Mene prav fascinira, kakšne ultra poznavalce imamo tukaj na Alterju. Ker zanimivo, da jaz nimam izkušenj, da so marsikje polovičarji. Ja, najdeš tudi take in kaj potem? Si bedak, če tam kupiš avto. Greš drugam, saj jih je polno. In greš tam, kjer meniš, da si tvoj denar zaslužijo.
Da bi pa jaz igral vseveda in šolal prodajalca, mi pa tudi na pamet ne pride. Ampak nekaterim je to očitno vrhunec življenja. Namreč sam dobro vem, kaj rabim, če mi kaj ni jasno, grem s prodajalcem čez, si vmes pustim svetovati, ampak pri tem ne mislim pametovat, če vidim, da prodajalec svira kur... ali pa me hoče nategnit z nečim, kar ne rabim. Mu normalno rečem, to me ne zanima, se zahvalim in grem drugam, kjer bo prodajalec ravnal z mano korektno. Ne se mi prilizoval in ne vem kaj delal, ampak bil korekten. To je vse kar rabim.
In se strinjam, da ima Toyota zelo nepregledno spletno stran.
Ne nabijaj, ker nikjer nisem napisal, da "šolam" prodajalce. Ponavadi ne rečem kaj veliko ali pa samo dodam kakšno besedo.
Ja, se pa res velikokrat zgodi, da o določenem izdelku dejansko vem več kot prodajalec, ker preden grem kakšno tehnično reč kupovat jo prečešem "po dolgem in po čez". Tako recimo v SLO sploh niso vedeli prodajalci toyote, da JBL ozvočenje obstaja pri Corolli - dokler jim nisem poslal linka in vprašal ali se to da dobiti. Potem so kontaktirali uvoznika in je zadeva stekla bp.
Aja, pa da dodam še to , kar zame pomeni šalabajzerstvo. Obrazci, ki si jih sami predpišejo neizpolnjeni ali pa površno izpolnjeni. Tudi delovni nalog spada sem pa še kaj. Pač poklicna deformacija, jbg.