifer v sodelovanju z drugimi na tak nelegalen nacin nabijajo racun. Spanci so ugotovili da je do frauda dejansko prislo in jim ne bojo placali npr 1000 klicev z ene stevilke v tem kratkem cajtu, ampak verjetno zgolj en klic.
Ponavadij jih se prijavijo pristojnim inspekcijam (vsaj pri nas)
Citat:
Uporabnik ahmed pravi:
Glede preusmeritev ne vem zakaj bi jih delali, ker so pocasne saj je treba to provisioninat v centrali (ponavadi par sekund traja),
kar pomeni dvoje: Zamudno delo ter hkrati enostavno najti, kdo je zlorabljal
Veliko bolj enostavno je telefon na komp prikljuciti in proziti klice ter jih prekinjati