Ugašanje "vročega" dizla

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.803
113
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Nisem takšen ljubitelj in poznavalec bencinskih hlapov, niti me podrobno ne zanimajo že kar nekaj časa. Ekonomika pač. Se mi ne splača ukvarjati z bencinarjem.

Sem pa prepričan, da boste večni zagovorniki bencinarjev zmogli toliko hrbtenice, da boste iz lastnega podrobnega poznavanja tematike bencinsko gnanih motorjev znali izbrskati nekaj primerkov, ki niso ravno v ponos. Samo ne mi trditi, da so vsi bencinarji super duper in da med njimi ni ponesrečenih motorjev. No, trdite lahko, itak si sami krepite ali rušite kredibilnost.
Ne trdim tega, da pri bencinarjih ni problematičnih motorjev, Vendar je precej lažje našteti hudo problematične dizle kot pa bencinarje.
smile-1.gif

In sam imam tudi dizla doma, tako da nisem zagovornik bencinarjev. Se pa nasmejim tistim, kateri kupujejo dizlarje za recimo 15k km letno od tega večinoma za jajčkanje po par km. In kot si že ti napisal: za dolge fure pride v poštev zgolj dizel po vseh računicah. Razen, če se ti da eksperimentirat s plinom.

Ima pa darjan prav, tako da najbolje, da nehamo. Saj se mi zdi, da oba isto misliva.
nahrung002.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
...in kot da z bencinarjem ni nekih izrednih stroskov. Pravtako crkujejo injektori, katalizatorji, vzigalne tuljave,.....
potrebno je menjat svecke, kable,lamda sonde....
Injektorje ima tudi dizel (in crkujejo velikovečkrat kot pri bencinarjih), katalizatorje tudi, imajo še svečke za predgretje, več črpalk ...
Lej, čim je turbo, je potencial za crknit veliko večji.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Plin zahteva servise, na 15000 km? Ne vem, bo kdo drug povedal. Evo, jaz poknem na leto okoli 60.000 km. Že tako mi gre na jetra to, da moram 2x letno na servis, 1x letno kupit nove gume in še kaj. Zdaj pa si predstavljaj še plin in vzdržvanje instalacije.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:

Toliko kot plačaš več ob nakupu tudi iztržiš pri prodajni ceni.
Poraba je realno za tretjino nižja od primerljivo močnega bencinskega motorja pri enakem modelu vozila.
Ne vedno (oz. redko). 2 jurja razlike se premeni v mogoče jurja ... In podobno.
Tretjina? samo pr najvarčnejšpih (4 vs 6 ali podbno). Potem prideš do malo bolj zmogljivih in je 6 vs 8 ali 8 vs 10 ...
Paše veliko je odvisno od tega, kje se voziš.
Posploševat ni dobro.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.803
113
Sam vidim največji problem dizla v kratkih furah. Zaradi večje učinkovitosti se namreč bistveno dlje segreva in v tem primeru doseže bencinar precej prej optimalno temperaturo in normalno porabo. In do takrat je razlika v porabi najmanjša.
Se sam še prekleto dobro spominjam 2.2 HDI-ja, kateri je mrzel žrl cca. 10 litrov. Po kar nekaj km je potem poraba padla na normalno raven.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.228
7.039
113
razlika je tudi od modela do modela, eni imajo ketno (tako bencin in dizli) in pride velik servis veliko pozneje, vmes pa se menjuje le olje+filter in potrošni material, ki je pa odvisn od vožnje.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Tisto prvo. Valjda dobiš manj nazaj. Približno toliko manj, kot si izgubil pri celotnem vozilu v odstotkih. Ampak nekateri pišejo kot da plačaš 2 jurja več za dizel, nato pa ga prodaš po enaki ceni kot bencinarja. Razlika je pri nakupu in prodaji.

Ti povem kar mojo računico. BMW mi cuza okoli 6.8 litra dizla na 100 km. Letno je strošek goriva 4.100 litrov. Recimo da je to okoli 4.200, 4.300 EUR. Naj še povem, da je moja poraba višja kot jo dosegajo v povprečju ostali, predvsem zaradi težje noge na plinu.

2000 ccm bencinar bi mi žrl pri mojem stilu vožnje vsaj dva in pol litra več. 5.600 litrov. To je 1.500 EUR razlike v ceni goriva na leto, če k temu prištejemo še razliko bencin dizel bi bila razlika še večja, ampak ne bom.
Pri konkretnih kilometrih prihranek je, ni pa takšen, da bi človek s tem obogatel. Glede glasnosti pa je prav pri dizlih pomemben rang vozila. Kakšen dizelski Clio rohni veliko bolj naglas kot dizelski BMW, Audi ali Mercedes. Res pa enako pravilo velja tudi pri bencinarjih in bencinarski BMW je zagotovo bolj tih kot dizel. To je nesporno, res pa je, da so izhodišča nižja in pri dobrem avtu je tudi dizel lahko glede glasnosti in tresljajev povsem znosen, vsaj veliki večini.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
ok malo smo zalutali
smile-1.gif


u glavnem prej sem imel 1.6 benz v reno laguni, zdaj 2.0HDi v P407, laguna mi je pila 9 litrov, P407 prvi tank po BC 7 litrov(glede na volumen tanka in prevožene km mu za enkrat kar verjamem), stil vožnje je isti. Zdaj mislim da laguna in P407 spadata v isti rang vozila, ampak laguna na AC je nekajkrat glasnejša znotraj kot P407. V peugeotu se dejansko da z normalno glasnostjo pogovarjat na AC pri hitrostih 160+km/h.

Kupil sem pa dizel, ker na splošno težko dobiš bencinca pri nas rabljenega, kaj šele da bi lahko izbiral med njimi glede na ohranjenost in opremo. Naredim pa recimo 25000km na leto. In ker so bili prej vsi avti non turbo bencinarji me je pač samo zanimalo, kaj je treba pazit. In pač skoraj edina stvar je, da ga ne teram hladnega oz. da pač gledam na to a je že zagret ali ne, kar pri bencincu ni bilo preveč treba, ker je bil itak že po prvem kilometru vroč...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.803
113
Pošteno napisano.
467716-post_slo.gif

Zdej pa čakam še kljukce z 10k km letno, da ''utemeljijo'' svojo izbiro.
grin1.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Jap, saj je čisto simpl. Prvih 5 km ga ne teraš, zadnjih 5 km pa prav tako ne. Če pa že, potem ga pustiš kakšno minuto v štandgasu preden ga ugasneš.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.803
113
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
To je moja utemeljitev
Tudi pošteno povedano. Pač tvoja preferenca in zato imaš dizla.
Si eden redkih, da si ne izmišljujejo vse živo, da bi ''utemeljili'' izbiro dizla. Vsekakor spoštovanja vredno.

Še malo off, ampak moram: zadnjič srečal bivšega sovaščana z Ibizo dizel letnik 2002. Prišel na pokopališče (4 km od doma). Tista zadeva je tako ropotala, da so se po moje vsi mrliči preobrnili v grobu
grin1.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Pošteno napisano.
467716-post_slo.gif

Zdej pa čakam še kljukce z 10k km letno, da ''utemeljijo'' svojo izbiro.
grin1.gif

Takšni izbire dizla ne morejo utemeljiti. Zelo enostavno. Podlegli so modi in temu, da si niso prej vzeli kalkulatorja v roke za pet minut (če so bolj počasnih misli).

Jaz recimo do 40.000 km ne bi niti pod razno razmišljal o dizlu. Raje plačam jurja ali dva manj za bencinarja, prihranim še nekaj malega na servisih in kasku, ne cvikam zaradi turbine, Bosch pumpe in greznice, ki jo v SLo prodajajo pod oznako dizelsko gorivo.

Še nekaj: nakup rabljenega dizla, ki je vozil po SLO, je izjemno tvegan. Si upamo to priznati? Praviloma kratke relacije, slabši odnos do servisov kot recimo v Nemčiji, previjanje kilometrov, slabše gorivo. Jaz recimo ne želim v SLO voženega rabljenega dizla. Ne kupim, razen če mi dajo konkreten popust. Raje kupim voženega v Nemčiji in še to kvečjemu pri dražjih ponudnikih, ne pa pri lokalnih prodajalcih, ki gor kupujejo zgonjena vozila, sami previjajo kilometre in imajo običajno v radijusu 100 metrov še avtokleparja, ki ima dovolj dela vsakič, ko pride šleper z rabljenimi dizli iz Nemčije.

Ampak slovenski kupec kupi vsak šrot. Problem mu je potem po solidni in korektni ceni prodati zares dobro rabljeno vozilo in to je tragedija, s katero se soočam, vsakič, ko prodajam svoj rabljen avto za katerega vem, da je brezhiben in vzdrževan v nulo, kupljen pa tudi po konkretni ceni, a z razlogom. Pri prodaji pa konkuriram raznim malim uvoznikom, ki mlajši avto (steran) prodajajo za manj denarja in s tem še dobro ohanjenim zbijajo ceno.
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Lepo je, da zapraviš tudi manj časa na črpalkah, ker ni treba tako pogosto tankat. Čas je denar.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
zato sem jaz večinoma gledal privat ponudbe in ne teh raznih imam.500m2.prostora.postavil.bom.ograjo.in.prodajal.avte.iz.italije.in.nemčije.com
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.803
113
No vidiš, da isto razmišljava. Se z vsem strinjam razen s tem:
Citat:

Še nekaj: nakup rabljenega dizla, ki je vozil po SLO, je izjemno tvegan. Si upamo to priznati? Praviloma kratke relacije, slabši odnos do servisov kot recimo v Nemčiji, previjanje kilometrov, slabše gorivo. Jaz recimo ne želim v SLO voženega rabljenega dizla.
Za avte, katere jaz gledam je ponudba tudi v Slo zelo velika in precej realna. Recimo je vsaj 30% avtov starih 3 leta z npr. 150k+ km. In to popolnoma realni km, redno servisirani na pooblaščencih, kar se vse da preverit. In ti niso bili voženi na kratke fure.
smirk-1.gif

Tako da, tudi v Slovenij se da dobiti kaj poštenega, je pa res, da ni dobro gledat najcenejših stvari na trgu.
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Tebi so se dizli očitno zelo zamerili, tako kot meni bencinar. In kar se tiče rednih servisov, so cene dizel- bencinar približno enake,vsaj pri znamki, ki jo jaz vozim.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Morda. Morda pa drži tudi to, da imajo uvoženi dizli iz Nemčije nižjo ceno ker vse več ljudi meni, da so zgonjeni. To je posledica dela raznih privatnikov, ki prodajajo takšna zgonjena vozila in kupci to prej ali slej spoznajo, javno napake ne priznajo, se pa pametneje odločajo pri naslednjem nakupu.

Jaz sem pri zadnjem nakupu doživel šok. Gledam praktično enako vozilo pri BMW v Nemčiji. Seveda eno leto garancije, realni kilometri, solidno. Cena, ki bi me prišla, če bi ga pripeljal v SLO, bi bila mogoče dobrih 2.000 EUR nižja od tiste, za katero sem potem enako vozilo kupil pri nas. Potem pa pogledam cene raznih preprodajalcev in vidim, da enako stara vozila enakega tipa in opreme preprodajajo skoraj ceneje, kot je bila cena v Nemčiji. In potem se človek vpraša, koliko za boga je takšen privatnik odštel za tisto vozilo v Nemčiji in v kakšnem stanju je bilo. Dejstvo je, da je moral priti do avta vsaj 4.000 EUR ceneje kot pa ga prodaja v Nemčiji BMW. Lahko si le mislimo, v kakšnem stanju je bil.

Seveda pa ti potem ponudba takšnega privatnika vpliva na cene vozil na trgu, poleg tega pa še na imidž vozil, uvoženih iz Nemčije. Pa niso vsa enaka, le da je to praktično nemogoče razložiti kupcu ker ima pred očmi ponudbo privatnikov in že iz inata spušča ceno čeprav morda potihoma ve, kje je haklc.

Rešitve tega problema še nisem odkril.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Tebi so se dizli očitno zelo zamerili, tako kot meni bencinar. In kar se tiče rednih servisov, so cene dizel- bencinar približno enake,vsaj pri znamki, ki jo jaz vozim.

Niso se mi zamerili. Sem že napisal, da nisem imel z njimi nobenih omembe vrednih težav, nekaj prihranka je, dinamika in navor dizel motorjev mi je všeč. Res pa je, da imam toliko kilometrov letno, da se mi dizel že splača. Pri manj kilometrih pa nanj ne bi niti pomislil. Moti pa me kultura slovenskih podjetnikov, ki prodajajo uvožena vozila iz Nemčije in rušijo cenovna razmerja.