Prepričan sem, da če politika ne bi spodbujala zelenega prehoda in EV, bi bil delež EV signifikantno večji. EV je (še posebej za povprečnega Janeza) boljša in udobnejša izbira od ICE. Ampak, ker to podpira EU, bomo pa (povsem po definiciji besede) iz inata proti.
Sem tako razmišljal in žena kupila za drugi avto v družini. Zdaj ta EV dela 80% vseh kilometrov od obeh.No, tukaj se moram oglasit. Ko nekomu rečeš, da ni noben faktor, to dejansko govoriš 80% ljudem. Tako, da kdo je nek faktor tukaj zdaj nebi raje diskutirali.
Da nebo pomote, ko bo zdajšnji bencinar šel v pokoj, bo verjetno tudi pred mojo hišo stal EV kot drugi avto. Ampak, kot sem rekel, ko bo bencinar šel v pokoj. In to je nek normalen prehod, in ne prehod s pištolo na čelu.
Nisem bil vprašan, pa vseeno:Pa se enkrat: vozi smrdlivca in isto pusti ostalim, da vozijo kar zelijo. Kot je brati se nihce tu ne vtika vate in ti sili karkoli. Pa se enkrat: cesa se tako bojite, deci?
Vsaka sprememba pa pride z rezilientnostjo tistih, ki hočejo status quo, zato je treba "pomagat". Slovenci smo po tem dobro znani, konec koncev, ce ne bi bilo tako zagamani, nas ne bi vec bilo.
Nisem bil vprašan, pa vseeno:
Nek strah je tudi v tem, da ne bo šlo se voziti v tistem kar bi si vsaj nekateri želeli. In eden od vtikov je, da smrdljivca ne boš mogel več nadomestiti z novim.
Uf, tukaj je pa težka zmešnjava glede vzroka in posledice.Tud k je Nokia propadla je Ajfon prsu. O tom potom, zaenkrat ni se nic drugace kot samo to, da 'deci' v luft skacejo, prestraseni hujs k babe. Ce ne verjames, beri ta forum, imas vse crno na belem.
Ker sem pisal o podpori politike, ki je ukrep in ne politikov, (ki vplivajo in čivkajo) sem imel v mislih predvsem subvencije.Podpora politike ni v gofljanju in pisanju civkov. Je kar bolj konkretna - v subvencijah in olajsavah. Brez tega bi bila prodaja EV neobstojeca.
Vsaka sprememba pa pride z rezilientnostjo tistih, ki hočejo status quo, zato je treba "pomagat". Slovenci smo po tem dobro znani, konec koncev, ce ne bi bilo tako zagamani, nas ne bi vec bilo.
Uf, tukaj je pa težka zmešnjava glede vzroka in posledice.
Ker je iPhone (pa ni bil samo iPhone, so bili še drugi zraven) prišel, je Nokia propadla.*
Kar je naraven proces (v tržni ekonomiji). Nekako pa ni takšnega naravnega procesa pri avtomobilih. Če bi bil, bi se zeleni prehod zgodil sam od sebe (ki bi ga samo pospešili z malo subvencijami in hitro zaključili z dajatvami na stare tehnologije).
*iPhone je bil predstavljen 2007.
Nokia je bila 2008 še na vrhu, potem pa je bil prosti pad.
In co2 se bo v svetovnem merilu zmanjšal za koliko? Če mene vprašaš za kakih 5% v plus. Povdarjam, v plus. Kitajc ne jebe co2, vi pa še vedno drkate...Šef evropskega velikana o ceni električnih avtov leta 2030
„Trudimo se proizvajati avtomobile po dostopnih cenah, vendar nas evropska zakonodaja omejuje," je v intervjuju za nizozemski spletni portal tijd.be dejal šef skupine Renault Luca de Meo. Italijan spregovoril o evropski zakonodaji in kaznih, ki ovirajo evropsko avtomobilsko industrijo. Slednja...www.zurnal24.si
Če se bo izkazalo, da so povprečne emisije CO2 vseh avtomobilov, ki jih prodajajo v Evropi, previsoke, bodo morali avtomobilski proizvajalci plačati globe. Te bi lahko znašale 16 milijard evrov na leto
kaj temi ni jasno da so kazni ker delajo dinozavre? Hop na EV pa ne bo kazni vec…
Zagotovo bi bila krivulja prodaje drugačna, ampak EV bidanes verjetno imeli večji tržni delež kot ga imajo.