Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Khm...če so pa tole razbitine velikega potniškega letala....bolj spominja vse skupaj na to,kot da bi potresli smeti iz nekega smetišča...
(A niso povsod pisali tudi tega,da je padel na zasneženo goro?)
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Takoj po nesreči sem šel preveriti par grafov in je zadeva nadvse zanimiva.
Hitrost je bila takoj po spuščanju več ali manj konstantna, descent rate je bil čisto normalen (o kakšnem strmoglavljanju kot pišejo mediji ni ne duha ne sluha), kot da se je posadka pripravljala na approach ... res čudno, da bolj čudno skoraj ne gre.
Potem pa še pogledaš heading, pa višino kdaj se je začel spuščati, okoli pa kar nekaj letališč, ki bi jih morali doseči s te višine ...
Nekaj je šlo očitno hudo narobe tukaj žal.
Citat:
Uporabnik boc pravi:
a spet kakšne težave z zamrznjenimi senzorji hitrosti kot jih je imel Airbus, ki je strmoglavil v Atlantik?
Sem ravno včeraj bral, da so v začetku novembra imeli na enemu A320 (let iz Španije v Minhen) problem z zamrznitvijo senzorjev hitrosti in posledično z računalnik, ki so letalo usmeril navzdol. Letalo so rešili z izklopom računalnika in ročnim vodenjem,.
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Ja, ampak hitrost motorjev na 80 % in 3 stopinje nos gor je menda zadnji "izhod v sili". Tako sem si zapomnil iz dokumentarca o airfrance nesreci (upam, da nisem pomesal).
LP,
PIC
tako nekako pise v flight manualu, samo v praksi je adi ( http://en.wikipedia.org/wiki/Attitude_indicator ) zadnja stvar, ki jo pilot gleda, ko vse utripa in piska ...
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Airbus ima en velik problem: nima gumba za uporabo le v sili, ki bi ga tisti hip in 100% spremenil v ročno vodeno letalo brez kakršnegakoli vmešavanja računalnika.
Citat:
Uporabnik iMM pravi:
Saj je računalnik in njegov software malokdaj kriv, bolj je problem napaka senzorjev in opreme same.
Citat:
Uporabnik shift pravi:
Citat:
Uporabnik iMM pravi:
Saj je računalnik in njegov software malokdaj kriv, bolj je problem napaka senzorjev in opreme same.
vsi glavni senzorji so podvojeni,nekje potrojeni ali početvereni,ko že omenjamo B777 od air france ki je pikiral v atlantik je kapetan v trenutku ko je vstopil v kabino vedel v čem je fora-vendar je biloprepozno,med ko so ta kopilota kar nekaj minut vlekla palico proti sebi in dvigovala nos
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Malo pogledal podatke in German Wings ima povprečno starost letala kar 13,8 let.
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
Citat:
Uporabnik iMM pravi:
Saj je računalnik in njegov software malokdaj kriv, bolj je problem napaka senzorjev in opreme same.
vsi glavni senzorji so podvojeni,nekje potrojeni ali početvereni,ko že omenjamo B777 od air france ki je pikiral v atlantik je kapetan v trenutku ko je vstopil v kabino vedel v čem je fora-vendar je biloprepozno,med ko so ta kopilota kar nekaj minut vlekla palico proti sebi in dvigovala nos
Jaz pa bom takole rekel (pa vem, da se bo vsulo veliko negativnih komentarjev). Ne razumem tega, da lahko pilot, ki je prišel iz PPL(A), CPL in nato še ATPL naredi tako napako, da vleče stick na sebe do konca. Vem, da vse nonstop driblajo in driblamo sami sebe, da ne smemo zaupati občutkom ampak verjeti samo instrumentu.
Potem pa pride kao kapetan in takoj ve kaj je narobe. Ja mater božjo, kaj pa je delal kopilot na desnem sedežu zadjih minimalno 1500 ur, da vleče palico na sebe in povečuje vpadni preko meje? Kaj je čisto zgubil spomin na osnovno letenje s enomotorno Cessno s katero je začelo svojo kariero?
Bo verjetno kar državo, kar pravi eden od starih inštruktorjev letenja "Ko fanje pridejo na ta velike "stroje" pozabijo leteti. Če hočeš, videti kakšne oslarije delajo airliner piloti mu daš v roke samo Cessno ter en check z njim".