Ne vem zakaj odgovarjaš meni, jaz sem napisal da vedno vozim v Normal mode, to preklapljanje je tule omenjal samo Slovenet, zato prosim da ne posplošuješ tistega kar ni res. Glede n stopenjske avtomatike, ravno tam sem moral za vsak drek preklapljat neke mode, ker nikoli nisem dosegel tistega kar sem hotel. Za nizko porabo sem moral biti v Eco mode, kjer je DCT v MB lepo tudi jadral, ko nisi dal plina, ampak zataknilo se je pri dinamiki, ki je bila v tem načinu nikakršna. Tako ti ostane samo dvoje, ali pred prehitevanjem preklopiš v sport mode in menjalnik že vozi v višji prestavi in je avto pripravljen na "skok", ali pa pač zahodiš pedalko za plin malo prej, še preden vidiš da boš manever prehitevanja res lahko izvedel. Pri hibridu boš na kick-down vedno deležen iste odzivnost, ne glede na to v katerem modeu si (tule to sicer ni čisto res, ker v PWR mode lahko pride do malenkostne razlike pri 60-70 kmh).
Pri Gen3 se motor vedno začne vrteti ko greš po števcu preko 78 kmh, ko se hitrost niža se motor neha vrteti pri 76 kmh. Tudi če po klancu navzdol dobivaš hitrost brez bencina se bo motor sam od sebe pri tej hitrosti začel vreti, tega seveda ne občutiš, tudi EV lučka ti lahko sveti, tudi samo na baterijo bo avto šel sploh če je preko 60% SOC, ampak dejstvo je da se bo motor moral vrteti in to predstavlja malo več izgub. Za volanom tega seveda ne občutiš, če boš pa gledal preko OBD bo pa točno tako kot pišem.
Kot rečeno pri novi generaciji je ta meja dvignjena preko 100 kmh.
ko se spustim čez Rebrnice v Vipavsko dolino, če imam od vrha do dol nastavljen tempomat, potem zna vleči samo na elektriko, brez vrtenja motorja (vem, ker ga po klancu vrti, ko se začne ravnat, se pa ustavi) in gre naprej samo na elektriko, včasih celo do izvoza Vipava (ponavadi imam hitrost nastavljeno od 115-122, po feelingu in prometu pač).
Pri Gen3 se motor vedno začne vrteti ko greš po števcu preko 78 kmh, ko se hitrost niža se motor neha vrteti pri 76 kmh. Tudi če po klancu navzdol dobivaš hitrost brez bencina se bo motor sam od sebe pri tej hitrosti začel vreti, tega seveda ne občutiš, tudi EV lučka ti lahko sveti, tudi samo na baterijo bo avto šel sploh če je preko 60% SOC, ampak dejstvo je da se bo motor moral vrteti in to predstavlja malo več izgub. Za volanom tega seveda ne občutiš, če boš pa gledal preko OBD bo pa točno tako kot pišem.
Kot rečeno pri novi generaciji je ta meja dvignjena preko 100 kmh.