He he! Vrhunsko napisano!
Večina problemov z dizli je itak posledica slovenske mentalitete. Hočejo imeti fini avto zaradi sosedov. Za dobrega, novega ali malo rabljenega ni denarja. Potem pa gredo v sosednjo vas, kjer je bivši šofer viličarja udejanil svojo firmo, ki se ukvarja s preprodajo zgonjenih vozil iz Nemčije. Lokacija je bivši travnik, na njem nekaj makadama, malce poceni kovinske ograje ter utica s pisarno, v njej džek od lastnika in njegova joškasta asistentka, v prejšnjem življenju kelnerca v železniškem bstroju, kjer so njene mlečne žleze hotljivo opazovali zgarani delavci in ob tem vertikalno drknili flaško Laškega piva.
Tisti Passat z domnevno 90.000 km je svojo mladost doživel že leta 2005, ko je še veselo dihal in vriskal s prvotno turbino pri 120.000 km. Leta 2009, konkretno 13. marca, ga je kupil naš velepodjetnik, se zazrl v napis 314.233 km in se odločil, da se da čas vrteti tudi nazaj. 50 EUR kasneje je števec kazal le še 89.575 km, ravno dovolj, da ni točno 90.000.
Naš vrli sosed je vesel, turbina pa ne. In prej ali slej vse stera v tri krasne ter naredi harakiri in se razæehuka, pri tem pa povyroči nujno generalko.
nasvet: kupujte kakovostne, drage, rabljene avte in ne bo problemov. Pa redno jih servisirajte.