Upostevanje garancije?

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Desty pravi:
Lahko pa da sami serviserji obarvajo indikatorje oz. jih umetno obarvajo (komora z vlago itd.) :D

Poznas kaksnega takega bedaka, ki bi to delal? Niti ne vem, kaksen smisel bi to imelo? Zajebavanje ljudi, ki ze tako ali tako bentijo nad kakovostjo servisov?
bonk.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Problem je, da mora obstajati dokaz, da je napaka posledica vlage. Drug problem je, da je lahko vlaga posledica normalne eksploatacije mobilnega telefona in posledično tudi če obstaja dokaz, da je napaka posledica vlage, še ne pomeni, da lahko servis, oz. proizvajalec zavrne garancijsko popravilo. Namreč zame telefon, ki ne zdrži normalnih posledic vlage, recimo, ko je mobilnik v žepu, ko greš na tek, pač ni telefon. To je isto, kot da bi avtomobilski proizvajalci zavračali popravila avtomobilov, ker so bili izpostavljeni dežju.

Problem je torej samo v tem, ker se nad servise, oz. proizvajalce mobilnikov, še ni nihče resno spravill. Avto industrija je že šla čez to kalvarijo in se več ne izmišljuje neumnosti.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.084
113
Tudi pri avtu če ti zalije kable ali pa računalnik, ker si se šel potapljat ali pa ker si pustil okno odprto ni krito v garancijo. Enako kot ne vem zakaj bi krili v garanciji nenormalno uporabo telefona, kar zame nošenje v gatah med tekom maratona je, ali pa telefoniranje iz savne ali pa raftinga. Če delaš tako s telefonom si kupit takega ki ima drugačno stopnjo zaščite, tam do napak ne bo prišlo pa četudi bi prišlo so potem drugačni pogoji uporabe in garancijskega kritja.

Dokaz da je napaka posledica vlage je čisto enostaven, korodiran kontakt IN obarvan "vodni marker" v bližini. Vodni markerji so certificirana stvar in torej zagotavljajo da je obarvan samo če pride v stik z določenim odstotkom vlage oz. določeno količino vode. Proizvajalcu še manj pa servisu ni potrebno v takem primeru nič dokazovat, drugo bi bilo če bi imel neko drugo težavo pa vseeno obarvane markerje.

Pa glede na to da je takih telefonov ogromno na svetu bi se že vedelo za kakšno serijsko napako v tej smeri, ker te ni nikjer zasledit potem gre očitno za nepravilno uporabo telefona, česar garancija (pravilno) ne krije.
 

krentip

Pripravnik
26. dec 2010
440
0
16
Moja partnerka ima samsunga in dela z njim zelo lepo. Nosi ga v torbici, telefonari pa manj kot jaz
smile-1.gif
. Ima samsunga. In zadnjič ji telefon crkne (samo slušalka). Neseva ga na simobil in ti ga pošljejo v garancijsko popravilo (telefon je star dobro leto). In po 4 dneh nas pokličejo iz simobila da lahko pridemo po telefon. In glej ga zlomka. Telefon se ne da popravit. Pokvarjen je pa zato ker je bil po vodo. ??!!!!:( WTF??
Ni variante. Kaj mi je sploh narediti?. Sam imam SE in je precej bolj izpostavljen prahu, vlagi, fizičnim obremenitvam pa mi še ni crknil. Izgleda da je za distributerja to najboljši možen izgovor za nepopravilo telefona. Nekaj bomo spisal na to temo na ene par naslovov ampak s tem si bom samo olajšal dušo. Telefon bo pa še vedno zanič.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.084
113
Se strinjam da je precej napak povezanih s to "vodo" in da je precej servisov na slabem glasu zaradi tega. Samo vzroki so pa čisto pravilni in če bi se kaj spoznal na elektroniko bi videl kako to zgleda.

Če gremo dalje je tudi res da je preobčutljivost kontaktov na vlago posledica šparanja pri materialu, ampak tako pač je in tega se poslužujejo vsi proizvajalci.

Tretja stvar, na katero lahko pa vpliva tudi kupec sam, je ohišje telefona. Če je ohišje kvalitetno, vlaga ne bo (oz. bo težje) prišla v telefon kot pa pri nekem plastičnem in zmajanem ohišju kjer ti curlja dejansko poti iz rok na vezje!
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Prej je bil standarden izgovor "sigurno je aparat padel na tla".

Lahko bi rekli "vuk dlaku menja, čud nikada".
 

krentip

Pripravnik
26. dec 2010
440
0
16
Te popolnoma razumem, kaj želiš povedat. Vlaga je verjetno našla pot do vezja. Ampak zato ni kriva moja partnerka, če je ohišje preslabo tesnjeno.

Pred leti sem kupil sinu geox čevlje in po 2 mesecih se je čevlju odlepil podplat. Ko sem šel tja so mi najprej rekli, da je to posledica obrabe. Vljudno sem jih poprosil naj še enkrat premislijo in nato sem brez težav dobil nove čevlje. Tule pa zlepa ne gre. Samsunga nikoli več pa tudi operaterja bova menjala. Do takrat pa bo moja uporabljala GA628. Neki ji moram dat da bo še ona vsaj tako jezna kot sem jaz
hysterical-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.084
113
Ja tako je. Če želiš sodoben telefon, je to cena ki jo moraš plačat.

Za vse ki se pritožujete, tule imate nekaj alternativnih telefonov, ki zagotovo ne crknejo od vlage!

Še slika za pokušino
evil.gif

sonim-xp3.jpg
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Ja tako je. Če želiš sodoben telefon, je to cena ki jo moraš plačat.
Če hočeš market share, je višja kvaliteta cena, ki jo moraš plačati. (druga plat medalje, za proizvajalce)

Je pa res, da veliko folka požre drek in se ne rabijo sekirat preveč.
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Tudi pri avtu če ti zalije kable ali pa računalnik, ker si se šel potapljat ali pa ker si pustil okno odprto ni krito v garancijo. Enako kot ne vem zakaj bi krili v garanciji nenormalno uporabo telefona, kar zame nošenje v gatah med tekom maratona je, ali pa telefoniranje iz savne ali pa raftinga. Če delaš tako s telefonom si kupit takega ki ima drugačno stopnjo zaščite, tam do napak ne bo prišlo pa četudi bi prišlo so potem drugačni pogoji uporabe in garancijskega kritja.

Najbrž, da obstajajo neki standardi o kakovsti, ki določajo neko kvaliteto.

Sicer pa nikjer ne piše, da telefona ne smeš držati v žepu, da ne smeš iti z njim v savni in tako naprej, kajti če bi to pisalo potem sigurno bi lahko uporabnik drugače ravnal oz. bi dali zraven še etui in napisali, uporaba slednjega obvezna, apmak valjda grdo zgleda na reklamnem spotu, ko se slajda s prsti po ekranu.

Kakor je Stein navedel, nobeden se jih ni lotil do konca, sicer bi se drugače obnašali.

Indikator je največja nebuloza, katero so se je proizvjalci spomnili, če že vsi po vrsti kopirajo Iphone oz. Apple, naj potem tudi kopirajo njegov servis, zamenjajo ti telefon v garanciji za novega, ko kaj ne deluje brez da bi te kaj preveč spraševali, medtem ko pri vseh ostalih študirajo, kako bi ti stvar zavrnili, namesto, kako pomagali.

*oserjem se na C7, N8, Galaxy-e takšne drugačne, če meni serviser zakoplicira, zaradi indikatorja. Telefoni pa vredni vsi po vrsti čez 500 €, servis pa na nivoju boljšega trga.

Lp.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Če gremo dalje je tudi res da je preobčutljivost kontaktov na vlago posledica šparanja pri materialu, ampak tako pač je in tega se poslužujejo vsi proizvajalci.
In ravno to stopnjo preobčutljivosti bi morali kriti pod garancijo, ker šparanje z materiali je krivda proizvajalca in ne uporabnika.
 

Desty

Pripravnik
2. jul 2009
613
0
16
desty.biz
V času recesije se zagotovo najde tudi kakšen servis, ki kdaj naredi kaj takšnega, da spravi denar od stranke. Izvengarancijska popravila se veliko bolj splačajo kot garancijska.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Ja tako je. Če želiš sodoben telefon, je to cena ki jo moraš plačat.
Če hočeš market share, je višja kvaliteta cena, ki jo moraš plačati. (druga plat medalje, za proizvajalce)

Je pa res, da veliko folka požre drek in se ne rabijo sekirat preveč.

Hmm, hmm, omemba iPhone-a je kar na mestu?
Fauš so jim tako proizvajalci, kot uporabniki.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Na racun tega, da se potem nekdo ***** po vseh forumih, casopisih... in takega uproabnika ne dobis vec na svojo stran? Ce so tolk bedasti, pa naj delajo tako
bonk.gif


Se pa strinjam, da je marsikdaj kriv tudi servis... oz. niti ne toliko toliko servis, kot proizvajalec, ki jim taksna in drugacna popravila ni kril... in zato tudi niso smeli mogli takih aparatov popravljati... oz. so morali placevati iz lastnega zepa... Tudi sam sem bil enkrat jezen na Teleray in Nokio... ko se mi je pri Nokii N73 na robovih obrabilo ohisje in je izgledalo, kot da bi ga imel v rokah mehanik s smirastimi rokami
smile-1.gif
...

Torbica je tale in je se vedno v uporabi
smile-1.gif

20110324-8g7knwf7rt53sh35xjg7sbrdbh.jpg


Slike Nokie na pa ne najdem
smile-1.gif
...
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Bil vceraj na servisu. Pokaze mi sliko korozije tam kjer so sraufki, sm reku to mi niste niti sliko elektronike pokazal in potem mi kaze koscek ki se komajda dotika vezja pa je reku da je ze to dost. Mu recem da se telefon fila na drugi strani, pa je rekel nima veze, zarad te korozije je mozno vse (vrjetno tudi da pridejo vesoljci). Mi nabija da ima vezje 5 plasti, da je lahko voda kao notr prsla, kar dvomim da je mozno. NA koncu sem mu rekel, v bistvu karkoli bo narobe stem telefonom se boste skliceval na ta kondenz pa je rekel ja.

Aja indikatorji se niso obarval.

Tudi ko sem jim dejal ce bi ga spucal kar bi vrjetno resilo problem,so rekl da tega ne delajo, pac nic od nica, samo ce plato zamenjajo na moje stroske.

Jest nevem na koga naj se obrnem in tezim, kdo je se nad ram2, al pa kaksna inspekcija itd.

Ali mi lahko kdo pove kje se servisirajo te telefone, da ga spucajo, oziroma ga lahko sam sam nenajdem postopka kako se telefon odpre pa nocem kej spraskat. Pac garancije itak vec nima.
 
Nazadnje urejeno:

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Poslikaj celo zadevo vkljucno z nepobarvanimi indikatorji in vijaki in daj prijavo za poskus goljufije, ker so ti zamenjali sraufe na drugi strani ohisja z nekimi korodiranimi, da bi se izognili popravilu v okviru garancije in bi ti obesili strosek novega dela ? Povej zraven kdo je bil tisti (ime, priimek), ki ti je zabrusil, da se bodo v vsakem primeru izgovarjali na korozijo, da jim ne bi bilo treba popraviti. Naj se potem sami vlecejo iz dreka, katerega so si pripravili, ce ze hocejo nategovati stranke.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Koliko je od nakupa?

Nasvet lahko vprašaš pri UVP ali ZPS. Je pa boljkone tak:

Zakon o odgovornosti prodajalca je zate bolj ugoden kot garancija, zato uporabi njega.
Torej zapakiraš aparat in pošlješ prodajalcu z pripisom:
Nehal delovati. V skladu z členi 37, 37.a, 37.c ZAKONA O VARSTVU POTROŠNIKOV (ZVPot) zahtevam (vstavi eno od spodnjih možnosti).


37.c člen
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.

Vir: http://www.uradni-list.si/1/content?id=51154
 

Semantique

Pripravnik
17. mar 2008
783
0
16
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:

Jest nevem na koga naj se obrnem in tezim, kdo je se nad ram2, al pa kaksna inspekcija itd.

Ali mi lahko kdo pove kje se servisirajo te telefone, da ga spucajo, oziroma ga lahko sam sam nenajdem postopka kako se telefon odpre pa nocem kej spraskat. Pac garancije itak vec nima.
Razmisli o tem, da ga odneseš k kakšnemu splošnemu serviserju mobitelov in ti enostavno počisti konektorje.
 

HrabiaMol

Fizikalc
28. jul 2007
1.400
1
38
Enak problem sem imel z nokio na telerayu. Nauk zgodbe?
Ko bom naslednjič probaval uveljavljati garancijo, bom aparat najprej odnesel na čiščenje nekam, potem pa k uradnim nategunom. V čisto vsakem telefonu so sledi vlage in to je zelo priročno za zavrnitev garancije.