Ne more privoščiti? Saj se hecaš, ali?
https://autojosh.com/top-10-richest-car-companies-in-the-world/
1. Toyota Motor Corporation:
They have a market capitalization of $199 billion.
2. Volkswagen:
They have a market capitalization of $95 billion.
3. BMW:
They have a market capitalization of $71.1 billion
4. Daimler:
Their market capitalization is $68.50 billion.
Prihodki: https://www.statista.com/statistics/232958/revenue-of-the-leading-car-manufacturers-worldwide/
Vrednost blagovne znamke: https://www.statista.com/statistics/267830/brand-values-of-the-top-10-most-valuable-car-brands/
...
Ne nisem. Pokaži mi eno toyoto ki zgleda in eno toyotino notranjost, ki nima videza kot da je nekdo tipke namazal z lepilom in vrgo na armaturo. Kam je padlo tam je ostalo.Si jih mogoče zamenjal s Hondo?
Saj imajo večina bogatašev ima veliko denarja ampak ga noče delit investirat, ga raje drži zase kot stric skopušnik. Pa tudi otroško delo je marsikje po svetu dovoljeno......Ne more privoščiti? Saj se hecaš, ali?
https://autojosh.com/top-10-richest-car-companies-in-the-world/
1. Toyota Motor Corporation:
They have a market capitalization of $199 billion.
2. Volkswagen:
They have a market capitalization of $95 billion.
3. BMW:
They have a market capitalization of $71.1 billion
4. Daimler:
Their market capitalization is $68.50 billion.
Prihodki: https://www.statista.com/statistics/232958/revenue-of-the-leading-car-manufacturers-worldwide/
Vrednost blagovne znamke: https://www.statista.com/statistics/267830/brand-values-of-the-top-10-most-valuable-car-brands/
...
Tole s "prilagodljivim tempomatom z dometom za polno hitrost", kako se obnese v gužvi, recimo ko stojiš dlje časa v zastoju? Ga vklopiš nastaviš recimo hitrost 25 km/h in zmanjšaš tiste tri stopnje razdalje na najbližjo razdaljo med vozili in je to to? Se počasi pomika in zaustavlja avto varno sam najprej, ti sam še usmerjaš po potrebi volan (ga moraš tudi v gužvi ves čas držat? - ker piše da moraš), ali to ni tako?Hehe, dobro si to napisal .
Drugače je pa ta EKO gumb čisto ok, ko si v gužvi in živčen ko pes, ker ti vsaj malo poreže tisto živčno pospeševanje in bremzanje.
Seveda ne to, saj ne govorimo o Teslinih žrtvah čisto tako me zanima, če se lahko zaneseš na ta sistem, da se v počasno-stoječi gužvi avto pomika sam naprej (ob stalnem nadzoru šoferja, a brez pritiskanja na stopalki za plin oziroma zavoro)?kaj misliš? vsedeš se zadaj in tiste pol urce zadremaš....
V moji gajbi je tako, da volan obrača sam, drži razdaljo, pospešuje in zavira, skratka vse je avtomatsko, ne rabiš držat niti rok na volanu (to je omejeno do 30 km/h po moje, nad tem pa moraš imeti roke na volanu vsaj občasno, drugače prekine). Če pa se avto čisto ustavi, oz. stoji več kot sekundo, pa moraš sam pritisniti plin, da se spet premakne. Verjetno obstaja sedaj že novejši sistem, ki tudi spelje sam.
Tudi Corolla ne gre sama naprej, če se vozilo pred tabo ustavi za več kot kako sekundo. Na ekrančku se izpiše "Waiting", takrat veš, da ne bo šla sama dalje.
Ni pa nujno, da jo spet poženeš s pedalom za plin - isto dosežeš z gumbom "+RES" na volanu (navodilo se izpiše na ekrančku, ko se vozilo pred tabo začne premikati). Tako da vsaj noge imaš lahko ves čas na tleh .