Citat:
Uporabnik shift pravi:
znaimiva pot leta
http://www.flightradar24.com/data/airplanes/d-aipx/#5d42675
Niti ne. Če pogledaš ostale poti na tej routi, vidiš, da gre za standardno pot http://www.flightradar24.com/data/flights/4u9525/
Citat:
Uporabnik shift pravi:
znaimiva pot leta
http://www.flightradar24.com/data/airplanes/d-aipx/#5d42675
So so, ko se je zgodil napad 9/11, so tudi nalašč predvajali neke filme s teroristično tematiko.Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Pop Kino je pravkar začel predvajati film Živi (Alive). A si sploh lahko tako brez okusa?
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Mislim da sem dopoldan v enem casniku videl napoved za Alive danes.
Sicer pa zamrznitev v jasnem vremenu in na taki visini oz. temperaturi ni mogoca.
Ja, je bil že prej napovedan. Za njim bo pa še Brodolom (kjer je tudi letalska nesrečaCitat:
Uporabnik mr_ pravi:
Mislim da sem dopoldan v enem casniku videl napoved za Alive danes.
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik iMM pravi:
Senzorji za ...? Kot sem prebral zadeve na GermanWings letalih niso odpravili, veš kaj o tem?Citat:
Uporabnik shift pravi:
dobili so opozorilo 2013 in 2014, da morajo odpraviti težave s senzorji na vseh airbusih
Letalo je zgubljalo višino v normalnih mejah (tako kot bi tudi ob normalnem pristajanju pilota/avtopilota), nič posebnega kar se tega tiče. Tudi pot je bila normalna. Poglej moj post na eni/dveh straneh nazaj, je graf.
3500 fpm ni normalen spust.
Pri LH 1829 je bila vert. hitrost tudi tam nekje 3500-4000 fpm.
Ja ni 3 st, ampak vseeno ni pa to dirktno strmoglavljanje. Je precej hitro spuščanje, ampak poglej da je bila hitrost cel čas zelo konstantna okrog 440 kts.
Eh, zdaj je kar je in to je škoda z ljudi in družine, ostalo je nepomembno.
Citat:
Uporabnik iMM pravi:
In zakaj ne bi smeli debatirat in si podajat informacije, ki so nam na voljo? Saj ne rabite ne brat tega kar pišemo, ne temu verjet, še manj pa verjet teorijam, ki jih imamo, saj je jasno da so pač teorije.
@SJTV1, "The Aircraft continued at FL380 for a time after that spike then descended as you'd expect with flight idle and speed brakes extended at VMO." http://www.pprune.org/rumours-news/558654-airbus-a320-crashed-southern-france.html
Tukaj sem recimo prebral tudi, da je 3500 sicer na meji, a vseeno normalno. Razen v medijih nisem nikjer prebral kaj oprijemljivega, ki bi kazalo na to, da je to prehitro spuščanje.
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Mislim da sem dopoldan v enem casniku videl napoved za Alive danes.
Sicer pa zamrznitev v jasnem vremenu in na taki visini oz. temperaturi ni mogoca.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ne bi se čudil, da posadka in potniki niso vedeli da strmoglavljajo(nezavest).
Sklepam predvsem po tem, da ni bilo nobene konkretne komunikacije s kontrolo poleta,