v franciji strmoglavil airbus

jest5

Guru
18. avg 2007
26.104
-8.791
113
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Človek ni imel punce, ne vem no, pri 28 da nimaš punce je mal čudno!
Ne vem kaj je tukaj čudnega. Mrbit jo je pa pred pol leta dal na čevelj, ali pa nima želje/časa za resno vezo.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.858
2.153
113
Na koncu se pa posadke za takšne pogoje zahvalimo ekonomiji trga, ki cilja na čim nižje cene kart. In jamranje budget popotnikov, da '100€ je pa do Londona preveč'.
 

englishman

Pripravnik
10. mar 2012
533
0
16
Tako je, bom kar sebe citiral:
Citat:
Uporabnik englishman pravi:
Glede na to, da so kopiloti mladi s tudi po 100.000 EUR kredita in zasebnim življenjem pogosto v popolnem razsulu (možnost, da dobiš službo, je približno enaka zadetku na loteriji, ko pa enkrat službo dobiš, ugotoviš, da je vse prej kot sanjska), je čudež, da tega ni več.

Reforma šolanja pilotov bi bila že davno na mestu, vendar gre enostavno za prevelik biznis.
Kakršna koli omemba besed 'sindikat', 'regulacija trga dela' ipd pa ti seveda prisluži nadimek komunajzer, ki ne razume 'moderne' ekonomije.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.295
7.058
113
Nekaj ur po razkritju že nova pravila: Norvežani odslej vedno z dvema članoma posadke v kabini
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.565
476
83
NIso prvi. To bi moralo biti povsod že davno tako. Seveda pa je problem pri manjših letalih kjer je kabinskega osebja malo.
 

iMM

Fizikalc
9. okt 2010
1.240
2
36
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
Ma dajte no, letalo je melo napako, pi*da ej še dns en te domače računalnike samo od sebe zmanjka al crkne disk, ram in to kr na lepem, pa da tam na 20 let starem letalu pa kr vse tip top 100% dela.
Crkne zato, ker so noter nizkocenovne komponente, v letalih je to konkretno drugače.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik peroo pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ne vem no...elita od moških, leta in leta urjenja, zdravniški pregledi, psihološke ocene, dokaj urejene razmere dela in plača (glede na trenutno ekonomijo), panoga, kjer je varnost zadnja leta zelo napredovala...

potem pa se zgodi, da nekdo 18min usmerje, lagano, letalo v sigurno smrt, poleg sebe pa v to pahne še 150 ljudi? ne vem no, razen če je doživel kakšno "ravnatelj" izkušnjo v preteklih dneh...


Upal si bom ugibat o "urejene razmere dela" trenutno na trgu pri nizkocenovniku:

Številke govorim na pamet, od začetka šolanja do konca (do desnega sedeža na reaktivcu)

do licence CPL z IR pooblastilom -40.000eur (+- glede na državo)
Teorija ATPL +2.000eur +- (in dobro leto dni za knjigami)
ME/IR + 7.000eur (+-)
MCC na simulatorju od firme +7.000eur (+-)
se potem prijaviš na razpis za nizkocenovnika in investiraš za osvežitev na simulatorju še nekaj tisočakov.
dobiš službo pod pogojem da plačaš še prešolanje na tip A320 + 25.000eur
z družbo podpišeš še pay to fly, in prvih 500 ur na desnem sedežu plačuješ zato da lahko pri njih delaš (+20.000eur ugibam)...

Na koncu si star 28let, imaš dobrih 700ur naleta, plače ti ponudijo 2000eur na mesec, živiš pri starših ali pa v hotelih, in na grbi imaš 100.000eur dolgov. V firmi pa ravno začnejo razmišljat o rezih plač za do 40%... Naenkrat opaziš da boš do 40leta delal, da prideš na ničlo. Pomoje če si nestabilna osebnost, se ti hitro odpelje ko se ozreš nazaj...

Zgolj moja ugibanja.

Sožalje svojcem

Ravno z tem postom si me prehitel, ker sem hotel pojasniti možno ozadje.

Sam zase vem, skozi kaj gre človek, ko si ATPL želi bolj kot karkoli na svetu, ko ve sam in drugi, da je to v čem bi bil uspešen, ko pride čez osnovno šolanja in potem pa vrže na mizo vse stroške. Pa gleda tisto cifro in mu srce pravi, nima veze bomo že progurali, samo da pridem do tega. Pa mogoče hvala bogu včasih dela še tudi glava in ta ti govori da to ni pametna stvar. In če ima človek zadaj še mlado družino, lahko z tem ogrožiš še svojega otroka. Spoznanje da tega ne bo in da moraš to pustiti je resnično najtežja odločitev v življenju, ki vsakič ko vidiš airlinerja zaboli.

Dobro, ta fant nima otroka, ampak vseeno. Na grbi imeti takšen kredit, zapufan vsepovsod do maximuma, če imaš življensko srečo in dobiš delo (že to je loterija) delaš kot novodobni suženj in potem ti neki kurčevi ekonomist, ki nima v življenju tri krasne razčiščenih zadev, ker vidi samo cifre reče za 1/3 vam bomo zmanjšali plače.

Če je to mogoče razlog je fant sigurno pogrnil na celi črti in tega kljub vsemu nebi smel narediti, saj je vedel v kaj se spušča in kaj s tem tvega.

Osebno mislim, da to ni razlog, ker če je fant delal za to, da pride do desnega sedeža, potem je prej šel čez ogromno preizkušenj in bi tudi to preživel.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.295
7.058
113
Vseeno bi imel lepše življenje kot par miljard ljudi, kje je problem?
Ali pa je mislil da bo hot shot old style playboy pilot v stilu top guna?
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Kaj bi dal, da ne bi bilo več povsod tvojih neumnih pripomb.
10.gif
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.948
6.022
113
Če je izračun uporabnika peroo pravilen potem bodo piloti postali iskana roba.
Računica in čas da prideš na nulo sta huda.
 

capl

sranjeslojaš
2. feb 2009
8.604
53
48
na podnu
Citat:
Osebno mislim, da to ni razlog, ker če je fant delal za to, da pride do desnega sedeža, potem je prej šel čez ogromno preizkušenj in bi tudi to preživel.
467716-post_slo.gif

sprasujem se.gif
Misliš da je mogoča teorija zarote, da so podtaknili mrtvemu, da se izognejo visokim odškodninam?
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Kaj misliš, da firma ni odgovorna, če to stori njihov zaposleni?

Pa kje nekateri živite.
 

capl

sranjeslojaš
2. feb 2009
8.604
53
48
na podnu
Ne vem, zato fprašam, neki pišejo o človeškem faktorju ....a je res razlika pri odškodninah zaradi človeške napake in zaradi okvare?
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Ali so potniki zaradi razlike kaj bolj živi?

Ne.

Torej ni razlike.

Razen, če bi tehnično okvaro lahko obesili proizvajalcu, kar pa po 25 letih težko.
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.737
113