Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ne vem no...elita od moških, leta in leta urjenja, zdravniški pregledi, psihološke ocene, dokaj urejene razmere dela in plača (glede na trenutno ekonomijo), panoga, kjer je varnost zadnja leta zelo napredovala...
potem pa se zgodi, da nekdo 18min usmerje, lagano, letalo v sigurno smrt, poleg sebe pa v to pahne še 150 ljudi? ne vem no, razen če je doživel kakšno "ravnatelj" izkušnjo v preteklih dneh...
Upal si bom ugibat o "urejene razmere dela" trenutno na trgu pri nizkocenovniku:
Številke govorim na pamet, od začetka šolanja do konca (do desnega sedeža na reaktivcu)
do licence CPL z IR pooblastilom -40.000eur (+- glede na državo)
Teorija ATPL +2.000eur +- (in dobro leto dni za knjigami)
ME/IR + 7.000eur (+-)
MCC na simulatorju od firme +7.000eur (+-)
se potem prijaviš na razpis za nizkocenovnika in investiraš za osvežitev na simulatorju še nekaj tisočakov.
dobiš službo pod pogojem da plačaš še prešolanje na tip A320 + 25.000eur
z družbo podpišeš še pay to fly, in prvih 500 ur na desnem sedežu plačuješ zato da lahko pri njih delaš (+20.000eur ugibam)...
Na koncu si star 28let, imaš dobrih 700ur naleta, plače ti ponudijo 2000eur na mesec, živiš pri starših ali pa v hotelih, in na grbi imaš 100.000eur dolgov. V firmi pa ravno začnejo razmišljat o rezih plač za do 40%... Naenkrat opaziš da boš do 40leta delal, da prideš na ničlo. Pomoje če si nestabilna osebnost, se ti hitro odpelje ko se ozreš nazaj...
Zgolj moja ugibanja.
Sožalje svojcem