Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.415
3.805
113
davorinm.wordpress.com
Eno vprašanje. Pretiraval sem z muziko pri stoječem vozilu, ko govorim Pretiraval je po par ur dnevno, ker sem Kalibriral sistem parkrat. Ker je bilo vroče sem se klimo imel, vmes delal kratke relacije. V glavnem akumulator pri Toyoti camry hibrid se je spraznil, je pa res da je notri neki mini Šrot od 55Ah in 345A. Ko se spraznil 12v imaš problem ker nič ne dela. Sem ga vžgal na kable, se vozil 2 uri in je potem ugasnil in spet prižgal.

Ker imam resno audio opremo bi dal notri raje nek malo bolj resen akumulator. Toyota je mislim da izven garancije, toyota relax pa ne krije akumulatorjev. Je možno montirati kak AGM akumulator? Kaj se splača dati notri? Katero znamko gledati, model in kje kupiti?
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.035
995
113
Eno vprašanje. Pretiraval sem z muziko pri stoječem vozilu, ko govorim Pretiraval je po par ur dnevno, ker sem Kalibriral sistem parkrat. Ker je bilo vroče sem se klimo imel, vmes delal kratke relacije. V glavnem akumulator pri Toyoti camry hibrid se je spraznil, je pa res da je notri neki mini Šrot od 55Ah in 345A. Ko se spraznil 12v imaš problem ker nič ne dela. Sem ga vžgal na kable, se vozil 2 uri in je potem ugasnil in spet prižgal.

Ker imam resno audio opremo bi dal notri raje nek malo bolj resen akumulator. Toyota je mislim da izven garancije, toyota relax pa ne krije akumulatorjev. Je možno montirati kak AGM akumulator? Kaj se splača dati notri? Katero znamko gledati, model in kje kupiti?
Kupi največjega ki ga lahko montiraš.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.685
113
. Je možno montirati kak AGM akumulator?
Že zdaj je agm. Vprasanje je s kakim tokom ga polni, če ti bo v doglednem času večjega napolnilo. Ker so ti akuji predvideni samo za zagon ecu-ja dokler ne cukne štroma preko inverterja. In dvomim, da skozi njega spusti nek tok ki bi napolnil večji aku v kratki vožnji.
Ni mi pa jasno kako vezo ima klima in 12v aku, ker klimo napaja preko inverterja.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.415
3.805
113
davorinm.wordpress.com
Že zdaj je agm. Vprasanje je s kakim tokom ga polni, če ti bo v doglednem času večjega napolnilo. Ker so ti akuji predvideni samo za zagon ecu-ja dokler ne cukne štroma preko inverterja. In dvomim, da skozi njega spusti nek tok ki bi napolnil večji aku v kratki vožnji.
Ni mi pa jasno kako vezo ima klima in 12v aku, ker klimo napaja preko inverterja.
Ni agm. Bojda so včasih bili od nekega letnika naprej pa ne več. Čeprav je zadeva v prtljažniku.
IMG_3556.jpeg
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.685
113
V notranjosti nesme bit navadn aku zaradi nevarnosti razlitja kisline. Tak da je agm.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.685
113
Saj agm ni nič drugega kot klasični aku z elektrolitom vpitim v tkanino med ploščami.
Za tvojo uporabo bi bil kak namenjen globokemu praznjenju, če ga prazniš po 12v. Navadni Agm taka uporaba ubije.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.457
1.454
113
Tale na sliki pomoje ni agm, zato ne dajaj notri agm. Pa tudi s kapaciteto ne pretiravaj da ne bo kaj narobe. Pri teh polnilnih elektronikah nikoli ne veš.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.415
3.805
113
davorinm.wordpress.com
V notranjosti nesme bit navadn aku zaradi nevarnosti razlitja kisline. Tak da je agm.
Dejansko ni AGM. Navaden je z nekim centralnim odplinjevanjem, s cevko, ki odvaja pline.

Sem pa klical Toyota servis če lahko vgradim AGM, pa so rekli da ja.



Saj agm ni nič drugega kot klasični aku z elektrolitom vpitim v tkanino med ploščami.
Za tvojo uporabo bi bil kak namenjen globokemu praznjenju, če ga prazniš po 12v. Navadni Agm taka uporaba ubije.
Res? Audio tunning majster mi je ravno AGM priporočal. Tale, ki ga imam notri je star 4 leta, precej sem ga zlorabil zadnje tedne, se mi zdi, da mu enostavno izteka doba. Sem bral po forumih in je kar pogosto po 3-4 letih da mrkne.
 

gali

Pripravnik
17. sep 2007
128
10
18
Ja. Sem se včeraj peljal in jo nafilal uspešno, preverjeno preko testerja.
Če je avto v Ready načinu, se ti za polnjenje 12V akumulatorja ni treba vozit. Energijo za polnjenje 12V aku jemlje iz hibridne baterije, ko je ta dovolj prazna, se zažene motor in jo napolni.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.179
1.187
113
GS MF 355LN2 je navadna svinčena poplavljena baterija. Noben high tech. Izmeriš dimenzije, pozicijo terminalov + i -, pogledaš kapaciteto v Ah in najdeš zamenjavo.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.457
1.454
113
Meni je najbolj znani Lj trgovec akujev odsvetoval ze vgradnjo agm namesto efb. Pa bi verjetno mi raje prodal drazjega. Agmji se filajo do 15v, navadni nikoli. To za zacetek. Potem pa se razlicne polnilne logike glede ciklanja (npr. agmje avti navadno filajo na cca 70%, ne pa do konca.....
 
  • Všeč mi je
Reactions: CLIO15 in ynos

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.415
3.805
113
davorinm.wordpress.com
Meni je najbolj znani Lj trgovec akujev odsvetoval ze vgradnjo agm namesto efb. Pa bi verjetno mi raje prodal drazjega. Agmji se filajo do 15v, navadni nikoli. To za zacetek. Potem pa se razlicne polnilne logike glede ciklanja (npr. agmje avti navadno filajo na cca 70%, ne pa do konca.....
Hvala. Zanimivo pa so toyotini hibridi imeli AGM akumulatorje do cca 2020.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.457
1.454
113
Morda je kaj na tem, da jim ne pase polnilna logika hibridov oz EVjev. Tudi Zoe npr. ima navaden svinec, mislim da elektro hjundaji tudi...
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.415
3.805
113
davorinm.wordpress.com
Možno. ali pa so šli v cuttanje stroškov, ker so ocenili, da 99% ljudi ne rabi močnih akumulatorjev na hibridu.

chat gpt

Toyota switched from AGM (Absorbent Glass Mat) 12V batteries to ordinary flooded lead-acid batteries in some of their hybrid models primarily due to cost, availability, and practical considerations. Here are the key reasons behind this switch:

  1. Cost Reduction: AGM batteries are more expensive to manufacture compared to ordinary flooded lead-acid batteries. By switching to the latter, Toyota can reduce the overall cost of the vehicle, which can be particularly important in maintaining competitive pricing in the market.
  2. Adequate Performance for Needs: While AGM batteries offer benefits like better performance in extreme temperatures, lower internal resistance, and are maintenance-free, the typical 12V battery in a hybrid vehicle does not need to handle the cranking of the engine, which is managed by the high-voltage hybrid battery. Thus, the specific advantages of AGM may not be fully utilized in hybrid applications, making the cheaper flooded option sufficiently capable.
  3. Availability and Compatibility: Ordinary flooded lead-acid batteries are more widely available and easier to replace or service, especially in regions where AGM batteries might not be as readily accessible. This makes maintenance simpler and potentially more cost-effective for owners.
  4. Weight and Efficiency Considerations: AGM batteries are often heavier than their flooded counterparts. In the context of hybrids, where efficiency and weight management are crucial, switching to lighter flooded batteries can contribute marginally to overall vehicle efficiency.
  5. Simplified Charging Requirements: AGM batteries require specific charging profiles and care to avoid overcharging or deep discharging, which can be less of an issue with ordinary lead-acid batteries. This simplifies the design of the vehicle's electrical management system.
Overall, the decision is likely driven by a combination of economic and practical factors where the performance benefits of AGM batteries do not justify their higher costs in the specific application within Toyota’s hybrid vehicles.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Še enkrat ponovimo, ker so očitno glede 12V še vedno razne dezinformacije:
- Ko je avto v Ready (torej se lahko voziš okoli) 12 V baterija nebi smela trpeti, ker jo stalno polni DC-DC pretvornik. Nima nobene veze ali se z avtom voziš ali ne.
- Ko je avto v ACC ali IG-ON načinu (prižgeš avto brez stopalke za bremzo) pa deluje samo na 12 V baterijo, klima takrat ne deluje, samo ventilator (IG-ON). Tu pa seveda lahko takoj sprazneš 12 V aku.

Lahko da je tebi slučajno akumulator shodu, ali pa si res nabijal preveč bremenov na 12 V in se ni uspel polnit, ker DC-DC pretvornik ni zmogel. Kakorkoli, večji ali bolj kvaliteten aku ne bo naredil bistvene razlike, ti samo pazi na to da avto vedno prižgeš v Ready način in se ne sekiraj, kupi prvi poceni akku, ki ga dobiš.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.685
113
Res? Audio tunning majster mi je ravno AGM priporočal.
če gledaš samo razliko med poplavljenim in AGM ne pridobiš nič. Moreš gldat deep cycle, ki so tudi v agm in gel tehnologiji.

Če je aku v kabini ital nimaš sploh kaj druga za razmišljat kot AGM. Razen če ti je vseeno za varnost.