Nič brezzveze. Zato je pa imela 105 konjev iz 1.5 litra. BMW 316 tistega leta jih je imel 88. Recimo Chevrolet MonteCarlo istega leta je imel 4,2 litrski V6 s celimi 130 konji.
Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
Porabo imaš konstantno čez 7l, ko bi jo pa lahko imel 6l ali celo manj? Okej, sej je tvoj denar.
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Najboljše je, da si avtor prihrani muke pri odločanju in si omisli avtomatsko prestavljanje.
Ni nujno, da je imel v petiCitat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Vsi po polžje pospešujejo (ravno danes en 1.9TDI iz Polzele ven) več kot minuto na tistih skoraj 90km/h.
Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
Porabo imaš konstantno čez 7l, ko bi jo pa lahko imel 6l ali celo manj? Okej, sej je tvoj denar.
Prvič je precej dolgo neprekinjena črta, pa nisem [cenzura], da bi šel prehitevat ob nasprotnem prometu.Citat:
Uporabnik sad pravi:
Ni nujno, da je imel v petiCitat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Vsi po polžje pospešujejo (ravno danes en 1.9TDI iz Polzele ven) več kot minuto na tistih skoraj 90km/h..
Btw: a prehitet takega počasneta ti ne uspe?
A to ma A4-ka 99 letnik ali A5-ka?Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
alte, 400nm navora, turbina, pospeši zelo zadovoljivo.
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Eno vprašanje: 2.0 HDi (letnik 2004) s FAP filtrom, je bolje furat 90km/h v četrti pri ca 2300 obratih al peti pri ca 1600?
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Nič brezzveze. Zato je pa imela 105 konjev iz 1.5 litra. BMW 316 tistega leta jih je imel 88. Recimo Chevrolet MonteCarlo istega leta je imel 4,2 litrski V6 s celimi 130 konji.