v franciji strmoglavil airbus

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Pop Kino je pravkar začel predvajati film Živi (Alive). A si sploh lahko tako brez okusa?
So so, ko se je zgodil napad 9/11, so tudi nalašč predvajali neke filme s teroristično tematiko.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
Mislim da sem dopoldan v enem casniku videl napoved za Alive danes.

Sicer pa zamrznitev v jasnem vremenu in na taki visini oz. temperaturi ni mogoca.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Mislim da sem dopoldan v enem casniku videl napoved za Alive danes.

Sicer pa zamrznitev v jasnem vremenu in na taki visini oz. temperaturi ni mogoca.

a ves kaj je dew point?
 

hgard

Guru
22. jul 2007
4.097
590
113
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Mislim da sem dopoldan v enem casniku videl napoved za Alive danes.
Ja, je bil že prej napovedan. Za njim bo pa še Brodolom (kjer je tudi letalska nesreča
tongue-1.gif
).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.250
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik iMM pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
dobili so opozorilo 2013 in 2014, da morajo odpraviti težave s senzorji na vseh airbusih
Senzorji za ...? Kot sem prebral zadeve na GermanWings letalih niso odpravili, veš kaj o tem?

Letalo je zgubljalo višino v normalnih mejah (tako kot bi tudi ob normalnem pristajanju pilota/avtopilota), nič posebnega kar se tega tiče. Tudi pot je bila normalna. Poglej moj post na eni/dveh straneh nazaj, je graf.

3500 fpm ni normalen spust.
Pri LH 1829 je bila vert. hitrost tudi tam nekje 3500-4000 fpm.

Ja ni 3 st, ampak vseeno ni pa to dirktno strmoglavljanje. Je precej hitro spuščanje, ampak poglej da je bila hitrost cel čas zelo konstantna okrog 440 kts.

Eh, zdaj je kar je in to je škoda z ljudi in družine, ostalo je nepomembno.

Saj prvim, lani pri LH je bilo skoraj identično ... Nadpovprečno strm spust z nekaj nihanji vertikalne hitorsti in praktično konstantno IAS ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.250
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik iMM pravi:
In zakaj ne bi smeli debatirat in si podajat informacije, ki so nam na voljo? Saj ne rabite ne brat tega kar pišemo, ne temu verjet, še manj pa verjet teorijam, ki jih imamo, saj je jasno da so pač teorije.

@SJTV1, "The Aircraft continued at FL380 for a time after that spike then descended as you'd expect with flight idle and speed brakes extended at VMO." http://www.pprune.org/rumours-news/558654-airbus-a320-crashed-southern-france.html
Tukaj sem recimo prebral tudi, da je 3500 sicer na meji, a vseeno normalno. Razen v medijih nisem nikjer prebral kaj oprijemljivega, ki bi kazalo na to, da je to prehitro spuščanje.

To o motorjih in speed brakes je pa hudo ugibanje, FDRja še niso niti odprli ... Vse, kar se v bistvu natančno ve je profil leta iz zunanjih virov.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.250
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Mislim da sem dopoldan v enem casniku videl napoved za Alive danes.

Sicer pa zamrznitev v jasnem vremenu in na taki visini oz. temperaturi ni mogoca.

Zamrznilo je, če je, že med vzponom nižje dol ...
 

iMM

Fizikalc
9. okt 2010
1.240
2
36
Saj je vse glede mesreče hudo ugibanje razen slik in podatkov, ki so jih posredovali flighttrackerji in predstavniki vlade/letalske družbe. Pač razpredamo kaj se ujema z podatki, in to kar so napisali je zelo podobno. Res pa to ne pomeni popolnoma nič.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.238
1.397
113
ksz

Glede na to koliko se vas tu gor spozna bi lahko nekdo povedal kaj pomeni A-check, ki ga je to letalo včeraj prestalo.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.858
2.153
113
A check je osnovni pregled letala, ki se ponavadi naredi npr. vsakih 48 ur in vključuje osnoven pregled strukture, gibljivih delov, tekočin in podobno. Perioda je predpisana s strani proizvajalca letala in operaterja. Lahko se naredi v večih delih, kar je operativno bolj efektivno.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.238
1.397
113
Ok Hvala.
Zanimivo je tudi da je včeraj cel dan stalo zaradi tehničnih težav, se zaradi tega naredi A-check ?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.175
6.989
113
pri taščici
Ne bi se čudil, da posadka in potniki niso vedeli da strmoglavljajo(nezavest).
Sklepam predvsem po tem, da ni bilo nobene konkretne komunikacije s kontrolo poleta,
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ne bi se čudil, da posadka in potniki niso vedeli da strmoglavljajo(nezavest).
Sklepam predvsem po tem, da ni bilo nobene konkretne komunikacije s kontrolo poleta,

Dan pred nesrečo je letalo obstalo na tleh zaradi tezav z vrati, mozna bi potem bila nenadna dekompresija in izguba nezavesti
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
No sej če se malce črno pošalimo so kmalu po izgubi zavesti izgubili tudi nezavest!
evil.gif


Ampak pilotska kabina je načeloma ločena kompresijska cona, torej če niso ravno imeli obiskov v kabini (nedovoljeno) in odprtih vrat bi pilot(a) moral(a) dekompresijo potniškega prostora preživet BP. Sicer pa bi lahko bilo ravno obratno, torej da se je v pilotski kabini zgodila dekompresija in so potniki lepo nevede uživali miren polet do bridkega konca.