Hvala za razlago. In kako točno je to drugače pri ICE?OK, bom poskušal razložit. Pri hibridu je med Eco in PWR razlika samo v mapiranju gas pedala, torej za isti učinek moraš različno pritisnit. Odzivnost če veš koliko moraš pritisnit je pa v vseh načinih ENAKA.
DCT da v N običajno le, ko spustiš plin. Še nisem se vozil v N, ko bi moral prehitevat, ker sem že imel pripravljen plin za pritisk do konca in takrat DCT NI V N. Torej vse, kar izgubi je tistih par deset stotink sekunde, da šalta dol pri kickdownu in to je to. Ampak ok, sprejmem, da imaš pa ti vsak dan tisoč točno takih situacij in potem je seveda to totalno sranje. Je boljš imet tistih 10 električnih konjev takoj, potem pa plozat naprej, ko DCT že vleče na polno. Isti si mi, kot tisti, ki zaradi JCBja ne bo kupil nove Toyote. Kao, je že rešil potem. To je bil komentar na DCT, pri mild hibridih je varjetno takih situacij nekoliko več, ker precej več jadrajo. Ampak razumem, lej to ni za preživet in točno zaradi tega seveda ne greš kupit Audija A6, se raje kar s Priusom voziš naprej. (sarkazem)Pri DCT pa Eco mode prestavlja tudi v N da varčuje z gorivom, obrati motorja so na 500, najnovejši 48V mild hibridi celo ugasnejo motor (obrati 0). Ko v takem stanju zahtevaš kick-down ali pa samo neko srednjo moč, boš doživel eno veliko luknjo.
In pri DCT nerabiš nič v PWR mode dat. Enostavno pobožaš lopatico za prestavljat dol in si ready to go V KATEREMKOLI voznem načinu. Potem sledi samo še kick down. Ampak ja, čista je... enkrat na dan pritisnit tisto lopatico za volanom.
Zdej, če si pa norc in prehitevaš 100x na dan, pa verjetno ne boš ravno v ECO modu vozil, ker potem si res za kakšno ustanovo primeren kandidat. Torej spet ni problema, saj imaš stalno v Sport načinu, pa še čipIRan motor in obvezno karbon nalepka na pokrovu za gorivo.
Pri Audiju ni ta luknja samo, ko motor ne dela, ampak tudi če deluje. Posledica nastavitev menjalnika. Malo si poglej teste in ne sklepaj napačno, zakaj do tega pride. Seveda se pa to še malenkost podaljša, če je ravno slučajno motor takrat še izključen. In pa še to: ta zamik je pri šestvaljnih motorjih, ki nimajo DCTja, ampak 8 stopenjski klasičen avtomatik aka Tiptronic. Za štirivaljnike z S-Tronicom še nisem videl testa, ki bi jamral o zamiku.Tudi v zadnjih novinarskih testih (Audi 48V) berem to opažanje, tako da jaz tule nisem nekaj čuden, ampak je to dejstvo.
Nazadnje urejeno: