Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

luka51

Guru
16. avg 2007
14.394
5.675
113
Vsaj Toyotini hibridi nimajo tretje prestave, ker nimajo prestav. Vožnja Priusa po AC, tole je čisto iz prakse, izgleda nekako takole: pred vključitvijo na AC, še preden zapelješ na pospeševalni pas, prestaviš drive mode iz ECO v Normal, vklopiš line assit, vklopiš ACC - radarski tempomat, tole gre vse med vožnojo, da ne bo kdo mislil, da rabiš postajo pred vključitvijo na AC. Potem se pripelješ na pospeševalni pas in pospešiš še na nogo, ko prideš na vozni pas naštelaš hitrost 135 ali 140 km/h in lepo cruizaš. Če imaš veliko "počasnel" potem pri prehitevanju preklopiš na Power mode, da imaš boljše pospeške. Pa ne smeš pozabiti na volan vrtet v ovinkih.

zakaj bi preklaplal med eco normal in power. čisto vseeno je v kerem načinu maš. ko je poln gas je poln gas in pospešuje popolnoma enako.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.419
536
113
43
Še vedno Rdeči revirji
zakaj bi preklaplal med eco normal in power. čisto vseeno je v kerem načinu maš. ko je poln gas je poln gas in pospešuje popolnoma enako.

Driveing mode spreminja odzivnost stopalke za plin. Pri Priusu 4. generacije (to vozim zato pišem iz izkušenj) ima tudi vpliv na pospeševanje pri vožnji z ACC-jem (radarski tempomat). ACC in ECO mode, pomeni pospeševanje kot crknjen konj, to ne pospešuje na AC nikakor. Če daš pa v normal mode, bo pa precje hitro nabil ICE v obrate in temu ustrezno pospešil. Ko pa nimaš ACC-ja, pa je od moda odvisna odzivnost plina - koliko moraš zahodit gas. To se najbolj vidi, ko dohitiš kak traktor. V ECO modu ne bo desna noga trpela med vožnjo za traktorjem, bo pa pospešek pri prehitevanju precej slab. Če pa voziš v Power modu, potem bo plin zelo občutljiv že na majhne spremembe pritiska, bo pa pospešek precej boljši, ko boš zahodil plin pri prehitevanju. Jaz prakticiram ECO mode v mestu in na regionalki, na AC pa večinoma Normal mode za pospeševanje iz čelnih cestninskih (vmesna omejitev 60) pa Power mode. Power mode uporabim še za prehitevanje kakega traktorja ali pa tovornjaka izven naselja. Res se malo mučiš, ko furaš za njim v Power modu, samo si pa potem hitro mimo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Corolla 2.0 hybrid bi naj sel do 115kmh samo na elektriko.

Treba je ločit to do kje je teoretično zmožen in do kje se v praksi na ravnini da iti. Teoretično je mogoče 115 kmh, ampak pogonski sistem ima prag kjer se vklopi bencinski motor določen glede na potrebno moč za premikanje avta, ta je dokaj nizka tam pod 10 kW moči, z 10 kW se pa ne boš peljal 115 kmh po ravnini, če je pa rahel klanček navzdol se pa boš. Ta prag je postavljen tako zaradi učinkovitosti, ko od bencinskega motorja zahtevaš določeno obremenitev bo izkoristek boljši kot pa če porabljaš enerigjo iz baterije, ki si jo itak prej posredno ustvaril z bencinskim motorjem, zato bi bilo tako početje nesmiselno. Prag kjer se bencinski motor vključi pa ni ves čas enak, ko po hribu navzdol napolniš baterijo bo v EV načinu dlje časa z več moči, ker sistem želi višek v bateriji čim prej porabiti in priti na 60% SOC. Nasprotno se zgodi če je SOC blizu 40%, takrat bo baterija sodelovala manj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Generik

luka51

Guru
16. avg 2007
14.394
5.675
113
Jaz pa ne prenesem eco-ta in mrtvega gasa. Da bom pol hoda stiskal da se avto premakne... Kot da bi sam sebe zajebaval. P se ventilacija majn piha. Meni brezveze
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Jaz teh mode-ov nikoli ne uporabljam avto je ves čas v Normal in to je to. Morda bi bilo drugače, če bi imel radarski tempomat, ampak glede na to kar pišete v ECO sigurno nikoli nebi imel.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
definitvno je razlika, edino, kar je res - ko pohodis do konca, da vse, kar ima v vseh enako. razlika je pa konkretna, kako se obnasa do tocke “konca”. ;) jaz premikam predvsem med Normal in PWR, slednji, kadar moram skocit oz. se hitro vkljucit, prehitet.

kar se tice voznje na elektriko - Prius III naj bi sel samo do 64, jaz pa sem se ze na 122 peljlal ... ;)

se to, malo za glodati - v Volanu sem videl test novega P508. 2.0 hdi, 133kW, poraba ... 7.7l/km.
 

miha123

Pripravnik
30. nov 2010
286
7
18
Ce gledamo TS model, je dejansko kaj vecji v notranjosti kot Auris TS? Kakor vem se je nekaj govorilo, da je avto sirsi in daljsi.
Predvsem me zanima prostor v zadnjem delu.

tnx
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Medosno ima daljšo, tako da je verjetno nekaj več prostora za potnike na zadnji klopi, sam prtljažnik pa dvomim, da je kaj dosti drugačen.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
kar se tice voznje na elektriko - Prius III naj bi sel samo do 64, jaz pa sem se ze na 122 peljlal ... ;)

Ja, saj gre, samo tam nad 65 km/h gen3 in starejši zraven vrtijo tudi bencinski motor, pa čeprav brez vbrizga goriva. Vrtenje bencinskega motorja v prazno, pa pomeni višje izgube.
Pri Gen4 je pa meja dvignjena na 110 km/h (cca 116 po števcu), da je lahko bencinski motor popolnoma ugasnjen. Ta pridobitev je tudi ena izmed tistih, ki je za Gen4 prinesla dodatno nižjo porabo tudi pri višjih hitrostih.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
ko se spustim čez Rebrnice v Vipavsko dolino, če imam od vrha do dol nastavljen tempomat, potem zna vleči samo na elektriko, brez vrtenja motorja (vem, ker ga po klancu vrti, ko se začne ravnat, se pa ustavi) in gre naprej samo na elektriko, včasih celo do izvoza Vipava (ponavadi imam hitrost nastavljeno od 115-122, po feelingu in prometu pač).
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.673
1.041
113
Prejsnjo soboto sm hotu tocn to probat, pa sm mogu od Razdrtega do Vipave po stari cesti. Ko grem naslednjic na kras po vino probam.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
Najboljše je tako, da spustiš gas pa ga narahlo spet dodaš, da naredi preklop v EV. Ko boš na tempomatu ti tega zlepa ne bo sam naredil.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.673
1.041
113
Jaz na tempomatu ponavadi za moment, dva nastavim visjo hitrost potem pa spet nazaj na prvotno in ker obrati padejo, preklopi in vozi z EV do nadaljnega. Seveda pri nizji hitrosti. Pri taki brzini bom se videl kako se bo obnasalo (zaradi enormne doline, ki je tam). Vsekakor bo baterijo na polno nabilo.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.089
4.062
113
Ko si ravno omenjal Volan:
Toyota Corolla 2.0 VVT-i HSD e-CVT sport

Ob temle minusu sem se pa nasmejal, kaj vsega si človek ne izmisli, da bi opravičil slabšo lastnost klasičnega menjalnika:
- pospeševanje je tako zvezno, da zelo skrije pravo hitrost in nekaj užitkov

Pa sej v tej temi se sam čudim .. imaš hibrida CVT, najboljša stvar po belem kruhu in potem večina potrjenih lastnikov tule v pol voznih situacijah drka gumbe ECO, NORMAL, EV, PWR pa še kup manevrov z gasom .... ko se vključuješ na AC, ko štelaš radarski tempomat, ko se voziš navzdol po rebrnicah... WTF?! Očitno je publika za hibride bolj nervozne sorte pa bi jim bolj ustrezal 8 stopenjski ročni menjalnik in pa 3 mehanske ročice za vklop posameznih pogonov. Za premikanje v koloni bi pa morali pri Toyoti izumit še "bodendach" (loputo na dnu vozila) ki bi omogočala da bi voznik in sovoznik na noge porivala vozilo, da nebi šlo kaj elektrike ali bognedaj bencina v nič!