Toyota CH-R

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Jah, če se prepričan usedeš v avtu te pač avto nikoli ne bo prepričal, so pa tudi različni Toyotini hibridi, močnejši švohnejši, bolje ali slabše zvočno izolirani, princip delovanja je pa res v vseh podoben.

V glavnem ne poznam osebe, ki je dalj časa živela s hibridom, da bi rekla da gre nazaj na klasiko, žena se je sedaj en teden bila primorana vozit s Pasatom in nima nič pozitivnega za povedat čez njega.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.529
4.638
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Jah, če se prepričan usedeš v avtu te pač avto nikoli ne bo prepričal,

Podobno velja tudi za tiste, ki trdijo, da je hibrid svetlobna leta pred ICE motorji...pa ni in to je ta žalost.

Poglej kaj mi gre na živce. Poslušam zagovornike hibridov o izjemnih plusih hibrid tehnologije. Avto je baje za vozit bombastičen, ekološki, skratka izjemen in ICE motorji so proti hibridu katastrofa (khm, pustimo, da je glavni del hibirda še vedno ICE motor...khm).

In s pričakovanjem se usedeš v obupno grdo kanto od Toyote s hibridom, ki naj bi bil med najbolj razširjenimi, dostopnimi in naprednimi trenutno na trgu. In sledi....razočaranje. O izjemni vozni izkušnji ni ne duha in sluha, pospeškov (elektro motor potegne avto v pogon) ni. Avto je s kombinacijo elektro motorja, baterije IN ICE motorja ekološko bolj oporečen kot navaden avto z le ICE motorjem. Poraba NI nižja, pri nekaterih načinih vožnje je celo višja (podhranjen ICE motor).

Razumem, da s hibirda ne bi šli več na navaden motor, ampak ne zato, ker je svetlobna leta boljši, pač pa zato ker kaj dosti razlike ni in jim je popolnoma vseeno. In vse to skupaj je čista žalost za kao tehnologijo sedanjosti in prihodnosti, ki naj bi bila po pričevanju nekaterih izjemno napredna in boljša od ICE.

Zato pa...nehajte s hibridi, ker si proizvajalci samo mašijo luknjo do elektra z njimi. Naj se vržejo vsi v elektro in druge vzporedne opcije (vodik,...) in to je to.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Glej, ti si po duši traktorist in traktoristi ne morete razumeti, da obstajajo ljudje, ki dizlov iz določenih razlogov ne marajo in obstajajo celo ljudje, ki jim je mar za ekologijo. In nima to nobene veze da si “in”. Jaz npr. Več ne kupim dizla, pa če mi pije 2l in gre 300kmh. Tako da če bi se zdaj htel it šparanja, je hibrid prva izbira. Na traktorjih sem se že dovolj našparal.
Sem pa bil prejšnji teden na službeni poti en dan s hibridom, en dan z zetorjem. Hibrid je poezija, ko moraš potem naslednji dan z traktorjem it, te je groza. Nekultiviran motor, start stop rabi duplo časa da se nazaj vklopi, vsakič seveda cel avto lepo pretrese, pač klasika traktor simptomi. Sreča je bila nepopisna, ko sem se nazaj v hibrida presedel.
Ker že ti obvladaš psihoanalizo tako kot cucek vožnjo avtomobila
evil.gif
, si bom dovolil en komentar na tvojo bruharijo.
Citat:
Uporabnik Steve pravi:Jaz npr. Več ne kupim dizla, pa če mi pije 2l in gre 300kmh. Tako da če bi se zdaj htel it šparanja, je hibrid prva izbira. Na traktorjih sem se že dovolj našparal.
Tole v rdečem tebi onemogoča, da bi na zadevo gledal neobremenjeno in objektivno. Točno to, kar sicer meni očitaš
hysterical-1.gif
. Kdor me pozna v živo, ve da si se sicer zelo potrudil pri ciljanju s scanjem, ampak ti je močan nasprotni veter vse nazaj po tebi serviral.
Čisto btw.: na podlagi MOJEGA mnenja (pa ne SUBJEKTIVNE bruharije ampak OBJEKTIVNEGA mnenja) se je že kar nekaj ljudi odločilo za HIBRIDA. In skeširali so svoj denar, ne pa nek keš od firme za službena kola. Toliko o tvojem scanju in kvaliteti psihoanalize ter prepričanem traktoristu.
hysterical-1.gif


Bom še enkrat tole napisal: s tem ko vi kvazi ekologi in ''ljubitelji'' EV-jev/hibridov popolnoma napačno predstavljate določene lastnosti hibridov/EV-jev, delate prekleto slabo uslugo ugledu EV-jev/hibridov med populacijo ljudi, ki jim dol visi za avto.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
mene prepriča do zdaj tole S560e, milijon konjev maš pa 50km elek. dosega. € treba na kup dat pa da vidimo.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
se moram žal strinjat. Je ker relativna žalost da nekega hudega preskoka v zadnjih 20 letih se ni naredilo na porabi...

v bistvu je ful preskok samo celo sliko je treba pogledat. Poglej koliko so motorji močnejši in avti težji. Poraba je pa nižja. Zdaj če bi bli moderni avti težki 900 kil kot so bli 20 let nazaj bi bla poraba še nižja.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Citat:
Uporabnik Janez40 pravi:
Poraba NI nižja, pri nekaterih načinih vožnje je celo višja (podhranjen ICE motor).

Povej mi nekaj o porabi.
Fiat croma 1.9mjet 120 konjev povprečje 6.7 nekje. Prius+ povprečje 5.7. V glavnem pol mesta pol regionalke.
Fiat croma mesto tam okoli 7.5, Prius+ mesto 5-5.2
Fiat croma ac 135kmh tempomat okoli 6.2 prius+ 5.8 nekje.
Fiat croma 3 osebe na srfarijo polno naložen avto in 4 deske na strehi. tempomat 110kmh. poraba 7.6, Prius+ 6.3.

Res da imam hibrida samo 6 tisoč kilometrov ampak v prav vseh pogojih mi pije majn kot prej Croma. Razen pri 150kmh na AC ali pa če ga tišim poln gas na Roglo.
In kot je blo zgoraj omenjeno ja dejansko smo ljudje na tem svetu ki nam gre dizel in ropotanje že na [cenzura]. Jaz vem da s svojim denarjem dizla ne kupim več. Raje vlivam 2x več bencina v avto če je treba kot pa, da vozim spet traktor.
To kaj pa kupujejo in vozijo ostali pa mi je gladko vseeno.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Nekaterim se ne splača razlagat, ker živijo v svojem svetu.
Vozim zadnjo generacijo Priusa, ki ima po vseh testih dosti boljši hibridni sklop v primerjavi s prejšnjo generacijo, enakega ima tudi CH-R. Prej sem vozil dizla s turbino, VAG-ov 1.9TDI PD, ki naj bi bil oh in sploh motor po mnenju nekaterih fanatikov.
Drži, da Prius nima nobenih pospeškov, ampak samo dokler ne najdeš tipke drive mode in voziš izključno v ECO modu. Ko preklopiš v power mode zna biti prekleto poskočen, tudi pri AC hitrostih. Radarski tempomat je zakon. Poraba ne naraste tako zelo. Za vožnjo po mestu je pa ECO mode precej udoben, čisto dovolj potegne. Glede porabe pri hibridi pa je tako, da moraš gledat dolgoročno povprečje, ker mu izredno niha glede na konfiguracijo terena kjer voziš. Zna biti zadeva prekleto varčna. V povprečju pa je pri meni nekaj čez tretjino vožnje na elektriko, kar veliko pove. Pa tukaj ne gledam skozi na indikator, kako bom prišel v EV.
Z dizajnom je pa tako, da imajo vsake oči svojega malarja. Meni je tudi dizajnersko všeč. Bombončkov je pa veliko več kot pri primerljivi makini iz opevane VAG grupe.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Janez40 pravi:
Ko se usedeš v boljši avto z dizlom (zanimivo, da ne trese, ne ropota), ki naj bi bila tehnologija kremenčkov, se res vprašaš kdo je tu nor.

Definiraj "boljši avto" ... Ker takih, ki ne resejo in ne ropotajo, je hudo, hudo malo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Janez40 pravi:
Na koncu pogledaš porabo in se zjokaš, ko ugotoviš, da je isto kot z navadnim motorjem oz. minimalno manj.

Evo, iz prve roke: Verso 1.8 (bencinar) je imel porabo malo čez 8 (povprečje par let). Dizel, ki je bil vmes v istih pogojih v uporabi, je imel malo čez 6 (kar je pa čisto vseeno, ker dizla pač ne bi imel). Hibrid ima okroglih 4.
Meni se splača.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.415
2.372
113
Pomurje
Ksz

Dizel vozniki ste teoretiki pri vožnji hibridov. Vozniki hibridov smo praktiki obojega.
Seveda imate teoretiki vedno prav.
 
Nazadnje urejeno:

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Prepričujete prepričanega (Janez40).
smile-1.gif

Meni je najbolj zanimiv pogled janeza in ostalih traktoristov na porabo: ce hibrid pije isto kot dizl, se potem po defaultu izbere dizla. Ceprav je smrdljiv, ropotuljica, problemi so predprogramirani, zastruplja okolje, se ga vzame pred hibridom. Niti nocem razumet
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Fora dizla je bila v navoru oziroma krivulji navora. Za to je bila zaslužna turbina. Danes je s turbo bencinarji ta prednost dizla izginila. Avto s konstantnim navorom od nizkih hitrosti je veliko bolj udoben za vožnjo, kot tisti, ki oživi šele pri rdečem polju. Hibridi pa imajo zaradi elektromotorja konstanten navor še pri nižjih hitrostih.
Moram pa še eno zadevo v prid hibridu napisat vožnja je veliko manj stresna kot vožnja z avtomatikom, od ročnem menjalniku pa nima smisla izgubljat besed.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Moram pa še eno zadevo v prid hibridu napisat vožnja je veliko manj stresna kot vožnja z avtomatikom, od ročnem menjalniku pa nima smisla izgubljat besed.

In kaj točno je stresnega pri vožnji z ročnim menjalnikom
smile-1.gif
?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:

In kaj točno je stresnega pri vožnji z ročnim menjalnikom
smile-1.gif
?
Predsem vožnja po mestu, med semaforji in v zastojih je užitek z ročnim. Kuplonga not ven prva druga itd. In ni konca. Meni ni večjega užitka kot to. Fuk je nula v primerjavi. Med tem, ko pri avtomatiku je pa trplenje. Vse kaj moreš je spuščanje bremze in dodajat gas.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:

In kaj točno je stresnega pri vožnji z ročnim menjalnikom
smile-1.gif
?
Predsem vožnja po mestu, med semaforji in v zastojih je užitek z ročnim. Kuplonga not ven prva druga itd. In ni konca. Meni ni večjega užitka kot to. Fuk je nula v primerjavi. Med tem, ko pri avtomatiku je pa trplenje. Vse kaj moreš je spuščanje bremze in dodajat gas.
Ko maš pa autopilota je pa gas bremza čista jeba. Jest pravm čez osebnega šoferja ga ni.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Menjaj na avtomatika, po možnosti hibrida, pa bo vse jasno.
wink-1.gif
Sem že vozil kar nekaj avtomatikov (tudi hibrida) in nič ne rečem, je difinitivno bolj na komot sploh pri jajcanju po mestu. Ampak stres? Stres je kvečemu zaradi bedarij, ki jih folk dela po cesti ne pa zaradi hibridnega/dizel/bencin/elektro karkoli že pogona. Sploh primerjava hibrid vs avtomatik, kot da ni večina hibridov avtomatikov. Če že, je večja razlika v tem, ali ima avto radarski tepmomat ali ne kot pa to, ali gre za hibrida v primerjavi z bencin/dizel avtomatikom.