Ugašanje "vročega" dizla

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Mehanik mi je rekel, da mora zamenjati ''psa'', ''ježa'', v glavnem poimenoval je kot eno žival, he, he,... se je pa zgodilo, da ti kontakti niso spustili in je nekaj še delalo kljub izklopu motorja. Podobno, kot opisuješ ti. Nekajkrat se je posledično izpraznil akumulator, preden sem sploh opazil, da je kaj narobe. Avto je bil E39 530d.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Fantje, jaz se na to brnenje ne bi zanašal. Moj Prius brni, tudi ko je izključen, pa nima turbača.
smile-1.gif

Skratka, če imate vozilo s turbo polnilnikom, zadnje par kilometrov lepo lagano vozit, pa še na parkirplacu avto pustit laufat v prostem teku recimo pol minutke in šele nato izklopit. Po teranju, pa seveda pustit motor laufat tudi do tri minute.

Ogo
 
Nazadnje urejeno:

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Pri Peugeotih je dobro to recimo, da imajo tudi kazalec za temperaturo olja in točno veš, kakšno je stanje glede temperature, pa ni važno, al so bencinarji al dizli. Moj 406 Coupe Hdi tudi brni včasih, ko ugasnem motor, brni pa tudi, če ga vžgem hladnega, pa recimo dela 2 minuti in ko ga ugasnem, brni še kakih 30 sekund. Morda kdo ve, kaj bi bilo to?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Fantje, jaz se na to brnenje ne bi zanašal. Moj Prius brni, tudi ko je izključen, pa nima turbača.
smile-1.gif

Skratka, če imate vozilo s turbo polnilnikom, zadnje par kilometrov lepo lagano vozit, pa še na parkirplacu avto pustit laufat v prostem teku recimo pol minutke in šele nato izklopit. Po teranju, pa seveda pustit motor laufat tudi do tri minute.

Ogo

Ne kupujte turbakov, pa bo ... Ker recimo za Toyoto je "teranje" vse kar je nad 100 km/h (tako piše v navodilih), pa je treba potem 3 minute počakat ...
Lepo en navaden bencinar, pa ni teh problemov (pa prej se segreje, pa pocebni servisi pa ...)
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
To povzroča impotenco
bonk.gif


Najbolje je, da dizel kar nonstop laufa in se ga sploh ne ugaša
bonk.gif


Če pa avto "crkne" (turbina ali karkoli) ker ga ugasnem ga pa samo na odpad peljem. Mogoče pa crkujejo ravno zato ker ljudje toplo vodo odkrivajo.

Imam dizla ga ne šparam, gonim, lepo vozim, ugašam prižigam skratka vozim se kot človek, avto pa dela kot avto
tongue-1.gif


Malo za šalo malo zares, raje se posveti kakšni ljubici namesto blesavemu avtu. Če ti crkuje ker vročega ugašaš ga pa na odpad odpelji ali pa nekaj takega.

LP
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
He he! Vrhunsko napisano!
Večina problemov z dizli je itak posledica slovenske mentalitete. Hočejo imeti fini avto zaradi sosedov. Za dobrega, novega ali malo rabljenega ni denarja. Potem pa gredo v sosednjo vas, kjer je bivši šofer viličarja udejanil svojo firmo, ki se ukvarja s preprodajo zgonjenih vozil iz Nemčije. Lokacija je bivši travnik, na njem nekaj makadama, malce poceni kovinske ograje ter utica s pisarno, v njej džek od lastnika in njegova joškasta asistentka, v prejšnjem življenju kelnerca v železniškem bstroju, kjer so njene mlečne žleze hotljivo opazovali zgarani delavci in ob tem vertikalno drknili flaško Laškega piva.

Tisti Passat z domnevno 90.000 km je svojo mladost doživel že leta 2005, ko je še veselo dihal in vriskal s prvotno turbino pri 120.000 km. Leta 2009, konkretno 13. marca, ga je kupil naš velepodjetnik, se zazrl v napis 314.233 km in se odločil, da se da čas vrteti tudi nazaj. 50 EUR kasneje je števec kazal le še 89.575 km, ravno dovolj, da ni točno 90.000.

Naš vrli sosed je vesel, turbina pa ne. In prej ali slej vse stera v tri krasne ter naredi harakiri in se razæehuka, pri tem pa povyroči nujno generalko.

nasvet: kupujte kakovostne, drage, rabljene avte in ne bo problemov. Pa redno jih servisirajte.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Obstaja tudi sosed, ki je svojega turbača kupil z 0 km. In ga gnal in gnal in nič turbince hladil. Pa je en dan slednja rekla, adijo, raje si drugega najdem ...
smile-1.gif


Ogo
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ja, obstaja pa tudi sosed, ki se zaveda, da last in uporaba avtomobila nekaj stane in se ne sekira, če vsake kvatre za servis plača 1000 EUR. Itak ne vozi jugeca temveč nekaj, kar je že v osnovi neprimerno boljše ter dražje vozilo.

Dizel ima prednosti, tveganja in ceno. če ne tolčeš 40.000 km na leto si ga ne kupiš. So pa seveda v SLO pametnjakoviči, ki si kupijo turbodizla za vožnjo po mestu, na nekaj kilometrskih relacijah.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:

Imam dizla ga ne šparam, gonim, lepo vozim, ugašam prižigam skratka vozim se kot človek, avto pa dela kot avto
tongue-1.gif



a to ti mislš služben avto (beri: rešilc)?
grin1.gif

NE AMPAK SVOJEGA !

Rešilec dizel se pa ganja po avtocesti gor pa dol pa crkuje nonstop. Vedno dela na istih obratih, ne ugaša se ga prav veliko, vedno laufa na mestu... saj pravim, bolj ga božaš bolj zajebava. Raje božajte kakšne babe !
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.652
113
Sem dal že kar nekaj masterjev......jumperjev.....pa 2 fiata kva sta že kombija.....vsi so se gonil pa noben ni crknu zarad turbine!
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Avto je treba gonit kot obstreljenega merjasca. Resno. Jaz vse moje avte teram, pritiskam na gas, pospeški, občasno top hitrosti, dinamika, zaviranje, nato gas, ovinki. Skratka, avto je zame predmet in se mi niti najmanj ne smili. Zanimivo pa je, da s tako voženimi avtomobili nisem imel nobenih resnih težav ne jaz, ne tisti, ki so jih kupili za mano.

Upoštevam le 3 zlata pravila

1. kupi nov ali malo rabljen avto z malo kilometri in relativno visoko ceno
2. redno servisiranje, praviloma pred potekom servisnega intervala (recimo na 25.000 namesto na 30.000)
3. ne teram hladnega motorja.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.652
113
No ja.......prov pretiravat pa izživljat se tud ni treba!

Pozabil dodat......pr vsakem kombiju se je nakonc lepo na easy pr pržgani mašini še lepo potni nalog zaključlo da se je "shladil"
wink-1.gif


Pa mrzuga se tud ni neki stiskal!
 
Nazadnje urejeno:

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Sem dal že kar nekaj masterjev......jumperjev.....pa 2 fiata kva sta že kombija.....vsi so se gonil pa noben ni crknu zarad turbine!

Meve,, vsi imamo težave s 2.5TDI mašinami nevem slaba serija ali kaj
confused-1.gif
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Avto je treba gonit kot obstreljenega merjasca. Resno. Jaz vse moje avte teram, pritiskam na gas, pospeški, občasno top hitrosti, dinamika, zaviranje, nato gas, ovinki. Skratka, avto je zame predmet in se mi niti najmanj ne smili. Zanimivo pa je, da s tako voženimi avtomobili nisem imel nobenih resnih težav ne jaz, ne tisti, ki so jih kupili za mano.

Upoštevam le 3 zlata pravila

1. kupi nov ali malo rabljen avto z malo kilometri in relativno visoko ceno
2. redno servisiranje, praviloma pred potekom servisnega intervala (recimo na 25.000 namesto na 30.000)
3. ne teram hladnega motorja.

467716-post_slo.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.652
113
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Meve,, vsi imamo težave s 2.5TDI mašinami nevem slaba serija ali kaj
confused-1.gif

Master 2,2dCi (90KM) .....Fiat 2.8D......Jumper 2.8HDI
smile-1.gif