rekel sem edino, da ne vem, kako je, ce servisiras drugje, pa pripeljes samo na test hibridnega sklopa.
jaz peljem samo za baterijo testirat in so me opalili 1€
rekel sem edino, da ne vem, kako je, ce servisiras drugje, pa pripeljes samo na test hibridnega sklopa.
Jaz sem iskreno mislil da je do 1.3k. Pa verjetno za novejse hibride tudi je. Bom preveril za corollo ob priloznosti. Za 2.0 je verjetno drazje, ker je vec celic kot pri 1.8 .Presenečen sem, sem mislil, da je cifra okrog 3 jurje ali več. Zelo pošteno.
Ajd ni jurja, ampk sem se vseeno posul s pepelom samo po pleši.
Ko smo ravno pri višini.
Ali ima kdo podatek kakšna je najmanjša višna od tal nove Corolle? Nekje sem zasledil, da 17cm?
LP
Če hočem imet (kar res hočem) ogrevan volan, moram kupit Executive opremo, kar pridem na 32k, skupaj z metalno barvo. Res je da je pri tem dodanih res veliko bonbončkov. Ampak za 4k manj imam na voljo Insignio z sicer 2.0 dizelsko ropotuljo in ne minimalno opremo, ampak nekako se mi zdi da je Insignie več avta... Res pa da je zanesljivost verjetno na podnu, pa ne vem kaj bi tukaj prevagalo, 4k eur + večji avto, ali zanesljivost Toyote... Pismo...Malo so šalabajzerji ja, samo se da vse najti.
Glej priponko.
Pri SPORT ne moreš dokupiti AVS prilagodljivega vzmetenja, to lahko storiš le pri EXECUTIVE.
Matrične LED luči (AHS LED) imaš pri SPORT opremi za doplačilo 580eur, pri EXECUTIVE je to serijsko.
DAB radio imaš pri EXECUTIVE.
...
17cm danes nima nimajo niti SUV!
V USA je 5.1 inč ali 13cm za "limuzino", za EU verzije pa podatke skrivajo kot da bi bili vojna tajna (domenvam pa daj je enako oz. se lahko pri določenih verzijah malenkost spremeni).
Ja pa pri nas nimaš JBL ozvočenja. V tujini pa imaš. Jaz sem vseeno uspel iztržiti še to, sicer z doplačilom 800eur, se je pa dalo.Pritoži se na uvoznika, v DE imaš ogrevan volan v drugem paketu opreme (od 5ih)
Če hočem imet (kar res hočem) ogrevan volan, moram kupit Executive opremo, kar pridem na 32k, skupaj z metalno barvo. Res je da je pri tem dodanih res veliko bonbončkov. Ampak za 4k manj imam na voljo Insignio z sicer 2.0 dizelsko ropotuljo in ne minimalno opremo, ampak nekako se mi zdi da je Insignie več avta... Res pa da je zanesljivost verjetno na podnu, pa ne vem kaj bi tukaj prevagalo, 4k eur + večji avto, ali zanesljivost Toyote... Pismo...
Popravek... prvi zadetek Insignie karavan z pazi, tempomatom je 27k.