Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
Citat:
Uporabnik iMM pravi:
Saj je računalnik in njegov software malokdaj kriv, bolj je problem napaka senzorjev in opreme same.
vsi glavni senzorji so podvojeni,nekje potrojeni ali početvereni,ko že omenjamo B777 od air france ki je pikiral v atlantik je kapetan v trenutku ko je vstopil v kabino vedel v čem je fora-vendar je biloprepozno,med ko so ta kopilota kar nekaj minut vlekla palico proti sebi in dvigovala nos
Jaz pa bom takole rekel (pa vem, da se bo vsulo veliko negativnih komentarjev). Ne razumem tega, da lahko pilot, ki je prišel iz PPL(A), CPL in nato še ATPL naredi tako napako, da vleče stick na sebe do konca. Vem, da vse nonstop driblajo in driblamo sami sebe, da ne smemo zaupati občutkom ampak verjeti samo instrumentu.
Potem pa pride kao kapetan in takoj ve kaj je narobe. Ja mater božjo, kaj pa je delal kopilot na desnem sedežu zadjih minimalno 1500 ur, da vleče palico na sebe in povečuje vpadni preko meje? Kaj je čisto zgubil spomin na osnovno letenje s enomotorno Cessno s katero je začelo svojo kariero?
Bo verjetno kar državo, kar pravi eden od starih inštruktorjev letenja "Ko fanje pridejo na ta velike "stroje" pozabijo leteti. Če hočeš, videti kakšne oslarije delajo airliner piloti mu daš v roke samo Cessno ter en check z njim".