Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.673
1.041
113
No ja. Kaj vidim v Toyoti? Zaenkrat ti razen ze napisanega ne morem kaj drugega reci. Cez ene 5 let bom lahko rekel kaj vec, do takrat bo ze marsikaj izplavalo. Zaenkrat sem zadovoljen, pa tudi ocitno delajo prav, glede na prodajne stevilke in vse. Pa tudi, zakaj neka Kona, ce lahko pionir Tesla? Pa slednjih kar ni in ni.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Moje nerazumevanje hibridnega pogona in električnih motorjev pri hibridnem pogonu Toyote. Ampak zakaj ima potem bencinski motor omejitev na 180km/h?
Mondeo s licenčnim hibridnim pogonom potegne vsaj do 190 km/h. (190 km/h) Sam resno kaj vidite v teh Toyotah? In zakaj Toyota ne predstavi popolnoma elektro avta ampak vztraja pri hibridih? S svojim naprednim znanjem bi lahko zdaj predstavila avto z dosegom vsaj 500-600 km. Zdaj jo že Hyundai prehiteva in to mimogrede. klik

cisto poenostavljeno - ker gre vsa moc, ves pogon, tako ICE, kot elektrika, cez en zobnik. planetni menjalnik. in ce se ta zobnik zavrti tako, da elektromotor preseze 10.000 obratov, lahko to skuri elektromotor. tako, na hitro, z aviona, ker so ti zgoraj podrobno razlagali, pa ni slo ...

vztraja zato, ker je to njihova filozofija. dejansko so zracunali, da so pogoni, kot jih imajo oni, sweetspot, da ni potrebno filati baterije, oz. da nisi odvisen od tega, kdaj bo treba beterijo filat, kdaj to, kdaj uno, ampak, da se samo vsedes in peljes, predvsem tako, kot smo navajeni prakticno ze vec kot 100 let.

sam si zaenkrat ne predstavljam, kako bomo v parih letih zvecer vsi polnili avte na kabel ... si pa predstavljam, da se vozim podobno, kot se trenutno s toyoto. malo na bencin, malo na elektriko, ki jo avto proizvede sam.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Moje nerazumevanje hibridnega pogona in električnih motorjev pri hibridnem pogonu Toyote. Ampak zakaj ima potem bencinski motor omejitev na 180km/h?
Mondeo s licenčnim hibridnim pogonom potegne vsaj do 190 km/h. (190 km/h) Sam resno kaj vidite v teh Toyotah? In zakaj Toyota ne predstavi popolnoma elektro avta ampak vztraja pri hibridih? S svojim naprednim znanjem bi lahko zdaj predstavila avto z dosegom vsaj 500-600 km. Zdaj jo že Hyundai prehiteva in to mimogrede. klik

Tudi Toyotin hibrid gre 190 kmh po števcu, ampak po GPS je to pač okrog 180 kmh, če ne še kaj manj. In kot že rečeno omejitev ni bencinski motor ampak elektromotor (MG2), ki je preko fiksnih "kolesc" vezan na kolesa tako kot pri čisto pravem EV in ne vem če ima kakšen EV z manj kot 100 kW elektromotrjem kaj višjo hitrostno omejitev, morda veš? Jasno pa da si niso vsi elektromotorji enaki, vse je kompromis, cene, mase, vzdržljivosti ...

Ne vem pa kaj naj bi tistih 90.000 EV ki jih letno proizvede Hyunadai/Kia karkoli dokazovalo. EV zna narediti marsikdo v svoji vrtni lopi, problem je zagotoviti dovolj veliko količino baterij in to ravno Kia/Hyundai najbolj dokazujeta, ker nikakor ne dosežeta napovedanih številk v prodaji. Toyota je ena najbolj konzervativnih podjetij kar jih obstaja, to da so šli v tako masovno in tako zgodaj v hibride je kar malo nepredstavljivo. Ko bo trg dovolj velik bodo že prišli k skledi, do takrat bo pa pač treba kupiti kaj od konkurence (tudi jaz gledam, da bo to treba), zakaj bi se sekiral?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.014
9.661
113
In zakaj Toyota ne predstavi popolnoma elektro avta ampak vztraja pri hibridih? S svojim naprednim znanjem bi lahko zdaj predstavila avto z dosegom vsaj 500-600 km. Zdaj jo že Hyundai prehiteva in to mimogrede. klik
Te smem vprašat kaj delaš tukaj?
S takim fenomenalnim znanjem bi šel do Toyote in bi že lepo užival v Tokiju v slogu življenja 0,0000000001 zgornjega sloja.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.394
5.675
113
In zakaj Toyota ne predstavi popolnoma elektro avta ampak vztraja pri hibridih?
ker hibride prodaja v miljonih, elektro se prodaja v tisočih. to je pomojem glavni razlog.
In verjetno nekak računajo na to, da v elektriki ni prohodnosti na masovnem trgu in raje razvijajo hibridne in plug-in rešitve, ki imajo več šanse da zaživijo v velikem številu.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Repliciral sem post kjer uporabnik pravi da relacija MB - Tepanje avtocesta 140kmh tempomat, nazaj reginalka in poraba Corole 6.5. Za moje pojme enaki pogoji kot MB - Pag. S tem da moja karjola bistveno bolj naložena in tempomat melenkost višje.

Take primerjave niso na mestu, radarski tempomat na 140 ne pomeni isto kot klasičen tempomat na 140, potem je tu gostota prometa in koliko ti dejansko uspe iti 140, vsako zaviranje na AC je zelo huda izguba energije tudi za hibrida, če hočeš z neko dinamiko ves čas prehitevat gosti promet bo poraba v vsakem avtu katastrofalna. Ne pravim, da se je to zgodilo v CLIO15 primeru, ampak vsako tako subjektivno oceno porabo je treba jemati s kančkom rezerve, tudi če jo sam doživiš na lastni koži. Še enkrat, nikoli nisem pisal da je hibrid boljši na AC kot dizel. Z lahkoto pa trdim da NOBEN klasičen turbo bencinski motor ne ujame porabe hibrida na AC v prometu (v podobni karoseriji s podobnim zračnim uporom in gumami).

Nekaj bolj kredibilnih številk izmerjenih v laboratoriju preko ocena:
Corolla Sedan 1.8 hibrid: 53/52 mpg city/highway (4,5 l/100 km na AC)
Chevrolet Cruze 1.6t diesel Automatic 9-spd: 31/48 mpg city/highway (4,9 l/100 km na AC)
Honda Civic 1.5t: 32/42 mpg city/highway (5,6 l/100 km na AC)
Hyundai Elantra 1.4t: 33/41 mpg city/highway (5,7 l/100 km na AC)
VW Jetta 1.4 TSI: 30/40 mpg city/highway (5,9 l/100 km na AC)

Potem imaš še steady state speed teste, kjer nek odsek AC odpeljejo v obe smeri sredi noči ko ni prometa, hitrost po GPS, ocena je glede na BC, ki ga umerijo na cel tank, navajam vrednosti pri 70 mph (113 kmh):
Hyundai IONIQ: 50-56 MPG odvisno od verzije (4,2 - 4,7 l/100 km)
Toyota Prius 50-55 MPG odvisno od verzije (4,3 - 4,7 l/100 km)
VW Jetta 2.0 TDI: 49 MPG (4,8 l/100 km)
Honda Civic 1.5t: 39-42 MPG odvisno od verzije (5,6 - 6 l/100 km)
Hyundai Elantra 42 MPG (5,6 l/100 km)

To so podatki, ki so na voljo, seveda so precej skopi (ni 2.0 hibrida, ni kakšne bluemotion variante dizla, ni višje hitrosti), ampak daje pa nek občutek kje stvari stojijo. Če pa verjameš da pri 140 kmh hibrida kar naenkrat odreže in gre poraba v nebo pa kar verjemi dalje. Bi si pa želel da bi take teste delali tudi kje pri nas, saj ni tako težko, ali pač?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova in sad

samojan

Pripravnik
25. mar 2019
52
8
8
Mondeo s licenčnim hibridnim pogonom potegne vsaj do 190 km/h. (190 km/h) Sam resno kaj vidite v teh Toyotah? In zakaj Toyota ne predstavi popolnoma elektro avta ampak vztraja pri hibridih? S svojim naprednim znanjem bi lahko zdaj predstavila avto z dosegom vsaj 500-600 km. Zdaj jo že Hyundai prehiteva in to mimogrede. klik

Zato ker jim enostavno zaenkrat tega še ni treba in jim hibridi dobro in čedalje bolj gredo v promet.

LP
 
  • Všeč mi je
Reactions: CLIO15

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
berem tole, ...in ugotovim...spet. Dizel is not dead. ;)
Povej mi koliko % ljudi se vozi 100% samo po AC, pa še to takrat ko ni gostega prometa? Ja za teh nekaj % res ne bo mrtev, za ostale pa bo, pa niti ne zaradi same porabe goriva ampak zaradi kompleksnosti mehanskih komponent, ki še toliko bolj odpovedujejo pri mestni uporabi.

Čistost izpuha morda za dizla ni več problem, je pa zato vse drugo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: CLIO15

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.419
536
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Kako lahko hibrida voziš po ac z tempomatom? Ali po regionalki? 140 v tretji prestavi?

Vsaj Toyotini hibridi nimajo tretje prestave, ker nimajo prestav. Vožnja Priusa po AC, tole je čisto iz prakse, izgleda nekako takole: pred vključitvijo na AC, še preden zapelješ na pospeševalni pas, prestaviš drive mode iz ECO v Normal, vklopiš line assit, vklopiš ACC - radarski tempomat, tole gre vse med vožnojo, da ne bo kdo mislil, da rabiš postajo pred vključitvijo na AC. Potem se pripelješ na pospeševalni pas in pospešiš še na nogo, ko prideš na vozni pas naštelaš hitrost 135 ali 140 km/h in lepo cruizaš. Če imaš veliko "počasnel" potem pri prehitevanju preklopiš na Power mode, da imaš boljše pospeške. Pa ne smeš pozabiti na volan vrtet v ovinkih.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.419
536
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Ja, res je. Nonstop polni / pomaga, ampak samo na baterijo nad 90km/h se nisem opazil, da bi mi preklopil. Sem pa ze vozil samo z baterijo blizu te hitrosti, vendar v dolino.

Samo na baterijo nad 90 km/h ne pričakuj, razen pri Prius plug-in. Pri plug-inu lahko poganja avto tudi MG1. Plug in ima neko blokado, da se ICE ne more vrteti v nasprotno smer. Ta omejitev je z razvojem rasla. Čisto iz prakse, pri meni gre v EV mode ali pa da se fura na elektriko (tole dvoje ni čisto isto) tam nekje, ko hitrost pade pod cca 90 do 100 km/h. V praksi, pride do tega recimo v Trojanskih predorih v smeri proti MB, ko se spravim za kakega tovornjaka, ker grem na Trojanah dol.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.673
1.041
113
Samo na baterijo nad 90 km/h ne pričakuj, razen pri Prius plug-in. Pri plug-inu lahko poganja avto tudi MG1. Plug in ima neko blokado, da se ICE ne more vrteti v nasprotno smer. Ta omejitev je z razvojem rasla. Čisto iz prakse, pri meni gre v EV mode ali pa da se fura na elektriko (tole dvoje ni čisto isto) tam nekje, ko hitrost pade pod cca 90 do 100 km/h. V praksi, pride do tega recimo v Trojanskih predorih v smeri proti MB, ko se spravim za kakega tovornjaka, ker grem na Trojanah dol.

Ne pricakujem. Po AC je itak tako kot si visje napisal. Vklopis tempomat, line assist. Pa ECO izklopis in je. Pa se upas, da jih cimmanj prleti pred tebe (zarad tempomata k bremza). Sm se navadu in mi je vsec - ja, star sem, hehe.

Po regionalki je odvisno od baterije in kolk se mi mudi. V mestu je baterija pa zakon - ce je polna :) Po 8500 km je poraba 6.3, kar mi je ok. Ne spreminjam vec nic, samo se vozim :)
 
Nazadnje urejeno:

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.419
536
113
43
Še vedno Rdeči revirji
berem tole, ...in ugotovim...spet. Dizel is not dead. ;)
Dizel bo naslednjih 10 let bolj ali manj mrtev, potem pa bo oživel, če bodo naredili razvoj na njem, drugače pa bo definitivno mrtev. Zame je mrtev, ker nočem imeti v avtu AdBlue-ja.
Glede AC, moram rečt, da hibrid in njegova poraba nitudi na AC nista tako zelo slaba, kot nekateri pišete tukaj gor. Res, da so dizli nekaj naredili na porabi v 12 letih, ampak Leon 1.9 tdi mi je pil na AC cca 6l/100 po BC, Prius pa na isti relaciji navadno ne pride čez 5 l/100km.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.419
536
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Ne pricakujem. Po AC je itak tako kot si visje napisal. Vklopis tempomat, line assist. Pa ECO izklopis in je. Pa se upas, da jih cimmanj prleti pred tebe (zarad tempomata k bremza). Sm se navadu in mi je vsec - ja, star sem, hehe.

Po regionalki je odvisno od baterije in kolk se mi mudi. V mestu je baterija pa zakon - ce je polna :) Po 8500 km je poraba 6.3, kar mi je ok. Ne spreminjam vec nic, samo se vozim :)

Točno tako. Vmestu je EV res zakon, pri tem, da ne pipam tipke EV mode. Vsi pravijo, da se Prius na elektriko pelje samo ene 3 km. Moram rečt, da če ima polno baterijo se pelješ na elektriko bistveno dal, pa pri tem nisi preveč počasen.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.014
9.661
113
Dizel bo naslednjih 10 let bolj ali manj mrtev, potem pa bo oživel, če bodo naredili razvoj na njem, drugače pa bo definitivno mrtev. Zame je mrtev, ker nočem imeti v avtu AdBlue-ja.
Glede AC, moram rečt, da hibrid in njegova poraba nitudi na AC nista tako zelo slaba, kot nekateri pišete tukaj gor. Res, da so dizli nekaj naredili na porabi v 12 letih, ampak Leon 1.9 tdi mi je pil na AC cca 6l/100 po BC, Prius pa na isti relaciji navadno ne pride čez 5 l/100km.
Predlagam, da daš zraven v primerjavo še stoenko letnik 1971 in pa čisto novega Priusa, to bo šele podkrepilo tvoje mnenje.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.014
9.661
113
1.9 so bili bolj sparavni kot je zdaj najbolj sparaven 2.0 dizel. Seveda je to tako z razlogom.

Ja, na avtocesti so bili bolj šparavni s petimi prestavami in razmerji med njimi tako, da si se s peto lahko že pri 60km/h vozil. Lool.
Pri sodobnih dizlih s šestimi prestavami ti pa še skoraj četrta umre pri tej hitrosti.