Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.409
3.801
113
davorinm.wordpress.com
če gledaš samo razliko med poplavljenim in AGM ne pridobiš nič. Moreš gldat deep cycle, ki so tudi v agm in gel tehnologiji.

Če je aku v kabini ital nimaš sploh kaj druga za razmišljat kot AGM. Razen če ti je vseeno za varnost.

V prtljažniku je, ki pa seveda ni hermetično ločen od kabine. Jaz sem bil ziher, da imam AGM akumulator, dokler ni crknil in sem šel dejansko brati.

Za novega sem gledal
gledal sem tole (klasika): https://www.akumulator.si/izdelek/A1 21 063/akumulator-varta-silver-dynamic-63ah-d15

in tole (AGM): https://www.akumulator.si/izdelek/A1 21 60 A/akumulator-varta-silver-dynamic-agm-60ah-a8


Sem klical še enkrat toyoto, da naj pri tovarni preverijo in mi 100% potrdijo ali je kak problem ali ne z AGM. Pa se bom glede na to odločal.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.409
3.801
113
davorinm.wordpress.com
Še enkrat ponovimo, ker so očitno glede 12V še vedno razne dezinformacije:
- Ko je avto v Ready (torej se lahko voziš okoli) 12 V baterija nebi smela trpeti, ker jo stalno polni DC-DC pretvornik. Nima nobene veze ali se z avtom voziš ali ne.
- Ko je avto v ACC ali IG-ON načinu (prižgeš avto brez stopalke za bremzo) pa deluje samo na 12 V baterijo, klima takrat ne deluje, samo ventilator (IG-ON). Tu pa seveda lahko takoj sprazneš 12 V aku.

Lahko da je tebi slučajno akumulator shodu, ali pa si res nabijal preveč bremenov na 12 V in se ni uspel polnit, ker DC-DC pretvornik ni zmogel. Kakorkoli, večji ali bolj kvaliteten aku ne bo naredil bistvene razlike, ti samo pazi na to da avto vedno prižgeš v Ready način in se ne sekiraj, kupi prvi poceni akku, ki ga dobiš.
Avto je vedno v ready. Mislim, da je kriva kombinacija
1. preveč voženj na kratke relacije, večino imam to čez teden.
2. preveč obremenjen 12V z audio sistemom v mirovanju, ob drugih porabnikih, kot je klima itd., ko sem ure in ure kalibriral sistem. Tisti AC DC pretvornik lahko verjetno fila z neko omejeno močjo
3. ekstremna vročina zadnje 3 mesece, vemo kako vročina dela z baterijami
4. 3-4 leta star akumulator, ki je prvega pol leta precej stal na parkingu, preden sem ga kupil.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.168
1.174
113
DC-DC inverter da od sebe 120 A, to ne bo problem.
Star svinčen akumulator je problem.

Avto pa odžira štrom tudi ko stoji. Npr keyless sistem nonstop pinga ključe okrog.

Avto industrija se počasi poslavlja od svinca.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.647
1.478
113
Svinčev akumulator v kabini ni nič posebnega (BMW e32 ga ima pod zadnjo klopjo že leta 1986), je pa dobro, da se cevko na novi akumulator natakne ob menjavi (namenjena je za odvod plina, ki je potencialno eksploziven)... Na to se pogosto pozabi, doživel sem tudi BMW servis, ki se je ni potrudil priklopiti...

Ob nakupu novega akumulatorja (10% večjo kapaciteto bo preživel vsak avto) tudi malo poglej, da bo imel podoben priklop cevke kot stari (vsaj dve varianti sta)...
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.211
4.064
113
Evo to pravijo pri Varti
 

Priponke

  • 5634000613162.pdf
    143,3 KB · Ogledi: 42
  • 128630_TOY44897.pdf
    39,5 KB · Ogledi: 36
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.647
1.478
113
DC-DC inverter da od sebe 120 A, to ne bo problem.
Star svinčen akumulator je problem.

Avto pa odžira štrom tudi ko stoji. Npr keyless sistem nonstop pinga ključe okrog.

Avto industrija se počasi poslavlja od svinca.
Ynos, daj bod dec in poteši moj firbec:
odšravfaj ene dva pokrovčka iz vrha pokrova in posveti v luknjo, videl boš celice iz pleha, morale bi biti prelite s tekočino (elektrolitom). Za vzrok odpovedi akumulatorja bi bilo zanimivo vedeti, če je vode še dovolj (je je še kaj vidne) ali ne in so celice že suhe in gledajo ven iz "vode"? Če je vode premalo, je to vzrok odpovedi...
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.342
1.384
113
Pa citroeni so imeli aku v kabini ko agm sploh se ni obstajal.... Tako da ta kabina-agm je bolj larifari
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.409
3.801
113
davorinm.wordpress.com
Ah, saj na nalepki vidim, da ima akumulator "magic eye", kakšne barve je?
Rdeče - "potrebno napolniti". Včerja sem ga imel prižganega potem slabih 4 ure, danes je bil aku na testerju in pravi, da sem ga nafilal, kaže sicer še vedno rdeče. Mi je pa čudno, da sem ga totalno izpraznil pred tem. Je pa neki, pa sem se šele zdaj spomnil. :jok:Čez noč sem pustil priklopljen laptop na ojačevalcu z DSP, laptop sem sicer zaprl, samo gruntam...če je možno, da ojačevalec zaradi tega ni šel v sleep in je čez noč lepo pocuzal kar se je dalo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

jezek

Guru
24. jul 2008
3.342
1.384
113
Ne kompliciraj, ce nimas Cteka vozi....ce je fuc bos itak videl cez 1 mesec ko pride zima. Ne kupuj novega, ker vecji ne paše itak
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

luka51

Guru
16. avg 2007
14.391
5.673
113
A nima aku v prtljažniku ima neko cevko za pline?
Niso plini problem.
Če pride do nesreče in poškodbe akumulatorja je pri navadnem razlita kislina. Pri agm tega ni.
Zaj pa ko si razjeban v nesreči obrnjen na glavo in malo zaspiš ni fajn, če te za povrh vsega še kislina polije preko face al pa rane. ja vem worst-case ampak vseeno.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.342
1.384
113
Pri pravi nesreči imaš motor na zadnjih zicih...ti pa sanjas o mal kisa na licu....
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.342
1.384
113
Ga mel na rokah nickolikokrat. Nic posebnega, polovica profi cistil za kuhinjo ti bolj pozre roke ...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.391
5.673
113
Pa ti so robokop majkemi. Žveplena kislina, ki lahko povzroča hude opekline kože in oči si on po rokah vliva. Ti si pravi ded. Zaščita je za pičk*
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.342
1.384
113
Daj narisi nesreco, kjer bo avto tipa camri tako poskodovan, da bo aku pocil, hkrati pa bo tisti liter elektrolita pritekel cez vso razbitino ravno tebi na obraz, pri cemer pa bo 50 litrov bencina in kakih 30 litrov raznih tekocin temperature 130⁰ pridno cakalo v svojih rezervarckih....