Vsaj Toyotini hibridi nimajo tretje prestave, ker nimajo prestav. Vožnja Priusa po AC, tole je čisto iz prakse, izgleda nekako takole: pred vključitvijo na AC, še preden zapelješ na pospeševalni pas, prestaviš drive mode iz ECO v Normal, vklopiš line assit, vklopiš ACC - radarski tempomat, tole gre vse med vožnojo, da ne bo kdo mislil, da rabiš postajo pred vključitvijo na AC. Potem se pripelješ na pospeševalni pas in pospešiš še na nogo, ko prideš na vozni pas naštelaš hitrost 135 ali 140 km/h in lepo cruizaš. Če imaš veliko "počasnel" potem pri prehitevanju preklopiš na Power mode, da imaš boljše pospeške. Pa ne smeš pozabiti na volan vrtet v ovinkih.
zakaj bi preklaplal med eco normal in power. čisto vseeno je v kerem načinu maš. ko je poln gas je poln gas in pospešuje popolnoma enako.